تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی: توانمندکردن خانواده‎های تحت حمایت جهت خودکفایی انجام شود

  • کد خبر : 43557
  • 15 بهمن 1392 - 10:39

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روشی اقتصادی جهت توانمندسازی خانواده‎ها و خارج کردن آنها از چرخه حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اتخاذ شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در بازدید از کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت با تبریک فرارسیدن ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: هدف […]

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روشی اقتصادی جهت توانمندسازی خانواده‎ها و خارج کردن آنها از چرخه حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اتخاذ شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی در بازدید از کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت با تبریک فرارسیدن ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: هدف امام خمینی(ره) از این انقلاب کمک به مستضعفین و محرومین بوده و شما امدادگران نیز ادامه‎دهنده راه امام راحل و مجری اندیشه‎های ناب امام خمینی(ره) در رسیدگی به امور نیازمندان هستید.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا امری پسندیده است و این خدمت دارای ارزشی مضاعف است اگر به محرومین و قشر ضعیف جامعه باشد، بیان کرد: مجلس همیشه آمادگی این را دارد که از طرح‎های امداد امام(ره)حمایت کرده و جهت تصویب و اجرایی شدن آن تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

ملکشاهی اظهار کرد: هر برنامه و پبشنهادی که از طرف این نهاد مقدس به مجلس داده شود با استقبال بسیار مواجه است و این امر نشان از عملکرد مثبت این نهاد و رضایت مندی عموم از آن دارد.

رئیس کمیسیون‎های قضایی و تحقیق مجلس اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه باید آمار خانواده‎های تحت حمایت را از طریق توانمندکردن آنان کاهش داد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید روشی اقتصادی جهت توانمندسازی خانواده‎ها به کار گرفته شود و با اینکه این امر وظیفه امداد امام خمینی(ره) نیست اما در این راستا بسیار فعال و گسترده عمل کرده و مثمرثمر بوده است.

در ادامه این دیدار مدیر کمیته امداد کوهدشت با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در رسیدگی به امور خانواده های تحت حمایت در این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۸۷۹ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۸۶۹ نفر در سطح شهرستان از کلیه خدمات این نهاد بهره‎مند هستند.

مردان امرایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام مددجویان نقاط شهری کوهدشت از سیستم ارجاع و پزشک خانواده بهره‎مند هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‎های اخیر روستائیان شهرستان از خدمات بیمه‎ای این نهاد محروم شده‎اند، انتظار می‎رود در این راستا پیگیری‎های لازم از طریق نمایندگان مجلس جهت بهره‎مندی این قشر از نیازمندان از این نوع خدمت امداد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار و ۸۴۵ دانش‎آموز و یک‎هزار و ۳۸۱ دانشجو در سطح شهرستان از خدمات فرهنگی این نهاد از جمله کمک شهریه و هزینه تحصیلی برخوردارند، اضافه کرد: فعالیت‎های کانون فرهنگی این نهاد در طول سال با محوریت ارتقاء سطح دانش و بینش دانش‎آموزان با برگزاری دوره‎های آموزشی کامپیوتر، خیاطی، قالی‎بافی و احکام، گام بلند این نهاد در جهت توانمندی فکری و فرهنگی این گروه از جامعه هدف است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. باعرض سلام ،ازتلاش بیدریغ مهندس امرایی متشکریم ،

  2. جناب نماینده چه خبر از پتروشیمی کوهدشت؟؟؟خوبه باز خودت سهام دارش بودی و میگفتی ضمانت اجراش خودمم

  3. نماینده عز یز به فکر بیکاری همه جوانان شهرستان باش نه تنها اقوام و فامیل

  4. آقای ملکشاهی ما جوانان غیر رومشگانی منتظر کارخانه سیمان سفید و کود شیمیایی هستیم البته اگه اقوام و رومشگانیت اجازه بدن

    • واقعا متاسفم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      رومشگانیها چکار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.