تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد: احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد – نورآباد و خرم‎آباد – کوهدشت

  • کد خبر : 43558
  • 15 بهمن 1392 - 10:43

  مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد-نورآباد و خرم‎آباد-کوهدشت در ایام‎الله دهه فجر خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، شهرام ملکی  بیان کرد: در ایام‎الله دهه فجر باند دوم بزرگراه خرم‎آباد-نورآباد که شامل سه قسمت کاکارضا- پلیس راه الشتر، ورودی نورآباد و سه راه زالی کمربندی […]

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد-نورآباد و خرم‎آباد-کوهدشت در ایام‎الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، شهرام ملکی  بیان کرد: در ایام‎الله دهه فجر باند دوم بزرگراه خرم‎آباد-نورآباد که شامل سه قسمت کاکارضا- پلیس راه الشتر، ورودی نورآباد و سه راه زالی کمربندی نورآباد است، احداث می‎شود.

وی با بیان اینکه برای چهارخطه کردن مسیر خرم‎آباد – نورآباد که ۷.۵ کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ آغاز شده، ۶۵ هزار میلیون ریال هزینه شده، ادامه داد: برای احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد – نورآباد(ورودی نورآباد) که ۲.۶۵ کیلومتر بوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال و برای باند دوم بزرگراه خرم‎آباد – نورآباد(سه‎راه زالی کمربندی) که ۵ کیلومتر بوده ۶۵ هزار میلیون ریال هزینه شده است.

مهندس ملکی افزود: همچنین در این ایام مبارک احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد-کوهدشت(مله شبانان – ناوه‎کش) که ۸.۶۳ کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون ۸۸ هزار و ۸۳۵ میلیون ریال هزنیه شده در دست اقدام خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از احداث باند دوم بزرگراه خرم‎آباد- کوهدشت(ناوه‎کش – پل کشکان) که ۸ کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از ۹۲ آغاز شده خبر داد و گفت: تاکنون ۸۵ هزار میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی از احداث باند دوم کمربندی خرم‎آباد که ۱۸ کیلومتر است در ایام‎الله دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۹ آغاز و تاکنون ۱۸۱ هزار میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

ملکی اضافه کرد: در این ایام همچنین باند دوم کمربندی بروجرد که ۵ کیلومتر است نیز احداث می‎شود؛ عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۹ آغاز و تاکنون ۲۹ هزار میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

لازم به ذکر است پروژه‎های مذکور از جمله پروژه‎های ملی استانی هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. این جاده را مثل یک سر کچل کرده اند اگر کسی که با جاده آشنایی ندارد بخواهد در آن رانندگی کند گیج میشود چرا که نه تابلوهای راهنمایی و رانندگی درست و حسابی نصب شده و نه جاده یکدست است؛ نه روشنایی برای شب تهیه شده و نه استانداردی که بتوان به آن اطمینان کرد. به هر حال بهتر این است که از اول افتتاح هرکاری میکنند فکر تبعات آن را هم داشته باشند.

  2. واقعا وضعیت جاده افتضاح می باشد .

  3. تمام کشورحتی روستاهای استان ایلام! از نظروضعیت جاده از لرستان سرترند تا الان ۳ نماینده روی جاده کوهدشت-خرم آبادوسدمعشوره مانورداده اندولی هردو طرح هنوزاندرخم یک کوچه اند.

  4. به نظر من چیری جز شرمساری برای مسئولین اداره راه و شهر سازی استان لرستان نمانده است.
    آیا لرستان جزئی از ایران نیست؟
    آیا لرستان بودجه ندارد؟
    آیا لرستان مسئول ندارد؟
    آیا لرستان استان نیست؟
    آیا لرستان به نظام خدمت نکرده است؟
    آیا لرستان خالی از سکنه است؟…
    مسئولین محترم چرا خودتان را به خواب زده اید؟
    مگر استان های دیگر چکار میکنند که بهترین و با کیفیت ترین و استاندارد ترین جاده ها را در اختیار دارند؟
    امیدوارم وجدان خود را قاضی کنید…
    اگر توانایی اداره صحیح را بلد نیستید خب چرا تقبل مسئولیت میکنید؟ اجازه دهید افراد کاردان و متخصص پا به عرصه بگذارند.
    تا کی تصادف؟
    تا کی مرگ و میر؟
    تا کی بی خیالی؟

  5. یکی از عوامل اصلی توسعه هر منطقه ای بر خوردار بودن از راههای مواصلاتی استاندارد به مرکز استان و شهرهای همجوار است که متاسفانه شهرستان کوهدشت با هشت دور نماینده انتخاب کردن به مجلس تا کنون هیچ خیری ندیده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.