تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فرمانده پلیس راه لرستان: تمام محورهای اصلی لرستان باز است

  • کد خبر : 43638
  • 16 بهمن 1392 - 9:56

  فرمانده پلیس راه لرستان گفت: علی‌رغم بارش‌ سنگین برف و کولاک با تلاش اکیپ‌های راهداری، پلیس راه، هلال احمر تمام محورهای اصلی این استان باز هستند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، سید محمودرضا حسینی  اظهار داشت: بارش شدید برف از دو روز گذشته در تمام محورهای لرستان آغاز شده و هم‌اکنون […]

 

فرمانده پلیس راه لرستان گفت: علی‌رغم بارش‌ سنگین برف و کولاک با تلاش اکیپ‌های راهداری، پلیس راه، هلال احمر تمام محورهای اصلی این استان باز هستند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، سید محمودرضا حسینی  اظهار داشت: بارش شدید برف از دو روز گذشته در تمام محورهای لرستان آغاز شده و هم‌اکنون نیز در برخی محورها به صورت پراکنده ادامه دارد.

وی افزود: علی‌رغم این بارش‌ها اکیپ‌های راهداری، پلیس راه، هلال احمر، و ….شب گذشته تمام تلاش خود را برای بازگشایی محورهای اصلی این استان به کار گرفته و این محورها را باز نگه‌ داشتند.

حسینی تصریح کرد: هم اکنون بارش برف در برخی از محورهای اصلی قطع شده، اما در برخی از محورهای دیگر در حال بارش است و تردد در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه طی شب گذشته تاکنون هیچ‌گونه تصادف فوتی و مهمی در این محورها رخ نداده است، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای خرم‌آباد به بروجرد، بروجرد به اراک، دورود به الیگودرز و الیگودرز به اصفهان به خوبی در حال انجام است، اما با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم، رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: به علت وزیدن باد در بیشتر محورهای برف‌گیر لرستان شاهد کولاکی شدید هستیم که از تمام رانندگان درخواست داریم، تا از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز و خود را به تجهیزات زنجیر چرخ و لباس گرم تجهیز کنند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون سه مورد تصادف جرحی صورت گرفته که در این زمینه سه نفر مجروح شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.