تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

۲۰ اثر سینمایی از جشنواره بین المللی فیلم فجر در لرستان اکران می شود

  • کد خبر : 43645
  • 16 بهمن 1392 - 10:14

  معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۰ فیلم از مجموع فیلم های راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم فجر، همزمان با برگزاری این جشنواره در سطح این استان نیز اکران خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈماشااله امان الهی بهاروندˈ با اعلام این خبر […]

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۰ فیلم از مجموع فیلم های راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم فجر، همزمان با برگزاری این جشنواره در سطح این استان نیز اکران خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈماشااله امان الهی بهاروندˈ با اعلام این خبر افزود: برهمین اساس، فیلم های این دوره از جشنواره از ۱۶ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در استان لرستان به روی پرده خواهند رفت.

وی اظهار داشت: ۲۰ فیلم جشنواره فجر امسال در ۴۰ سانس از طریق سینماهای فعال استان لرستان اکران خواهند شد.

بهاروند همچنین با بیان اینکه همه ساله همزمان با برگزاری جشنواره فجر، برخی آثار آن در دیگر استانها نیز اکران می شود، افزود: استان لرستان در سال جاری برای سومین سال پیاپی، میزبان فیلم های اکران شده جشنواره بین المللی فجر است.

به گفته وی، این فیلم ها در سینما استقلال خرم آباد اکران می شوند و تلاش برای اکران این آثار در دو شهرستان دیگر استان نیز درحال انجام است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.