تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

عرضه گاز سی ان جی در جایگاههای سوخت لرستان به خودروهای شخصی متوقف شد

  • کد خبر : 43647
  • 16 بهمن 1392 - 10:17

  مدیرکل ستاد بحران استان لرستان گفت: به منظور تامین گاز مصرفی مشترکان بخش های مختلف استان، سوخت سی ان جی در جایگاههای سوخت استان تنها برای خودروهای مسافربر عمومی(تاکسی) عرضه می شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، ˈرضا آریاییˈ  افزود: این اقدام با هماهنگی دستگاههای مسئول به ویژه شرکت گاز استان و […]

 

مدیرکل ستاد بحران استان لرستان گفت: به منظور تامین گاز مصرفی مشترکان بخش های مختلف استان، سوخت سی ان جی در جایگاههای سوخت استان تنها برای خودروهای مسافربر عمومی(تاکسی) عرضه می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایرنا، ˈرضا آریاییˈ  افزود: این اقدام با هماهنگی دستگاههای مسئول به ویژه شرکت گاز استان و با هدف پیشگیری از بروز مشکل در روند عرضه و تامین گاز مصرفی استان به خصوص در بخش خانگی انجام شده است.

وی اظهار کرد: برهمین اساس و با هدف جلوگیری از قطع شبکه گاز در بخش خانگی، عرضه سوخت سی ان جی به خودروهای شخصی در سطح جایگاههای سوخت استان متوقف شده است.

وی تصریح کرد: همچنین درهمین راستا و برای تامین گاز مصرفی استان و جلوگیری از بروز قطعی و افت فشار در شبکه توزیع، گاز مورد نیاز کارخانجات، واحدهای تولیدی و صنعتی پرمصرف نیز قطع خواهد شد.

مدیرکل ستاد بحران استان لرستان گفت: این اقدامات با توجه به افزایش چشمگیر میزان مصرف گاز استان در روزهای اخیر و همچنین شرایط جوی حاکم براستان و سرمای هوا در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دراین زمینه لازم است، عموم مشترکان گاز طبیعی در استان لرستان به منظور کمک به مسئولان در زمینه تداوم امر خدمت رسانی، صرفه جویی در مصرف گاز را به صورت جدی در نظر داشته باشند.

به گفته وی، دستگاههای اجرایی و دولتی استان نیز موظف هستند اقدامات لازم در زمینه صرفه جویی و کاهش در مصرف سوخت را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

شرکت گاز استان لرستان مصرف روزانه گاز طبیعی استان در روزهای اخیر را هشت و نیم میلیون مترمکعب به عنوان بالاترین میزان مصرف گاز در سال جاری عنوان کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.