- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بستر مناسب برای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و همه جانبه اقتصادی در لرستان فراهم شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی کورانی فرˈ  در گردهمایی بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان، افزود: توسعه اقتصادی، رونق و شکوفایی صنعتی استان لرستان به عنوان یک خواست و دغدغه عمومی مردم، به یکی از مطالبات و اقدامات جدی مدیریت اجرایی استان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط، در ماههای اخیر اقدامات بسیار موثر و مناسبی در زمینه فراهم کردن فرصت های شغلی، تولید ثروت با جذب سرمایه های بخش خصوصی و زمینه سازی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در استان انجام شده است.

کورانی فر تصریح کرد: تحقق این مهم و دستیابی به رشد و توسعه پایدار و رفع محرومیت از چهره استان، نیازمند همراهی، همکاری و تعامل جدی و هدفمند دستگاههای اجرایی استان و همچنین همکاری مطلوب عموم مردم است.

معاون استاندار لرستان گفت: توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل، وحدت نظر، همدلی و وفاق جمعی در حوزه های مختلف مدیریتی و اجتماعی و اقتصادی است.

وی تاکید کرد: لرستان از ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفرد و مناسبی در حوزه ها و بخش های مختلف صنعتی و تولیدی بهره مند است که شناسایی و بهره مندی بهینه از ظرفیت ها نقش مهمی در هموار شدن مسیر رشد و توسعه منطقی و همه جانبه استان دارد.

وی افزود : منابع غنی، ظرفیت های مناسب و نیروی انسانی ماهر و کارآمد از دیگر نیازهای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و پایدار است که لرستان دارای این توانمندی ویژه است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موثر در توسعه اقتصادی، مقوله ارتباطات است چراکه تبادل تجربه و استفاده از دانش نخبگان و تجربه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی، موجب بهبود شرایط در مسیر کسب موفقیت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور و استان را بانوان تشکیل می دهند که این قشر، سهم مهمی در رشد و پیشرفت جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: بانوان همواره حضور چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی داشته و دارند و بر همین اساس نیز از جایگاه والایی در موفقیت کارها و پیشبرد طرح ها و تحقق اهداف برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: توجه به نقش و توانمندی بالایی بانوان و بهره مندی از قابلیت های موثر این قشر در روند رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان، به عنوان یک اصل مهم و اساسی در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان قرار دارد.