تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

بستر مناسب برای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و همه جانبه اقتصادی در لرستان فراهم شده است

  • کد خبر : 43653
  • 16 بهمن 1392 - 10:25

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی کورانی فرˈ  در گردهمایی بانوان […]

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی کورانی فرˈ  در گردهمایی بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان، افزود: توسعه اقتصادی، رونق و شکوفایی صنعتی استان لرستان به عنوان یک خواست و دغدغه عمومی مردم، به یکی از مطالبات و اقدامات جدی مدیریت اجرایی استان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط، در ماههای اخیر اقدامات بسیار موثر و مناسبی در زمینه فراهم کردن فرصت های شغلی، تولید ثروت با جذب سرمایه های بخش خصوصی و زمینه سازی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در استان انجام شده است.

کورانی فر تصریح کرد: تحقق این مهم و دستیابی به رشد و توسعه پایدار و رفع محرومیت از چهره استان، نیازمند همراهی، همکاری و تعامل جدی و هدفمند دستگاههای اجرایی استان و همچنین همکاری مطلوب عموم مردم است.

معاون استاندار لرستان گفت: توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل، وحدت نظر، همدلی و وفاق جمعی در حوزه های مختلف مدیریتی و اجتماعی و اقتصادی است.

وی تاکید کرد: لرستان از ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفرد و مناسبی در حوزه ها و بخش های مختلف صنعتی و تولیدی بهره مند است که شناسایی و بهره مندی بهینه از ظرفیت ها نقش مهمی در هموار شدن مسیر رشد و توسعه منطقی و همه جانبه استان دارد.

وی افزود : منابع غنی، ظرفیت های مناسب و نیروی انسانی ماهر و کارآمد از دیگر نیازهای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و پایدار است که لرستان دارای این توانمندی ویژه است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موثر در توسعه اقتصادی، مقوله ارتباطات است چراکه تبادل تجربه و استفاده از دانش نخبگان و تجربه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی، موجب بهبود شرایط در مسیر کسب موفقیت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور و استان را بانوان تشکیل می دهند که این قشر، سهم مهمی در رشد و پیشرفت جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: بانوان همواره حضور چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی داشته و دارند و بر همین اساس نیز از جایگاه والایی در موفقیت کارها و پیشبرد طرح ها و تحقق اهداف برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: توجه به نقش و توانمندی بالایی بانوان و بهره مندی از قابلیت های موثر این قشر در روند رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان، به عنوان یک اصل مهم و اساسی در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. آقای کورانی فر. روز بخیر روز میرملاس هم بخیر ۰شماکوهدشتی های عزیز وآقای بازوند همه زمینه های رشد متوازن همه جانبه واقتصادی !!!!! استان را یک شبه !!!! فراهم کردید ! این هم یک نوع خدمت نوع محیرالعقول آن است آقای معاون استاندار بداند تاریخ این اطلاع رسانی ثبت شده است آقای داریوش ابراهیمی هم بداند این عرض بنده خاصیت سانسور شدن ندارد

    • دوست عزیز اگر جنابعالی از حداقل شناختی نسبت به توانایی و توانمندیهای آقای کورانی فر آشنا می بودی به یقین به خود اجازه درج چنین کامنتی را نمی دادی
      موفق وموید باشید

  2. این گونه افاضات جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد آقای کورانی فر خیلی زود شروع نموده است

    • یکی از نمونه های بارز توسعه مراسم کلنگ زنی مجتمع کارخانجات شرق عایق برتر کوهدشت بود که اگه آدم چشش باز باشه ، یادمون باشه تعصب ها کور کورانه مارو به این شرایط اسفبار رسونده

  3. با سلام خدمت مسئولین میرملاس، از شما خواهشمندیم وضعیت و روند استخدام ۱۰۰نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی استانداری را از جناب آقای کورانی فر پیگیری نمایید. بینهایت تشکر

  4. بستر مناسب برای تبلیغات زود هنگام مناسب نیست

    • فورا نگوییدکارایشان تبلیغات انتخاباتی است عرض بنده این بود معاون محترم استاندار که آدم شایسته ای است نباید مقدمات نا چیز این چند ماه را کافی برای رشد همه جانبه تلقی کند ۰

  5. جناب کورانی عزیز کوهدشت الان کارعمرانی جدی میخواهد سعی کن استاندار سفرهایش رادر این راستا تنظیم کند۰

  6. انسانی: صادق ،وساده زیست توانمند ،هوشمندوهمچون نیاکانش مردم دار ،عمرانگر و آبادگر …

  7. با احترام به نظر همه ی دوستان ولی هست در بین اقایان که مخالف اقای کورانی فر هستند و به درستی در کامنتاشون افکارشون موج میزنه قابل توجه عزیزان این بحثا مربوط به اقای کورانی فر نیست لطفا نظرات مرتبط را وارد فرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.