کد خبر : 43694
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,341 بازدید

گزارش تصویری/ مراسم کلنگ زنی مجتمع کارخانجات شرق عایق برتر کوهدشت با حضور استاندار استان لرستان / عکس ها : فیاض بخش

                                 

IMG_5150 copy

 

 

 

IMG_5124 copy

 

IMG_5131 copy

 

IMG_5133 copy

 

IMG_5142 copy

 

IMG_5144 copy

 

IMG_5152 copy

 

IMG_5161 copy

 

IMG_5171 copy

 

IMG_5179 copy

 

IMG_5181 copy

 

IMG_5184 copy

 

IMG_5195

 

IMG_5199

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

فرهادامرایی از رومشگان در گفته :

بسار عالی
جناب استان دار امیدوارم همچون گذشته موفق باشید

[پاسخ]

نعمت آزادی فر (روشتا) در گفته :

ممنون از فیاض بخش عزیز که در اسرع وقت خبرهای مربوط به این دیار رو به قاب تصویر می کشند. دست مریزاد
یه تشکر ویژه هم از جناب آقای استاندار دارم که در مدت کوتاه حضورشون در لرستان این چندمین باری هست که به کوهدشت میان و مشکلات و موانع عقب افتادگی این سامان رو از نزدیک لمس می کنند. جناب آقای استاندار بی نهایت سپاس هم از طرف خودم و هم از طرف هر آن کسی که به اعتلای کوهدشت می اندیشد.

[پاسخ]

پیام ی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۵:۰۲:

ممنون از دولت تدبیر امید و استاندار و کورانی فر

[پاسخ]

سجاد د در گفته :

به امید خدا اینم مثل پتروشیمی میره رو هوا از این کلنگ ها زیاد زده شده .

[پاسخ]

محمد آزاد بخت از کوهدشت در گفته :

جناب استاندار سپاس گزاریم انشاالله انگشت تدبیر شما سبب زدودن گرد وغبار محرومیت از این شهرستان مظلوم گردد.

[پاسخ]

مبارک است

[پاسخ]

مجید خوشناموند از کوهدشت در گفته :

از تلاش دلسوزانه شمااستاندار محترم که سعی در رفع بحران بیکاری در استان وهمچنین شهرستانهای محروم لرستان رادارید کمال تشکر را دارم امید است با جذب چنین سرمایه گذاران برجسته وفراهم ساختن شرایط سرمایه گذاری برای آنان شاهد بالا رفتن هر چه بیشترسطح اشتغال باشیم

[پاسخ]

مهرداد کوشکی از کوهدشت در گفته :

استاندار محترم ما مردم کوهدشت از زحمات بی وقفه جنابعالی بی نهایت سپاسگزاریم

[پاسخ]

سهرابی در گفته :

با سلام و تشکر از استاندار محترم به خاطر توجه ویژه ای که به کوهدشت دارن خواهشمندیم یه نامی هم از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت که مقدار 5 هکتار زمین کارخانه رو در اختیار سرمایه گذار طرح قرار دادن بیارید

[پاسخ]

علی از تهران در گفته :

با سلام خدمت مدیر محترم سایت خسته نباشی انشاالله با روی کار امدن دولت تدبیر و امید توجه خاصی به این شهرستان بشود ار قبیل راه اندازی دانشگاه دولتی با توجه به جمیعت زیاد فارغ التحصیلان دانشگاهی و ارتقا فرمانداری شهرستان به فرمانداری ویزه وسرعت بخشیدن به بهره برداری از سد معشوره در جهت ابیاری زمینهای حاصلخیز و رونق اقتصاد شهرستان وهمچنین توسعه راههای مواصلاتی

[پاسخ]

گراوند در گفته :

باتبریک ایام دهه مبارک فجر از زحمات استاندار دلسوز وزحمت کش استان جناب مهندس بازوند ومعاون با لیاقت ایشان کورانی فر عزیز به خاطر توجه به شهرستان کوهدشت سپاسگزاریم به مردم خوشنام روستای خوشناموند که همواره مردمی فهیم بوده وهستند نیز تبریک میگم امیدواریم باتدبیر مهندس بازوند شاهد توسعه همه جانبه استان به خصوص کوهدشت عزیز باشیم ودر آینده ای نزدیک شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در این شهرستان باشیم و میزان بیکاری کم شود

[پاسخ]

قرعلیوند در گفته :

از زحمات استاندار با کفایت لرستان مهندس بازوند تشکر میکنیم

[پاسخ]

قرعلیوند در گفته :

از زحمات استاندار دلسوز آقای مهندس بازوند به خاطر زحمات شبانه روزی که برای سربلندی لرستان ورفع محرومیت استان میکشند تشکر میکنیم امیدواریم مردم خوب کوهدشت به خصوصمردم فهیم خوشناموند همکاری لازم را با مسولین وسرمایه گذاران جهت به بار نشستن این زحمات داشته باشند

[پاسخ]

گراوند از کوهدشت در گفته :

از زحمات استاندار دلسوز آقای مهندس بازوند به خاطر زحمات شبانه روزی که برای سربلندی لرستان ورفع محرومیت استان میکشند تشکر میکنیم امیدواریم مردم خوب کوهدشت به خصوصمردم فهیم خوشناموند همکاری لازم را با مسولین وسرمایه گذاران جهت به بار نشستن این زحمات داشته باشند

[پاسخ]

احسنت بر چنین استاندار باتدبیری که راه رسیدن به پیشرفت را به خوبی میداند بله راه برون رفت از معضل بیکاری وریشه کن کردن فقر و محرومیت ایجاد اشتغال وحمایت از تولید وسرمایه گذاری است جا داره از زحمات نماینده محترم شهرستان آقای ملکشاهی هم تشکر کنیم

[پاسخ]

سپهوند از خرم آباد در گفته :

به مردم خوب کوهدشت تبریک میگم امیدوارم همکاری لازم را با استاندار دلسوز وزحمتکش داشته باشند راه رشد و پیشرفت توسعه صنعت است

[پاسخ]

کلنگ زدن آسان است بهره برداری مهمه . ما یک هزارم بروجرد هم برامون بودجه نمی یاد . عکاس عزیز هم عکس باجناق رو سفارشی می گیره . درود بر هرچه ریکاست

[پاسخ]

رضا پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۲ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۰۷:

باهات موافقم ریکا

[پاسخ]

با سلام خدمت دوستان فهیم
پس تشکر از نماینده ملکشاهی چی فراموش کردید دوستان:::::::شایعه است که ملکشاهی این طرح را پیگیری کرده

[پاسخ]

سید مجتبی حسینی در گفته :

متاسفانه از این کلنگ ها زیاد زده شده…

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۳:

سید مجتبی حسینی عزیز
شما همون کسی هستی که دوره آموزشی اطفاء حریق بیمارستان روبرگذار کردید؟

[پاسخ]

رومیانی در گفته :

کوهدشتیهای عزیز من بعنوان یک رومشگانی خدمت شما عرض کنم
من برا دوستان بازدیدکننده متاسفم که حتی قدر زحمات نمایتده محبوب و زحمتکش جناب ملکشاهی نمیدانند از ایشان اسمی برده نشده و فکر میکنن این کارها بدون هماهنگی ایشان انجام میشه سخت در اشتباهید

[پاسخ]

مرادی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۸:۱۶:

داداش سرت رو مثل کبک زیر برف کردی از هیچی هم خبر نداری اصلا نماینده در جریان این طرح حضور نداشته چه برسه به این که زحمتی کشیده باشه

[پاسخ]

مهران ملکی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۹:

البته وقتی مردم عامه بشن نظربده این حرف هم از شما بعید نیست آقای مرادی واقعا ما مردم کوهدشت مردم بی لیاقتی هستیم که قدر زحمات اقای ملکشاهی رو نمیدونیم

[پاسخ]

مرادی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۲۰:

آقای ملکی از زحمات آقای ملکشاهی خبر دارم که شما رو برد سر کار !! ضمنا عامه هم نیستم هر چند براشون احترام قائلم فوق لیسانس علوم اجتماعی دارم و بیکار مثل شما ملکشاهی رو ندارم که با مدرک عوام !!! برم سر کار

[پاسخ]

مرادی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۲۴:

راستی چرا همیشه ما از حرف حق ناراحت میشیم!!!!

ملکشاهی برای افتتاح نمایشگاه خالی قبل از ماه رمضان میاد شک نکن اگه در جریان این طرح بود حتما میومد

[پاسخ]

بیطرف پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۰:۵۱:

اولا که همه ی ما عضوی از این عامه ی مردم هستیم مگر اینکه شما تافته ی جدا بافته باشین!
دوما فکر کنم شما خودتون بی لیاقت هستید که این لقب زشت و به مردم شریف کوهدشت تعمیم میدید.
سوما این کارخانه با همت بخش خصوصی کلنگ زنی شده و هیچ ربطی به نماینده شما نداره!
لطفا از این به بعد اگر خواستید نظر بدی القاب مستحق خودتون رو به مردم کوهدشت تعمیم نده!
در ضمن اگه نماینده ، بنده رو بدون مدرک تحصیلی فرماندار این کوهدشت میکرد حاضر نمیشدم چنین چاپلوسانه مردم شهرم و بی لیاقت خطاب نمیکردم.
این نیز بگذرد!!!!

[پاسخ]

علي باقرزاده پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۱:

هركس از دريچه چشم خودش جهان را مي بيند بقول يكي از بزرگان جهان بيني هر كس و معرفت هرشخص آن چيزي است كه پس از هرچيز در ذهن او باقي مي ماند .
دوست عزيز در بحث جامعه شناسي و اجتماع هيچگاه بطور مطلق نمي شود حرف زد چرا نوشتيد ” واقعا ما مردم کوهدشت مردم بی لیاقتی هستیم ”
توجه به اشتغال جوانان كاري نيكوست و بنظرم از نماز هم واجب تره چرا كه اشتغال باعث كاستن بزهكاري هاي اجتماعي مي شود خداكند كه فقط كلنگ در كار نباشه و گرنه هركسي مي تواند كلنگ بزند

[پاسخ]

مراددرویشی(ریس شورای شهر کوهدشت) در گفته :

سپاس گزارم از دوست بسیار تلاشگرم جناب آقای مهندس بازوند وپیگیری های امام جمعه محترم شهرستان بخاطر زحمات بی شائبه درراستای تحقق اهداف دولت تدبیر وامید.باشد که در آینده شاهد کلنگ زنی های بعدی باشیم.

[پاسخ]

آرش از کوهدشت پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۱۳:

اقای درویشی بنظر شما نقش نماینده در این طرح چی بوده که حتا از ایشون اسمی نبردی

[پاسخ]

عبد پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۶:

آقاي درويشي
باشد كه در آينده شاهد كلنگ زني هاي بعدي باشيم يا شاهد افتتاح هاي بعدي باشيم ؟
كدام يك بهتر است ؟

[پاسخ]

از تلاش نماینده محترم تشکر و سپاسگذاری میشود

[پاسخ]

مرادی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۸:۴۱:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۸:۵۲:

چرا!به خاطرنبودنشون وبردن پتروشیمی ازکوهدشت به طرف رومشگان

[پاسخ]

دانشگاهی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۵:۱۶:

سلام اولاً نماینده محترم به خاطر حضور در مجلس امکان همزمان حضور در این مراسم را نداشت و رییس دفتر ایشان به نمایندگی همراه استاندار محترم در این برنامه و برنامه جشن عشایر ضرون شرکت نمودند. ثانیا پتروشیمی بر اساس نظر کارشناسان فنی وزارت نیرو جابجا و در محل شهرک صنعتی زانوگه که اتفاقاً در وسط شهرستان کوهدشت است و علاوه بر دسترسی به جاده ترانزیتی و فاصله مناسب با شهر کوهدشت، به بخش های کوهنانی و درب گنبد و طرهان و رو مشگان نیز نزدیک استو امکان استفاده برای همه مردم بخش ها را نیز میسر می کند.

[پاسخ]

همشهری از تهران پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸:

مگه چند تا از این طرح ها تو کوهدشت کلنگ می خوره که حضور نماینده تو یکیشون لازم نباشه؟ ها چندتا؟

[پاسخ]

محمدی وفایی در گفته :

کلنگ زیاد زده شده است و کلنگ زنی های زیادی دیده ایم . چه کلنگ ها که رده شد و به ثمر نشست اما گاه فقط دیدیم کلنگ اولیه را و ندیدیم سر و کله ی بیل را .
ای خدای بزرگ ای توانای مطلق این کلنگ زنی را نیز با برکت گردان.

[پاسخ]

درودبراستاندارتدبیروامیدبه خاطرسعی درایجاد اشتغال درسطح استان بخصوص شهرستان کوهدشت که برای چندمین باره که به کوهدشت سفرمیکنند.
انشالله این شروعی برای ریشه کن کردن بیکاری دراستان باشه.
درضمن ازخبرنگار وعکاس محترم به خاطر پوشش خبری ممنونم
به امیدسربلندی تمام مردم ایران زمین بخصوص مردم خوب لرستان.موفق وپیروز باشید.

[پاسخ]

آرش از کوهدشت در گفته :

اقا مهران ما قدر زحمات جناب نماینده رو میدونیم شما رو حرف بعضی از مردم عامه که از رو غرض حرف میزنن حساس نشو زنده باد مرد عمل ملکشاهی مقتدر

[پاسخ]

محمدی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۸:۰۰:

بقول دوستمون در کامنت های بالا ملکشاهی برای افتتاح دکه هایی که اقای یاری از شهرداری گذاشته بود مشرف شدن ،حالا اگر توی اینکار دست داشتن شرفیاب نمیشدن خداوکیلی
در ضمن اقای مهران ملکی اقای ملکشاهی خدمات زیادی هم به شما و هم به اخوی گرامی در کرمانشاه و خرم اباد نمودن البته من بشما حق میدم

[پاسخ]

بی هویت در گفته :

با تشکر از عوامل ایجاد این مجتمع واستاندار محترم ,یادمون باشه که خود مردم در ایجاد ثبات و امنیت اقتصادی نقش مهمی دارن در غیر این صورت تمام امکانات رو هم داشته باشید به بن بست میرسید.

[پاسخ]

حتم بگ دلسوخته در گفته :

احسن بر عکاس ماهر و زبر دست جناب آقای فیاض دوران به خاطر انعکاس و پوشش تصویری مراسم

[پاسخ]

فريدون طرهاني در گفته :

خداوند همه ي عزيزاني كه براي خدمت به اين مردم صادقانه وازسردلسوزي كمك مي كنندتااين شهراز بحران فقر وبيكاري نجات پيداكندسعادت ،عزت ،افتخار،سر بلندي عطانمايد.

[پاسخ]

اميدوارم جابجا نشود

[پاسخ]

نظامی بازنشسته در گفته :

ضمن تشکر از دست اندرکاران و جناب استاندار محترم و هیئت همراه
ای کاش آقای استاندار به جای دست به جیب بودن قاجاری و دادن هفتاد میلیون تومان فقط به بهانه آسفالت یک محوطه، به ارگانی که خود ردیف بودجه جداگانه دارد و مستفیما از دولت تامین بودجه می شود، سری به خیابان های کوهدشت می زدند که حتی یک خیابان سالم در آن مشاهده نمی کنیم و ای کاش این بودجه را به شهرداری شهرستان تخصیص می دادند و نه یک ارگان نامربوط.
از مسئولین سایت استدعا دارم که تمامی دیدگاه های منتقد را درج بفرمایند. باتشکر

[پاسخ]

محمود مهکی در گفته :

اگر بخش خصوصی پای کار باشد بنده گروهی از مهندسین روسراغ دارم که حاضرن بیان صدها کارخانه مدرن در کوهدشت راه بندازن،کافیه کوهدشتیا بخودشون بیان پولاشون روی هم بزارن کارخانه های سهامی بسازن ،کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

[پاسخ]

ع نورمحمدی در گفته :

ضمن تشکرازاستاندارمحترم
شک ندارم اگرآقای حاج صیدعلی کورانی فرمعاونت محترم استاندارنبود خبری ازاین کلنگ زنی ها هم نبود،شایسته است دراظهارنظرات ازایشان تقدیرشود

[پاسخ]

تل گیس بریا در گفته :

اقای ازادبخت مدیرمحترم سایت چراکامنت های منتقدرا ثبت نمی کنید درسته انتقاد ما ازباججناق همکارتون بود

[پاسخ]

شهروند از کوهنانی . در گفته :

آقای کورانی فر راه ارتباطی کارخانه گچ به مرکز شهر کوهنانی 70 پیچ خطرناک دارد.

[پاسخ]

بی طرف در گفته :

از استاندار دلسوز و منعهد جناب آقای مهندس بازوند و امام جمعه محبوب شهرستان که پیگیر امورات مردم قدرشناس کوهدشت هستند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می آید.

[پاسخ]

شیرمحمدی در گفته :

از اقای کورانی فر معاونت محترم و با لیاقت استاندار تقدیر و تشکر میکنم و از اینکه که پیگیر امورات مردم شهرستان کوهدشت هستند سپاسگزاریم ایشان واقعا شخصی مدیر و مدبر هستند

[پاسخ]

آشنا در گفته :

سلام دوستان طرحهای که کلنگ زنی می شود یک شبه ویک ساعته نزایده بلکه ماهها توسط کارشناسان مربوطه کارشناسی ورایزنی شده که سرمایه گذار را متقاعد کردن واستاندار محترم نماینده پر تلاش و سایر عزیزانی دیگر در این زمینه زحمت کشیدن وباایجاد بستر ودادن قول وقرار به سرمایه گذار بخش خصوصی که بیاد وایجاد اشتغال تو شهرمان کنه واینکه جناب حجت الاسلام طهماسبی فقط کار نظارتی داره وحضور ایشان و سایر عزیزان حاضر در مراسم را به دیده منت ارج می نهیم واینکه اگه نماینده محترم حضور در مراسم ندارن دلیل بر بی خبری ایشان نیست وبدانید که استاندار محترم با توجه به عنایت ویژه ای که به جناب آقای ملکشاهی دارن حضورشان به کوهدشت را به اطلاع وی رساندن و نماینده کارهای مهمتری را پیگیری میکنن ودر جریان تمام امر هستن. دوستان عینک بد بینی و لجبازی راکنار بگزاریم وهستن کسانی که خارج از استان وشهرمان که نوشتهای مارا می خوانند بنده به عنوان خادم مردم شریف کوهدشت افسوس میخورم از قضاوت بدون عدالت بجای سرکوفت دادن به همدیگر حمایت کنیم از اقدامها وقدمهای که برداشته می شود بدانید وبخواهید که بدانید که نماینده پرتلاشی دارید

[پاسخ]

سخاوت در گفته :

بعنوان یک شهروند کوهدشتی برای آن آقا یا خانمی که خود را نظامی بازنشسته جا زده اند، شدیدأ متأسفم. این که استاندار پرتلاش و کاربلد استان (جناب آقای مهندس بازوند ) مشکل آسفالت محوطه ارگانها و دستگاه های شهرستان را به منظور سهولت تردد ارباب رجوع و مراجعین محترم و کثیر آنها مرتفع نماید جای سپاسگزاری و تشکر ویژه دارد. خداوند مسئولینی را که به فکر حل مشکلات مردم، خصوصأ مردم شریف و قدرشناس کوهدشت هستند، همواره سربلند و عاقبت بخیر گرداند.

[پاسخ]