تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

۵ طرح کشاورزی در لرستان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 43729
  • 17 بهمن 1392 - 0:06

  همزمان با دهه مبارک فجر پنج طرح کشاورزی و تولیدی با حضور مسئولان افتتاح شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ، در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۳ هکتار با […]

 

همزمان با دهه مبارک فجر پنج طرح کشاورزی و تولیدی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ، در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۳ هکتار با ۴۳۷ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۱۱۴ میلیون ریال آورده مجری در روستای قلعه میرعلی واقع در گریت خرم آباد به بهره برداری رسید.

مهرداد غضنفری ادامه داد: همچنین با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان دوره چگنی طرح پرورش ماهی به ظرفیت ۲۰ تن با ۹۶۰ میلیون ریال استفاده از تسهیلات بانکی از محل طرح توسعه کشاورزی و ۲۴۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی چهار نفر در روستای پیر شمس الدین افتتاح شد.

وی افزود: طرح پرورش گاو شیری به ظرفیت ۲۰۰ راس با استفاده از دو هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه و ۳۰۰ میلیون ریال سهم آورده مجری طرح با اشتغالزایی مستقیم سه نفر در روستای برکه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بیان داشت: به طور همزمان طرح آبیاری تحت فشار با ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۶۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی دو نفر در روستای چرخستانه به بهره برداری رسید.

غضنفری افزود: همچنین با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خرم آباد طرح پرواربندی گوساله به ظرفیت ۲۰۰ راس در روستای سراب جلدان با استفاده از پنج هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و هزار و ۴۰۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی چهار نفر به بهره برداری رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدا قوت,تلاشگر عرصه ی تولید و سازندگی

  2. اقای غضنفری تو را به خدا به فکر کشاورزان ودامداران کوهدشتی هم باشید

  3. آقای مهندس غضنفری مدیری توانا وکاردان وآگاه وباتجربه اند انشاالله موفق باشند.

  4. چه عجب واسه یه بار هم که شده رئیس سازمان جهاد کشاورزی رو تو سایت دیدیم مدیران قبلی رو حتی یک بار تو سایت ندیدیم که کاری انجام داده باشن و یا یک پروژه در دست احداث داشته باشن اقای غضنفری امیدوارم که موفق باشین از اول هم ریاست بایستی به افراد کاردانی همچون جنابعالی داده میشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.