- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۵ طرح کشاورزی در لرستان به بهره برداری رسید

 

همزمان با دهه مبارک فجر پنج طرح کشاورزی و تولیدی با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ، در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۳ هکتار با ۴۳۷ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۱۱۴ میلیون ریال آورده مجری در روستای قلعه میرعلی واقع در گریت خرم آباد به بهره برداری رسید.

مهرداد غضنفری ادامه داد: همچنین با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان دوره چگنی طرح پرورش ماهی به ظرفیت ۲۰ تن با ۹۶۰ میلیون ریال استفاده از تسهیلات بانکی از محل طرح توسعه کشاورزی و ۲۴۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی چهار نفر در روستای پیر شمس الدین افتتاح شد.

وی افزود: طرح پرورش گاو شیری به ظرفیت ۲۰۰ راس با استفاده از دو هزار و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه و ۳۰۰ میلیون ریال سهم آورده مجری طرح با اشتغالزایی مستقیم سه نفر در روستای برکه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بیان داشت: به طور همزمان طرح آبیاری تحت فشار با ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۶۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی دو نفر در روستای چرخستانه به بهره برداری رسید.

غضنفری افزود: همچنین با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خرم آباد طرح پرواربندی گوساله به ظرفیت ۲۰۰ راس در روستای سراب جلدان با استفاده از پنج هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و هزار و ۴۰۰ میلیون ریال آورده مجری با اشتغالزایی چهار نفر به بهره برداری رسید.