تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

بیش از ۳۰ هزار سرپرست خانوار در لرستان سبد کالا دولت را دریافت کردند

  • کد خبر : 43752
  • 17 بهمن 1392 - 13:20

    رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار سرپرست خانوار لرستانی موفق به دریافت سبد کالا اهدایی دولت شده اند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،حجت الله بیرانوند افزود: هم اکنون سبد کالا دولت در ۴۷ مرکز فروشگاهی، عرضه و توزیع می شود و تا اوایل […]

 

 

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار سرپرست خانوار لرستانی موفق به دریافت سبد کالا اهدایی دولت شده اند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،حجت الله بیرانوند افزود: هم اکنون سبد کالا دولت در ۴۷ مرکز فروشگاهی، عرضه و توزیع می شود و تا اوایل هفته آینده بیش از ۴۰ مرکز دیگر نیز وارد شبکه توزیع سبد کالا خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۱۷ مرکز عرضه در خرم آباد فعال است که تلاش می شود این تعداد به ۲۰ مرکز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۴۰۵ هزار نفر لرستانی مشمول دریافت سبد کالای اهدایی دولت هستند تصریح کرد: در بسیاری از موارد افرادی که برای دریافت سبد کالا مراجعه کرده اند مشمول دریافت این سبد نیستند که همین امر موجب ازدحام و نابسامانی در برخی مراکز توزیع سبد کالا شده است.

وی گفت: به منظور رفاه شهروندان و تسریع در روند توزیع سبد کالا، هماهنگی با اداره کل پست استان به منظور ایجاد مراکز سیار توزیع این سبد در شهرها و حاشیه شهرها انجام شده و این مراکز سیار به زودی راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای تامین و توزیع اقلام این سبد مشکلی وجود ندارد ودر این راستا ذخیره سازی کافی انجام شده اضافه کرد: زمان کافی برای توزیع این سبد وجود دارد و سبد به تمام افراد مشمول این طرح اهدا خواهد شد.

بر اساس اعلام دولت این سبد شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یک کیسه برنج ۱۰کیلوگرمی، دو بطری ۸۱۰ گرمی روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی ۴۰۰ گرمی، دو بسته تخم مرغ ۱۲ عددی و دو عدد مرغ معادل چهار کیلوگرم است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.