تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

پنج کیلو و ۹۴۰گرم هرویین در لرستان کشف شد

  • کد خبر : 43755
  • 17 بهمن 1392 - 13:23

      رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: پنج کیلو و ۹۴۰ گرم هرویین در این استان کشف وضبط شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ˈ هیبت اله فرخیˈافزود : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در پی گزارش های مردمی، مبنی براینکه یک نفر با یک دستگاه خودرو […]

 

 
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: پنج کیلو و ۹۴۰ گرم هرویین در این استان کشف وضبط شد.
 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ˈ هیبت اله فرخیˈافزود : ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در پی گزارش های مردمی، مبنی براینکه یک نفر با یک دستگاه خودرو پژو قصد خروج مقادیری مواد مخدر از خرم آباد به استان اراک را دارد، با بررسی صحت موضوع و شناسایی متهم، سه اکیپ از ماموران به صورت غیر محسوس به محور خروجی خرم آباد – بروجرد اعزام و خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

وی اظهار داشت: با متوقف کردن خودرو پژو راننده دستگیر و محموله مواد مخدر که بطرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
وی با اشاره به اینکه، با اعتراف متهم در یک عملیات دیگر همدست وی نیز در منزلش شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد : مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار این پلیس قرار دارد و با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهد شد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن عرض ادب وارادت ویژه به خدمت جناب سرهنگ واقعا بنده هم نوبه خودم خسته نباشی وآرزوی طول عمر برا شما ودست اندرگاران زحمتکشت دارم انشاا.. که در کلیه مراحل زندگی موفق وموید باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.