- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میزان مطالبات شهرداری خرم آباد از شهروندان و سازمان ها ۲۳۰ میلیارد ریال است

[1]

به گزارش میرملاس نیوز؛شهردار خرم آباد گفت: میزان مطالبات شهرداری از شهروندان و سازمان های دولتی حاضر در خرم آباد حدود ۲۳۰ میلیارد ریال است.   

مهندس هرمز نصیری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، افزود: از این میزان ۹۰ میلیارد ریال آن مربوط به ادارات دولتی و حدود ۱۴۰ میلیارد ریال آن نیز شامل جرایم، نوسازی و عوارض از شهروندان می باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر خرم آباد، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و یا صنعتی نیست که درآمدهای برای شهرداری داشته باشد، اظهار داشت: به منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری خرم آباد ضروری است طرح های درآمدزا و پایدار در این حوزه اجرا شود.

شهردار خرم آباد افزود: در حال حاضر یکی از راههای تامین درآمد پایدار کاهش هزینه های شهرداری است و در همین راستا پیگیراجرای طرح عرضه اوراق مشارکت برای تعریض خیابان های سطح شهر هستیم.

مهندس نصیری با اشاره به اینکه تاکنون اعتباری از محل جرایم جدید راهنمایی و رانندگی به شهرداری خرم آباد اختصاص نیافته، تصریح کرد: اگر اعتباری از این محل اختصاص یابد در درجه اول تابلوهای راهنمایی و رانندگی را تجهیز خواهیم کرد.

وی ایجاد پارک سوار در شهر خرم آباد را متحمل هزینه های سنگینی دانست و افزود: با این حال در جاهایی که کثرت مسافر وجود دارد از فضاهایی که متعلق به شهرداری است، پارک سوارایجاد خواهیم کرد.