- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس شورای شهرستان خرم‌آباد خبر داد: بدهی ۵,۵ میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد به کارکنان خود

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: شهرداری این شهرستان به کارکنان خود ۵,۵ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس، محمد مهرابی  اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد در پرداخت حقوق به کارکنان خود تاکنون به روز نبوده، این درحالی است که ۵,۵ میلیارد تومان به کارکنان خود بدهی دارد.

وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد ۱۱ میلیارد تومان به پیمانکاران، کارکنان و … بدهی دارد که از این میزان ۵ میلیارد تومان سهم کارکنان شهرداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: ما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که خداوند همواره در کردار و عمل ما ناظر است که بر همین اساس باید به مردم خدمت کنیم.مردم ما بیدار و هوشیار هستند که اگر حقوقی بر گردن ما دارند، ما نباید کوتاهی کنیم، زیرا در این صورت به آن‌ها ظلم بزرگی وارد شده است.

وی با بیان اینکه شهر خرم‌آباد فقیر نیست، بلکه غریب است، گفت: خرم‌آباد شهری بکر و با ظرفیت است، اما متاسفانه تاکنون این ظرفیت‌ها شکوفا نشدند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: شهرداری سازمانی است که باید نبض فرهنگ شهر را بگیرد و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های متفاوت به خصوص کار را در شهر ایجاد کند.

مهرابی اظهار داشت: اگر املاک شهرداری را بررسی کنیم، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه وجود دارد که با آن می‌توان کارهای عمرانی خوبی در شهر انجام داد.

وی افزود: به عنوان منتخب شهرداری خرم‌آباد برنامه‌های عمرانی خوبی به خصوص در ساماندهی ورودی‌های شهر در اولویت کاری خود قرار داده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما نیازمند کمک خبرنگاران هستیم، گفت: اگر رسانه‌ها به کمک ما بیایند، می‌توانیم به شهر غریب خرم‌آباد حس آشنایی بدهیم. برای اجرای هر چه بهتر پروژه‌ها باید آنها را به اهلش بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: در سال آینده برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار دارد که برای اجرای بخشی از آنها به عملکرد صحیح شهرداری و بخش دیگر آن همکاری رسانه‌ها نیازمند هستیم.

مهرابی با بیان اینکه برخی دکه‌های مطبوعاتی به کارهای غیرفرهنگی مانند فروش سیگار دست می‌زنند، یاد‌آور شد: باید سامان‌دهی این دکه‌ها در اولویت باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان لرستان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که متاسفانه ما از کنار برخی از آن‌ها به راحتی عبور می‌کنیم.