تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

فوریت های پزشکی بخش کوهنانی کوهدشت به بهربرداری رسید

  • کد خبر : 43872
  • 19 بهمن 1392 - 10:55

    در ایام الله دهه مبارک فجرامسال:فوریت های پزشکی بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت روز شنبه به بهربرداری رسیدبه گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، دکتر ˈاحمد امراییˈ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: با بهر برداری از فوریت های پزشکی بخش کوهنانی جمعیت ۲۰هزار نفر از خدمات بهداشتی و در مانی […]

 

 

در ایام الله دهه مبارک فجرامسال:فوریت های پزشکی بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت روز شنبه به بهربرداری رسید
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، دکتر ˈاحمد امراییˈ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت گفت: با بهر برداری از فوریت های پزشکی بخش کوهنانی جمعیت ۲۰هزار نفر از خدمات بهداشتی و در مانی بهرمند می شوند.

همچنین یک دستگاه آمبولانس در راستای ارائه فوریتهای پزشکی به این بخش اختصاص داده شد.

وی افزود: برای راه اندازی از این طرح و خرید یک دستگاه آمبولانس یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. دست مریزاد شورای شهر پیگیر ((علی خصه هور)) عبدالهی کونانی فیضی

  2. لازم بود از زحمات مسئول فوریت هاى پزشکى ، بخشدار و شوراى شهر کونانى در خصوص راه اندازى این مرکز تشکر کرد.

  3. میشه از رییس محترم شبکه بهداشت بپرسید ارتباط فوریت ها به بهداشت را بگویند که با افتتاح فوریت ها بهداشت و درمان بهبود می یابند

  4. تشکر از شورای شهر پیگیر و پاسخگو

  5. با سلام به همگی
    بیایید با خودمون رو راست باشیم واسه چی اومدن اورژانس رو میذارید پای شوراها و بقیه مسئولین که فقط به منافع خودشون فکر میکنن.اورژانس رو ملکشاهی آورد تا هممون رو سر کار بذاره و زیاد به شهرستان شدن رومشکان حساسیت نشون ندیم.به هر حال امیدوارم که بتونیم شاهد پیشرفت بیشتر شهرمون باشیم.

    • دوست من
      مستقر کردن اورژانس ۱۱۵ کار همان کسی بود ،که از روز انتخاب شدنش تا به امروز یک لحظه آرامش نداشته است ،همان کسی که در روز افتتاح اورژانس با سخنرانی خود مسئول شبکه ی بهداشت کوهدشت را درمحضر عموم ومسئولین استانی بخصوص مسئول شبکه بهداشت کل استان به علت کم کاریهایش آنچنان سرزنش نمود که ….!
      اگرجنابعالی حضور ذهن داشته باشی ایشان هنگامی که به عنوان شورای شهرنام نویسی کردند ۱۰بند را به عنوان اهداف خود جهت حضور در انتخابات اعلام نمود نداولین بند آن همین مستقر کردن اورژانس ۱۱۵در بخش کونانی بود. که به حول وقوه الهی باهمکاری آقای کورانی فر معاونت محتر م استانداری موفق به انجام این کار شدند. دوست عزیز شما که قصد کمک به ایشان را ندارید حداقل انگیزه ای خدمت کردن را از این بزرگوار نگیرید.
      درپایان بنده به شما اطمینان خاطر می دهم که آقای فیضی پور تا تحقق ۹ هدف باقی مانده دیگرش یک لحظه آرام نخواهد گرفت وبا پشتکاری که ازایشان سراغ دارم مطمئن هستم که به همه آنها جامعه ی عمل خواهدپوشید.

      • با سلام
        مرکز فوریت های پزشکی رو هر کسی که آورده نفسش گرم ،چند وقت دیگه دادگستری هم که بیاد احتمالا یه تعداد دیگه اوردنش رو گردن بگیرند.بدون شک آقای فیضی یکی از دلسوزترین شهروند های کوهنانی هستند و حتما میدونید که هر کاری با همکاری کلیه اعضا شورا به نتیجه میرسه .به نظرتون بی انصافی نیست که اسمی از سایر اعضا شورا به میون نیاد؟
        بیاییدبه نداشته ها وکمبودهای شهرمون فکر کنیم تا این مسائل حاشیه ای.
        ای کاش هممون آبادانی شهرمون رو بر منافع شخصی ترجیح بدیم.

  6. با سلام
    تا حالا فکرشو کردید ؟چه عادت بدی داریم, هر وقت هر کدوم از مسئولین محترم تشریف میارن یه منطقه ای بجای اینکه از این فرصت استفاده کنیم و کاستیها ونداشته هایمان را بازگو کنیم, امکانات ناچیز وکارهای اندک انجام شده را سوژه بازدیدها قرار میدهیم….قابل توجه مسئولین گرامی شهر کوهنانی.

  7. با سلام نمی دانم تا چه حد در جریان هستید اگر پیگیرهای شبانه روزی و ایثارگونه ی آقای حمزه فیضی پور نبود االان شاهد افتتاح این مرکز در کوهنانی نبودیم دست مریزاد آقای فیضی پور حلالت باد آن رایی که بهت دادیم.

    • با سلام
      مرکز فوریت های پزشکی رو هر کسی که آورده نفسش گرم ،چند وقت دیگه دادگستری هم که بیاد احتمالا یه تعداد دیگه اوردنش رو گردن بگیرند.بدون شک آقای فیضی یکی از دلسوزترین شهروند های کوهنانی هستند و حتما میدونید که هر کاری با همکاری کلیه اعضا شورا به نتیجه میرسه .به نظرتون بی انصافی نیست که اسمی از سایر اعضا شورا به میون نیاد؟
      بیاییدبه نداشته ها وکمبودهای شهرمون فکر کنیم تا این مسائل حاشیه ای.
      ای کاش هممون آبادانی شهرمون رو بر منافع شخصی ترجیح بدیم.

  8. حسادت خوب نیست درودبرشورای پاسخ گو ان شاالله پیگیرمطالبات مردم باشید

  9. حسادت خوب نیست درودبرشورای پاسخ گو ان شاالله پیگیرمطالبات مردم باشید

    وتشکرازشهردارمحترم به خاطر تلاش وزحماتی که درراستای بهترشدن وضعیت شهرمی کشد

  10. سلام اولآ آمبولانس ۲۰۰میلیون تومان می باشد و راه اندازی و پیگیری پایگاههای ۱۱۵ بعهده فوریتهای پزشکی استان میباشد

  11. دم آقای فیضی پور گرم که اینگونه به وعهدهایی که داده اندجامعه ی عمل می پوشانند ،
    البته در مستقرشدن اورژانس ۱۱۵ آقای کورانی فر نیز نقش به سزایی داشته اند…
    درود برشرف هردوی آنها

  12. حمزه خان فیضی همه ی اینکارهارو میکنه اونوقت ملکشاهی میادبه اسم خودش تمومش میکنه،جناب فیضی وجناب کورانی فر به حق پنج تن ،همیشه درسلامت باشید،ضمنا اینم بگم که چرا تاالان ازاین خبرا نبوده،چرا ازوقتی اقای فیضی اومده این کارهاصورت گرفته،خب معلومه همش بخاطرایشونه

  13. دم همه کسانی که نسبت به پیشرفت شهرمون احساس مسئولیت مکنند گرم.اورژانس ۱۱۵ لازم بود وشکر خدا که اومد ،خیلی چیز های دیگه نیازه که دلسوزی همه اعضای شورا و سایر مسئولین وحتی تک تک اهالی کوهنانی رو می طلبه.

  14. با سلام
    از زحمات شبانه روزی پرسنل فوریت های پزشکی شهر کوهنانی به خصوص از مسئول اورژانس کوهنانی جناب آقای علی محند شیخیان کمال تشکر و قدر دانی را داریم امیدواریم در تمام مراحل زندگیتان موفق و موید باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.