تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

واقعیت هایی تلخ در مورد “چای شیرین”!

  • کد خبر : 43899
  • 19 بهمن 1392 - 12:36

  میرملاس نیوز/ سرویس سلامت:   شکر همراه با چای می تواند سلامت دندان ها و کبد را به خطر بیاندازد و وزن را بالا ببرد.   بررسی ها نشان می دهند مصرف مداوم شکر در وعده صبحانه روی عملکرد مغز هم تاثیر گذاشته و کارایی آن را کاهش می دهد و دانشمندان در این زمینه […]

upg-948571391829610

 

میرملاس نیوز/ سرویس سلامت:

 

شکر همراه با چای می تواند سلامت دندان ها و کبد را به خطر بیاندازد و وزن را بالا ببرد. 

 بررسی ها نشان می دهند مصرف مداوم شکر در وعده صبحانه روی عملکرد مغز هم تاثیر گذاشته و کارایی آن را کاهش می دهد و دانشمندان در این زمینه پژوهش های مختلفی را انجام داده اند. 
 
گفتنی است آن دسته از رژیم های غذایی که فقط شامل قند و “فروکتوز” هستند فعالیت های مغز را تحت تاثیر قرار می دهند چون توانایی انسولین را برای کمک به سلول های مغز مختل می کند. 
 
قند فروکتوز در میوه ها نیز یافت می شود اما قند آن برای بدن مشکل زا نیست و مشکل زمانی ایجاد می شود که شکر همراه با نوشیدنی های داغ به ویژه در وعده صبحانه مصرف شود و متخصصان توصیه می کنند برای سلامت تان مصرف شکر را محدود کنید و به جای آن از “اسید های چرب امگا ۳” در وعده صبحانه استفاده کنید زیرا مصرفشان باعث افزایش هوش و حواس می شود.
 
 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از شما بابت این خبر سپاسگزارم . بنده به خاطر اینکه دندان هایم کمتر با قند برخورد داشته باشند معمولا چای شیرین می خورم . ولی با توجه به این نکته ای که شما ذکر کردید ، این کار را هم ترک می کنم . انشاءالله . ممنون از راهنمایی هایتان
    لطفا بفرمایید که اسید های چرب امگا ۳ شامل چه خوراکی هایی می شوند ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.