تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کفاشیان: فوتبال لرستان ظرفیت و استعداد بالایی برای درخشش در عرصه ملی دارد

  • کد خبر : 4396
  • 18 اردیبهشت 1391 - 16:09

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استان لرستان دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال برای موفقیت و درخشش در عرصه رقابت های ملی و بین المللی است. علی کفاشیان روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان لرستان؛ اظهار داشت: کسب […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استان لرستان دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال برای موفقیت و درخشش در عرصه رقابت های ملی و بین المللی است.

علی کفاشیان روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی هیات فوتبال استان لرستان؛ اظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی فوتسال دانش آموزی از سوی تیم فوتسال لرستان، نشاندهنده و گواه خوبی بر وجود ظرفیت ها و استعدادهای این استان در رشته فوتبال است.

وی افزود: کسب این عنوان بیانگر وجود استعدادها و ظرفیت های مناسب در سطح این استان برای رشد و توسعه رشته فوتبال و حضور استان در رقابت های ملی و بین المللی است.

رییس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: متاسفانه فوتبال لرستان برغم وجود استعداد های مناسب ، به دلیل نداشتن برنامه و عدم حمایت های مالی، موفقیت چندانی را کسب نکرده است.

کفاشیان افزود: برهمین اساس باید با استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای موجود و برنامه ریزی مناسب علمی و مدون، زمینه رشد و توسعه و موفقیت فوتبال استان را فراهم کنیم.

وی بر اجرای طرح استعداد یابی در ورزش فوتبال استان تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح علمی و برنامه ریزی آموزشی و فنی، می توان شاهد موفقیت فوتبال لرستان در عرصه ملی، قاره ای و جهانی بود.

کفاشیان همچنین هیات های فوتبال شهرستانها را ظرفیتی برای این رشته ورزشی دانست و گفت: تیم فوتبال گهر زاگرس دورود که در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد، یکی از ظرفیت های بسیار خوب لرستان در رشته فوتبال است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در استان لرستان تصریح کرد : اگر زیر ساخت های ورزشی

در لرستان مهیا شود بازیکنان لرستانی که برای حضور در رقابت های سراسری به تیم های دیگر استانها می روند، به تیم های محلی و منطقه ای خود بازخواهند گشت.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه هماهنگی و تعامل حاکم بر مجموعه هیات فوتبال لرستان را ظرفیت بسیار خوبی در راستای حمایت هر چه بیشتر از این رشته ورزشی بیان کرد.

با برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان لرستان ، همایون بهاروند برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال لرستان با کسب ۲۴ رای انتخاب شد.

در این نشست ولی الله خسروی با ۲۴ رای و منوچهر رئوفی با ۱۸ رای به عنوان نماینده هیات ها و باشگاهها انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. الحمدالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.