- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

با حضور کورانی فر مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شهر دورود افتتاح شد

ef_durud_b_1_1459

 

به گزارش میرملاس نیوز ، در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شهر دورود با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان جناب آقای مهندس کورانی فر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم نعمتی فرماندار شهر دورود ضمن خیر مقدم به مدعوین از تلاش همکاران شرکت آبفا به منظور تکمیل مخازن ذخیره آب جهت استفاده شهروندان دورود قدردانی نمود.

 

ef_durud_1_1457 [1]

 

سپس مهندس اکبریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پروژه احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی دورود با اعتباری بالغ بر سی و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و خط انتقالی به طول ۱۵۰۰ متر به منظور تامین آب ۵۰۰۰ خانوار ساکن شهر دورود طراحی و اجرا شده است.

در ادامه   کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ضمن تبریک این ایام مبارک، با قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفا لرستان گفت: جهت اجرای پروژه هاییکه می توانند به مردم قدرشناس استان خدمات مطلوبی ارائه نمایند حمایت و پشتیبانی ویژه می کنیم.

وی افزود  در دهه فجر امسال شرکت آبفای لرستان از دستگاههای اجرایی فعال در  افتتاح طرحها و پروژه های عمرانی استان بوده است که این تلاش آنها جای تقدیر دارد .