تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان : پروژه های مورد نیاز شهرستان تازه تاسیس رومشکان احصا می شود

  • کد خبر : 44026
  • 20 بهمن 1392 - 16:36

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  در مراسم معرفی نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس رومشکان اظهار داشت: رومشکان با تبدیل شدن به شهرستان فصل جدیدی از فعالیت و توسعه خود را آغاز کرده است. وی عنوان کرد: در این راستا به دنبال جمع بندی روی پروژه های این شهرستان هستیم تا بتوان با اولویت بندی، […]

n2615176-3711810

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  در مراسم معرفی نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس رومشکان اظهار داشت: رومشکان با تبدیل شدن به شهرستان فصل جدیدی از فعالیت و توسعه خود را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا به دنبال جمع بندی روی پروژه های این شهرستان هستیم تا بتوان با اولویت بندی، طرح هایی را که منجر به توسعه این شهرستان می شود را در دستور کار قرار داد.

استاندار لرستان یادآور شد: به این منظور هفته اول اسفندماه سالجاری همه اعضای شورای برنامه ریزی استان جلسه ای را در فرمانداری رومشکان برگزار کرده و نسبت به احصا پروژه های مورد نیاز این شهرستان تازه تاسیس برای سال ۹۳ اقدام خواهند کرد.

بازوند عنوان کرد: در گام نخست به دنبال اجرای پروژه هایی هستیم که در عین زودبازده بودن بتواند در کوتاه مدت نیازهای این شهرستان تازه تاسیس را رفع کند.

بنابر این گزارش در این مراسم محمدی نژاد به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس رومشکان معرفی شد.

همچنین استاندار لرستان در حکمی عابدین گراوند را به عنوان بخشدار مرکزی رومشکان و کامران رفیعیان را به عنوان بخشدار سوری از توابع شهرستان رومشکان معرفی کرد.

رومشکان پیش از این یکی از بخش‌های شهرستان کوهدشت در استان لرستان به مرکزیت شهر چغابل بود که به عنوان یازدهمین شهرستان لرستان از وزارت کشور مجوز ارتقا و تاسیس فرمانداری را گرفت.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. ممنون وسپاسگزار ازاستاندار لایق وشایسته امیدواریم شکوفایی رومشگان را به نظاره بنشینیم.

  2. جناب آقای محمدی نژاد
    انتصاب جنابعالی بعنوان اولین فرماندار شهرستان رومشگان راتبریک گفته وآرزوی توفیق خدمت را بریتان دارم

  3. حیفه رومشگان با اون آدمای مغرورش شهر بشه چون خوشون رو از کوهدشت جدا میدونن

    • رومشکان و کوهدشت از یک رگ و ریشه ایم و با هم اجین شده ایم تقسیمات جغرافیای و توسعه منطقه هیچ خللی در این اخوت وارد نمی کند. متاسفانه این فرمایش احساسی شما از سر کوته فکری و تهجر است.

    • برادر عزیز افرادی مانند شما بین رومشکان وکوهدشت جدایی می اندازند رومشکان هم مثل شماها دارد که باید همه اصلاح فکری بشید ماهمه طرهانی هستیم از اول یکی بودیم ویکی هم خواهیم ماند….

  4. شهرستان شدن رومشگا رو به اقای ملکشاهی تبریگ میگم.اما رومشگانهای هنوز هم کوهدشت ها رو برادر خود میدانیم .به امید اباد شدن کوهنانی وگراب .امیدوارم هرچه سریع تر کوهنانی وگراب هم به شهرستان تبدیل بشون.

  5. از کلیه عزیزانی که در تحقق آرزوی دیرینه خطه دلاور خیز رومشکان نقش داشتند، کمال تشکر و قدردانی داریم.

  6. با سلام خدمت مدیریت محترم سایت میرملاس نیوز
    به امید خدا ما مردمان غیور “لک زبان” دوبخش” کونانی وطرهان” نیز در آینده ای نه چندان دور مقدمات تشکیل شهرستان” طرها ن قدیم” را فراهم خواهیم نمود.

  7. سپاسگذار استاندار فهیم لرستان بابت انتصاب نیروهای ارزشی و تحصیل کرده وزارت کشور.
    ضمناْ انتصاب بجا و شایسته مهندس عابدین گراوند را به سمت بخشدار مرکزی شهرستان رومشکان تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.