- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان : پروژه های مورد نیاز شهرستان تازه تاسیس رومشکان احصا می شود

n2615176-3711810

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  در مراسم معرفی نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس رومشکان اظهار داشت: رومشکان با تبدیل شدن به شهرستان فصل جدیدی از فعالیت و توسعه خود را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا به دنبال جمع بندی روی پروژه های این شهرستان هستیم تا بتوان با اولویت بندی، طرح هایی را که منجر به توسعه این شهرستان می شود را در دستور کار قرار داد.

استاندار لرستان یادآور شد: به این منظور هفته اول اسفندماه سالجاری همه اعضای شورای برنامه ریزی استان جلسه ای را در فرمانداری رومشکان برگزار کرده و نسبت به احصا پروژه های مورد نیاز این شهرستان تازه تاسیس برای سال ۹۳ اقدام خواهند کرد.

بازوند عنوان کرد: در گام نخست به دنبال اجرای پروژه هایی هستیم که در عین زودبازده بودن بتواند در کوتاه مدت نیازهای این شهرستان تازه تاسیس را رفع کند.

بنابر این گزارش در این مراسم محمدی نژاد به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس رومشکان معرفی شد.

همچنین استاندار لرستان در حکمی عابدین گراوند را به عنوان بخشدار مرکزی رومشکان و کامران رفیعیان را به عنوان بخشدار سوری از توابع شهرستان رومشکان معرفی کرد.

رومشکان پیش از این یکی از بخش‌های شهرستان کوهدشت در استان لرستان به مرکزیت شهر چغابل بود که به عنوان یازدهمین شهرستان لرستان از وزارت کشور مجوز ارتقا و تاسیس فرمانداری را گرفت.