کد خبر : 44159
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,180 بازدید

گزارش تصویری / یوم الله 22 بهمن در خرم آباد

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

0-(1)

 

 

0-(3)

 

 

0-(4)

 

 

0-(2)

 

 

0-(5)

 

 

 

0-(8)

 

 

0-(9)

 

 

0-(6)

 

 

0-(10)

 

 

0-(11)

 

 

0-(7)

 

 

0-(19)

 

 

0-(12)

 

 

0-(13)

 

 

0-(14)

 

 

0-(15)

 

 

0-(16)

 

 

0-(18)

 

 

0-(20)

 

 

0-(17)

 

 

0-(21)

 

 

0-(22)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

عظیم آزادبخت در گفته :

عکسهای هنرمندانه ای گرفته ای احسنت

[پاسخ]

لور پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳۰ بهمن , ۱۳۹۲ ۲۰:۱۹:

خطاب به عکس اولی: نمری شیره براکم= امدوارم که همیشه زنده باشی برادرم که مانند شیر باصلابت هستی.

[پاسخ]

سلام تبريك عرض مي كنم 22بهمن را وخسته نباشيد مي گوئيم به شما زحمتكشان ومخلصين در عرصه خبر

[پاسخ]

حمید آدمی/کانون سبحان کوهدشت در گفته :

مثل همیشه عالی بود حضور حماسی مردم!
با تشکر از شما تصاویر هم مثل همیشه عالی بود.
http://kanoonsobhan.ir

[پاسخ]

سلام ودورود بر دستان قدرتمند وتوانايت امين جان براي اين همه تلاش و زحمتي كه مي كشيد
تبريك عرض ميكنم يوم الله 22بهمن را به شما و همه دست اندكاران سايت قوي وارزشمند ميرملاس
موفقيت شمارا آرزو دارم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ذوالنور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۴ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۵:

آقاي آزادبخت چرا سانسور ي كني
چرا بايد سخنران مراسم خرم اباد ك چهره ضد اصلاحات باشد

[پاسخ]

محمدی تبار پاسخ در تاريخ شنبه ۲۶ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰:

سلام. آقای ذوالنور افتخار لُر زبانان هستن. ایشان از روحانیونی هستن که در جنگ در کسوت فرمانده تیپ امام صادق بودند.

[پاسخ]

پلدختر در گفته :

عالی بود
از http://ghadir0957.blogfa.com/ دیدن کنید

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

نه چپ و نه راست… ایرانی باشیم و ایران دوست

[پاسخ]

م-قبادی فرد در گفته :

درود بر ایران وایرانی …درو بر مردم همیشه در صحنه لرستان

[پاسخ]

علي باقرزاده در گفته :

درود بر ايراني و ايران دوست . اين است عزت و اقتدار و افتخار ما

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶:

علی جان سلام .مشتاق دیدار

[پاسخ]

چند نفری از مسئولین که روی صندلی و مقابل راهپیمایان نشسته اند ، این کارشون بی احترامی به ملتی است که آمده اند از نظام و انقلاب دفاع کنند . باید به احترام این مردم سر پا بایستند.

[پاسخ]

میرزایی منش پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ بهمن , ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷:

گل گفتی

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۲۵ بهمن , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۶:

احسن حقيقت گفتي!

[پاسخ]

انار سیاو در گفته :

این حضور پرشور یعنی بیزاری از ظلم وزور،بیزاری از استکبار ،طاغوت و…
دورود بر این حماسه دورود بر ایران وایرانی دورودبر میرملاس

[پاسخ]

تورج آزادبخت/دبير سرويس سياسى ميرملاس نيوز در گفته :

دستت طلا
صحنه هاى قشنگى شكار كردى

[پاسخ]

حقی زاده در گفته :

این حضور عظیم ملت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی بود و حقیقتاً انقلاب را بیمه نمود به مردم همیشه در صحنه دست مریزاد می گوییم و به مسولین محترم، که حالا تکلیف شان هم بیشتر شده توصیه می کنیم که مقدمات حماسی اقتصادی که متکی بر اقتصاد درون زاد باشد را فراهم نمایید تا تحریم های دشمنان اسلام و انقلاب بلا اثر شود. ان شاء الله

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

امیدوارم به خاطر مردم بیشتربه لرستان

[پاسخ]

محمود مهکی قم در گفته :

این حضور مبارک بود والبته مرحله شعار وتعیین خط ومشی است ،مرحله عمل باقی است ،اگر هرکسی به وظیفه محوله اش به خوبی عمل کند حتمًا برآیند این حرکت پیشرفت در همه ز مینه ها خواهد بود ،مسولین از خدا چه میخواهند دیگر!!!!

[پاسخ]

khakhas در گفته :

عکس اولی خیلی باحاله

[پاسخ]

محمد در گفته :

دورود برمنصوری خبرنگار کوهدشتی که مایه افتخاراست

[پاسخ]

براخاص در گفته :

منه خر گور سولت هالو…
تا خدا یارمونه و مردم هانی صحنه آمریکا هوچ خلطی نمه تونی بکی.

[پاسخ]