تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

پاسخی به برادر عزیزم جناب دکتر بهداروند/ حاج حسن باقری

  • کد خبر : 44291
  • 23 بهمن 1392 - 15:04

حاج حسن باقری پاسخی به برادر عزیزم جناب دکتر بهداروند تنها شهیدان سزاوار تمجیدند و بس شهدا به منبع عظیم وجود متصل اند، شهدا امام زاده گان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است ،چراغ هدایتند، کشتی نجات دلی مضطرب به ساحل امن و ایمانند. ندائی در عالم می پیچد که فرمان  فلیر حل معنا […]

2013-09-21 10.14.25

حاج حسن باقری

پاسخی به برادر عزیزم جناب دکتر بهداروند

تنها شهیدان سزاوار تمجیدند و بس

شهدا به منبع عظیم وجود متصل اند، شهدا امام زاده گان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است ،چراغ هدایتند، کشتی نجات دلی مضطرب به ساحل امن و ایمانند.

ندائی در عالم می پیچد که فرمان  فلیر حل معنا را در گوش زمان تکرار میکند .اما فقط برخی این ندا را می شنوند و پاسخ می گویند و تا لحظه شهادت فرا نرسد معلوم نمی شود چه کسی به این ندای آسمانی پاسخ داده است .

چرا تنها گروهی این ندا را میشنوند ؟مگر اینان کسیتند؟از کجایند؟چه کرده اند که تا این اندازه به شایستگی رسیده اند ؛این همان راز سر به مهری است که با شهادت گشوده می شود.

صدائی در گوش جانشان طنین انداز می شود که پذیرفته شدید. سال هاست بی آن که بیاسایئد در راه خدا به جهاد مشغول بودید، این است مزد آن همه تلاش خالصانه .

از دوستان شهیدمان بگوئیم دلم برای آن صورت زیبا و دلنشین فیروز تنگ شده .دکتر جان میدانی در آسمان شهرمان دو خورشید به یکباره غروب کردند فیروز و حجت اینان که بودند؟ چگونه به این عظمت رسیدند؟

انگار همین چند وقت پیش بود برای خداحافظی (در منطقه کربلای ۵) خدمتشان رسیدم استقبال گرم فیروز را از یاد نمی برم؛گفت بیشتر بمان گفتم که باید سری به کوهدشت بزنم وسپس عازم بوکان شوم.گفت خدا دیار سرت .

به کرمانشاه نرسیده بودم خبر شهادتشان را شنیدم . برگشتم و در تنگ خسروآباد در مراسم ترحیم شرکت کردم و سخنران مجلس بودم. جناب دکتر بهداروند شهرمان پر از ستاره های درخشان است اما من از خورشید های غروب کرده اش سخن میگویم  (فرماندهان جنگ)

این ملکوتیان چه ساده و زیبا در میان ما خاک نشینان زندگی می کردند، ساده و بی آلایش و در عین حال با صلابت و استوار، وجودشان با آهنگ الهی به حرکت در می آمد و چه زیبا و دلنواز خدایشان را به سوی خود فرا خواندند که اجابتشان فرمود و عندربهم یرزقون وخریدار آنان خدا بود.

در زمین بی نشان و گمنامند ؛ اما در آسمان و برای اهلش شناخته شده اند مجهولون فی الارض و معروفون فی السما

برای شناخت آنها باید آسمانی شد، باید از ورطه من و ما بیرون شد تا بتوان با آنان رهسپار ملکوت گردید.

یادش بخیر عطر دل انگیز جهاد و شهادت مشام جان ها را در جبهه ها جلا می داد. چه اوضاعی بود. هیچ کس خود را دنیایی نمی دید. همه خود را موقت و مسافر این مسافر خانه می دیدند، کسی فکر نمی کرد جنگ تمام شود کسی فکر نمی کرد شهید نشود.

امید آنکه نردبان آسمان هیچ گاه برداشته نشود. و روح پاک و مقدس شهیدان ما را نیز فرا بخوانند. زندگی بی شهادت ریاضت تدریجی برای رسیدن به مرگ است.

امروز باید از مردانگی علیمردان گفت از دلاوری حمید ابراهیمی و از صلابت حاج محمد آزادبخت و بی باکی یوسف زاده

 و شابکی علی محمد کوشکی و شمسعلی اهرون شهامت، مروت طرهانی و حمید سوری بزرگواری حاتم آزادبخت و متانت اسدمراد بالنگ و ایرج میرزائی.

من درد دلی با فیروز و حجت کردم و به خورشیدهای در خون نشسته ی کوهدشت اشاره ی نمودم. شما از ستارگان درخشان شهرمان بگوئید. من در مقابل همه شهدا و شهیدان شهر عزیزمان کوهدشت و خانواده های بزرگوارشان سر تعظیم فرود می آ ورم و این جسارت را بر من ببخشند که به خود اجازه دادم از شهیدان بگویم. خواستم تلنگری باشد به کسانی که شایسته ی بازگو کردن یاد و خاطره ی آنها هستند.

اگر شهیدان در جمع ما نیستند یادشان شب چراغ محفل ماست

یادشان سوز داغ را ماند                                      رویش سبز باغ را ماند

خانه های تهی ز عکس شهید                                کلبه بی چراغ را ماند

رحمت و رضوان الهی بر جا ن های افلاکی آنان باد که رفتند تا راه ماندگاری به ما بیآموزند

اینک مائیم و این فرهنگ مانده از فصل پاکی ها و خلوص

برادر بزرگوارم جناب دکتر بهداروند باید از شهیدان گفت

درود خداوند بر شهیدان، درود بر همه رزمندگان، درود بر رزمندگان گردان محبین، کمیل و عاشورای کوهدشت

درود بر همه جانبازان و سلحشوران شهرمان

درود بر شهدا و رزمندگان گمنام کردستان

حسن باقری  همدان               

3

شهید والامقام حمیدرضا ابراهیمی

974ce5ac6606

شهیدان والامقام حاج محمد و علی مردان آزادبخت

73350026723258733978

شهید والامقام فیروز سرتیپ نیا

1277 006

شهیدان والامقام علی محمد کوشکی و حاتم آزادبخت

Untitled2

شهید والامقام اسدمراد بالنگ

ei_mirzae1

شهید والامقام ایرج میرزایی

سردار شهید شمس علی اهرون

شهید والامقام شمسعلی اهرون

حسن رضا یوسف زاده

شهید والامقام حسن رضا یوسف زاده

حجت سرتیب نیا

شهید والامقام حجت اله سرتیپ نیا

1486324KAKA005

شهید والامقام علی مروت طرهانی

97903344420544064885

شهید والامقام حمید سوری

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 50در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴۹
  1. سلام خداپشت وپناهت حاج حسن عزیز.ازراه دورمی بوسمت جدا دیشب بعدازسالهابه خوابم اومدی والان ازسایت وزین میرملاس سیمای مبارکتون رودیدم،آقاسعیددست مریزاد.درودخدابرشهیدان والامقام یادشان بخیروراهشان پررهروبادوشفیعان مادرروزقیامت باشند

  2. بنازم به غیرتت که اجازه نداد این همه تعریف و تمجید راتحمل کنی همین است که بعد از ۲۷ سال یک دکتر و روحانی بااین دلگرمی از شما یاد میکند. هر کجا هستی سردار خدا نگهدارت .توقع همین بود که جواب نیروی خودت را میدادی . و چه خوب گفتی که باید از شهدا بگوییم . خداوند انشاا… همراهی شهدا را نصیبت کند

  3. درود خدا بر سردار گمنام ، خوشنام و بی ادعا حاج حسن باقری …

  4. من دو دور به جبهه اعزام شدم و سهمیه بوکان شدیم افتخار این را داشتم سردار گمنام و بی ادعا حاج باقری فرمانده ام بود هنوز افتخار میکنم من اقای باقری را پرستیده و میپرستم وقتی میبینمش میرم سال ۶۵که هیچ انتظاری نداشتیم

  5. سلام خدا بر شهیدان
    سلام خدا بر سرداران بی ادعای جبهه ها
    سلام خدا بر مردان آسمانی
    سلام خدا بر آن اسوه های اخلاق
    سلام خدا بر آن ستبر بازوان روز و گریه کنندگان نیمه شب
    سلام خدا بر آن همرزمان شهدا که بعد از جنگ هیچگاه ارزشهای آن روزگاران را فراموش نکردند ، و شما سردار عزیز ، حاج حسن باقری ، نمونه ای از همان مردان خدایی، سلام خدا بر شما

  6. درود و سلام فراوان بر فرمانده لایق و با اخلاق حاج حسن عزیز
    فره گوجرتم

  7. با سلام و سپاس از فرمانده عزیزم حاج حسن باقری
    برای آنکه بگوییم درسمان را به استاد و فرمانده مان پس می دهیم بهتر از جمله ای از نوشته درس آموزَش ، چیز بهتری نیافتم :

    اگر شهیدان در جمع ما نیستند یادشان شب چراغ محفل ماست

    یادشان سوز داغ را ماند رویش سبز باغ را ماند

    خانه های تهی ز عکس شهید کلبه بی چراغ را ماند

    رحمت و رضوان الهی بر جا ن های افلاکی آنان باد که رفتند تا راه ماندگاری به ما بیآموزند

    اینک مائیم و این فرهنگ مانده از فصل پاکی ها و خلوص

  8. آن فرو ریخته گلهای بهاری در خاک کز می جام شهادت همه مدهوشانند
    نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد تا نگویند که از یاد فراموشانند
    از دردنامه دوست وبرادر متفکرم جناب دکتر بهداروند و دعوت مشفقانه اش برادری را تا عمق جانم احساس و دلسوزی برای انقلاب خونین اسلامی مان را ستودم .
    و بزرگواری روح و شرم حضور متواضعانه و بی تکلف حاج حسن عزیز در برابر ساحت نورانی شهدا که به زیبایی هرچه تمامتر رقم زده شد هم مایه مباهات انقلابیون درد آشنا است و هم تجلی تعمیق معنویت این برادر متدین ماست . تا با آرزوی همراه با امید طی طریق راه روشن شهدا . رفع نگرانی از دکتر عزیز را اشاره عرفانی کرده باشند.

  9. باسلام و عرض ارادت ،خدمت برادرم حاج حسن عزیز، بیانات زیبا و خدا پسندانه شما را می ستایم سعادت نصیبم شد بعد از ان دوران به یاد ماندنی برای دومین بار تصویر شما را رؤیت کنم از حاج ذهابی همیشه جویای احوالتان هستم.
    متشکرم

  10. سلام. مدت ها بود که دنبال حسن باقری می گشتم. شنیده بودم او عاشق پدرم بود ( شهید حاج هوشنگ ورمقانی). نمیدانم از چه طریق می شود او را پیدا کرده و با او صحبت کنم…. نام حسن باقری نامی آشنا برای مردم کردستان به شمار می آید. خدا حفظش کند….
    ورمقانی سردار گمنام در زمین و مشهور در آسمان ها

    • درود بر رو روح بلند سردار شهید ورمقانی
      سلام آقای ورقانی
      ممنون از اینکه به بخش شهدای میرملاس سر زدین
      انشاالله حاج حسن و حاج بهزاد کامنتتون رو خواهند دید و جواب خواهند داد

      • خواهش می کنم …خدا را شاهد می گیرم هر چه از سردار بی ادعا شهید ورمقانی صحبت کنیم باز هم کم است. شهید ورمقانی دریایی بیکران بود. نام ورمقانی در تاریخ کردستان ثبت شده است اما افسوس از تنگ نظری ها. ورمقانی گمنام بود چه در زمان حیات و چه پس از شهادتش. هر چند امروز خانواده ورمقانی علی رغم کم لطفی های بسیار در حاشیه قرار دارند اما خدا می داند در خانه به خانه مردم کردستان تصویر دلربای حاج هوشنگ ورمقانی نصب شده. ورمقانی را مظلومانه همچو مولایش حسین (ع) به شهادت رساندند اما او دره به دره و کوه به کوه دنبال شهادت می گشت.

  11. جدیدا فیلمی از عوامل شهادت سردار ورمقانی بر روی اینترنت قرار گرفته که اعتراف کرده اند در تمام عمرشان مردی به شجاعت او ندیده اند. کسی که تیر خلاصی به حاج هوشنگ زده اعتراف می کند که آن روز برای مظلومیت آن شخص گریه کرده ایم.
    اما میدانیم که در روز درگیری دوستان حاج هوشنگ ، در عین ناجوانمردی فرار کردند و او نتها ماند و مظلومانه به شهادت رسید

    • سلام بر دلاور مرد کردستان یادگار بزرگ سردار رشید کردستان شهید عزیز ورمقانی ..کامنت زیبای تو برای کسانی که با پدر بزرگوارت حشرو نشری داشته اند بسیار جالب و خاطره انگیز است . هم اکنون با حاج حسن تماس گرفتم بسیار خوش حال شد . همین که گفتم پسر حاج وهوشنگ کامنت کذاشته صدایش به لرزه افتاد . کردستان تنها میداند که سردار ورمقانی چه کسی بوده و بس.. یادگار عزیزمان. حاج حسن بی صبرانه منتظر شماره تماس شما می باشد .

  12. ضمن تشکر و قدردانی از شما جناب بالنگ بخاطر حفظ ارزش و آثار شهد ا . بهاستحضار شما میرساند من در آن دوران که ۱۵ سال بیشتر نداشتم حدود ۶ماه به جبهه ها اعزام شدم و در منطقه سقز و بوکان دربندی خان ماوت بودم ولی آن زمان ما نه بفکر ویاد عکس گرفتن نبودم من تنها چیزی که از آن دوران دارم جهت تشکیل پرونده بسیج عکس نداشتم که به عکاسی (حاِجی) رفتم که جای عکاسیش تو همین جای بانک رفا بود خلاصه عکس گرفتم و بعد از تحویل دادن اعزام شدیم ۱۶/۸/۶۶ بوده و گله ای که از تو دارم من دو از اقواممون که هر دو برادر بودند و خلاصه در طول ۲ ما شهید شدند اسمی ازشون نیست . شهیدان موسی و کریم رحمتی . یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام بخصوص شهدای شهرمون هیشه زنده و جاوید باد با صلواتی بر محمد وآل محمد ص

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از حضورتون
      در بخش شهدای هفتگی از دو شهید والامقام یاد کریم و باید به عرضتون برسونم که مطالب چندانی از شیدان رحمتی در دست نداریم که انشاالله با برادرشون صحبت خواهم کرد و پیگیر میشم

  13. سلام و عرض ارادت خدمت سردار باقری،
    سردار خاطرات قشنگی تعریف میکنید اگه مقدور هست خاطره ای از شهید علیمردان آزادبخت و شهید حمید رضا ابراهیمی بگید.یاد این شهدا در بوکان برای ما افتخار هست.اسمشان در بوکان ماندگار است

  14. شهدا جانبازان رزمندگان همه بزرگ این ملتن

  15. سلام حاج حسن عزیز
    یاد باد انکه سر کوی توام منزل بود
    بر زبان مرا انچه تو در دل بود

    • سلام بر دلاور مرد آزاده کسی که سالیان ارزشمندعمر خود را برای اینکه ما در آسایش باشیم در زندانهای عراق بسر برده نجف جان مدتهاست که از شما بی خبرم بد زمانه ای شده.یادم نمی رود وقتی که نامه شما از اردوگاه اسرایی عراقی می آمد اورا از پدر گرامیتان می گرفتیم. وشما به هر کس که سلام رسانده بودی یک برگه کپی میکردیم و به او میدادیم و تا مدتها این نامه را نگهداری میکردیم . نجف جان خاطرات اسرات شما برای این نسل بسیار عبرت آموز و الگوی خواهد بود . انشاا… بتوانی از طرق مختلف بتوانی این تشنه گان معرفت جهاد وایثار را سیراب نمایید.متشاقانه انتظار دیارتان را دارم.

    • سلام بر آزاده سرافراز آقای عبدی پور

    • سلام پسرعموی عزیزم
      یادش به خیر آن موقع که از اسازت آزاد شدی،خونه ما که اومدی یک بیت شعر برام نوشتی که مینویسمش

      یارب از ابر هدایت برسان بارانی /پیشتر زانکه چون گرد زمیان برخیزم

  16. سلام بر دلاور کردستان .یادگار سردار شهید ورمقانی عزیز… یادگار برادر عزیزم هرکسی با دلیر کردستان شهید ورمقانی حشرو نشری داشته کامنت شما برایش جالب و خاطره انگیز است . با حاج حسن تماس گرفتم همین که گفتم پسر حاج هوشنگ کامنت گذاشته صدایش به لرزه افتاد . حاج حسن بی صبرانه منتظر شماره تماس شما میباشد.

  17. حاج حسن عزیز خدانگهدارت یادم نمی رود به ما بچه های کم سن سال آموزش میدادیدواسم گروه مارو لشگر گذاشته بودیدماهم که این چیزهارو کوچک میدونستیم سعی می کردیم زودتر بریم جبهه ماهم یاد شهدا عزیز را گرامی میداریم ویادی از شهید سید یارله نورلهی می کنیم از آقای سعید بالنگ بسیار تشکر می شود

  18. سلام برتو ای فرمانده
    سلام برتو که الگوی جوانان شهرمان بوده ای
    سلام بر تو که حجتی برای دلاور مردی های رزمندگان این دیار بوده ای
    سلام بر تو که مصاحبت و دوستیت آرزوی همه بود
    سلام بر تو که چنین دلیر مردانی را تربیت کردی
    سلام بر تو وبالاخره سلام بر تو که شهرمان مفتخر بنام توست ،شهری که از نخستین روز های جنگ با همت وغیرت تو توانست حضور خود را در جنگ تحمیلی و اعلام بیعت با امام ، دین خود را به نظام اسلامی ادا نماید .
    سخت است… آن همه شور، آن همه شعور و عظمت آن حماسه را در چند سطر به رشته تحریر درآورد. آن جوانان غیور که با پشت کردن به همه تعلقات دنیوی راه صد ساله را یک شبه رفتند.
    سلام بر تو که همچنان فرمانده مایی .

  19. ومن المومنین …..

    به سر رسید؛عمر عده ای از شهیدان / وان دگران؛ منتظرند پایان را
    یعنی که مومنان؛ جمله شهید رهند / نشاید؛ جدا دانست آنان را

  20. سلام و درود بر سردار پر افتخار و فرمانده جبهه های غرب و جنوب . سلام بر شما فرمانده تیپ ۱۲ حنین و شهدای بیشمارش ، آنها که در زبیداد عراق حضورشان را درک کردیم و یادشان در دلهایمان تا ابد ماندگار است شهیدان هادی امانی ، اسماییل هادیان،مجتبی آدینه وند ،آزاد قبادی، سردار شهید فیروز سرتیپ نیا در کسوت فرمانده گردان سید الشهدای تیپ ۱۲ حنین، رویین تن ،زنده یاد حمید قبادی ،شهید سوری و.پرویزپور و …..،همین شهدا شما را بس است که در فردای قیامت فرمانده با اخلاص و بی ادعایشان را شفاعت کنند و در جوار رحمت حق متنعم،

  21. سلام و تحیات الهی بر شما سردار دلاور و همه انهایی که در راه حق جانبازی کردند تا کشور ما امروز حقیقتاً در زمره امن ترین کشورهای دنیا باشد, شایسته باد شما را هدفی که انتهایش سعادتمندی شماست انشالاه.

    و سلام برمولایم مهدی که قلبهای عاشقان بیقرار به عشق آمدنش میتپد و سلام به شهدا و امام شهدا که هرآنچه امروزازعشق ومحبت سخن میرود گوشه ای از دریای عمیق و ژرف طاعت و بندگی آنان وجانبازی وفداکاری آنان است .روحشان شاد وراهشان پررهرو باد.

    آرزومند سلامتی شما سردار عزیز و ارزشمند جبهه ها حاج حسن باقری و همه همرزمان گمنام و دریا دلتان هستم.

    با تشکر از آقای بالنگ و بچه های با مهر میرملاس که یاد شهدا و یاد همسنگران شهدا را زنده نگه میدارند.

  22. سلام بر حسن باقری یادگاری از دیار شهیدان کوهدشت قهرمان . امروز زمان گفتن از دلاوری شهیدان کوهدشت مظلوم است انها که حماسه کربلای ۴و۵و والفجر را افریدند برادر اگر این خاطرات را نگوییم فردای قیامت باید جوابگو باشیم .

    • سلام عظیم جان دلم برات تنگ شده عزیزم تو بوی شهادت میدهی،اگر مایل بودی به وبلاگ بنده با نام انفال دانش سربزن

  23. با سلام ای کاش یادی هم از شهید محمدر رضایی هم می نمودید؟

  24. درود وسلام خدا برفرمانده بی ادعای کربلای ایران. حاج حسن باقری ایدهم الله تعالی

  25. به نام خدای شهیدان
    برادر گرامی جناب حاج حسن باقری، فرمانده روزهای مقدس جانفشانی و پاکبازی
    دیروز در جای جای ایران عزیز آوردگاه پیدایی و تجلی صفات جلال و جمال جانان بود اما امروز نسل نوپا و جویندگان طریق حق، عدالت و آگاهی جویای گوهر ناب هدایت و تشنگان کمال گرایی و حق مداری اند. خود بهتر می دانید مقصد دیروز و تکلیف امروز بندگی خدای یگانه است و البته امروز دینداری آگاهانه و پایداری بر آموزه های دینی و آرمانهای انسانی بسی دشوار می نماید. برادر جان! به گمانم راز و حکمت جاماندن عزیزانی چون شما از قافله سرداران شهید، در پاسداشت آرمانها و ارزشهای خون رنگ شهیدان معنا و مصداق می یابد. بگذار فروتنانه بگویم نباید شیطان توجیه و وساوس رنگارنگ گاه در لباس سکوت و سکوت و … ممکن است ما را چون خواجه ربیع از حضور در عاشورای تکلیف گرایی و آگاهی بخش بازدارد. از این رو به نظر می رسد رسالت خون همه ی شهیدان به ویژه سرداران پاک باخته، دلاور و بی باک هم سنگرتان این امام زادگان عشق، عرفان و جوانمردی باید با بهره گیری از زبان و قلم وظیفه شناس شما نسبت به ترسیم خاطره ها و رنجهای عاشوراییان عصر ما به کار آید.
    پس آیا با این وضع درنگ جایز است؟
    بکوشیم تا در آیینه زلال راویان مظلومیت و صداقت شهیدان، تاریخ آینده کشورمان بیش از پیش سیراب وطن خواهی، تکلیف گرایی و بی نشانی آنان گردد. از گلوی خون نشان فیروز دلاور و قلم جادویی حجت عارف مسلک مدد می گیرم.
    حُسنت مدام ای حسن!-جانب عاری زهر مِحَن
    باشی تو شمع ناجمن-یادت به خیر ای حسن
    «خدا وَ دیار سَرت»

  26. فرمانده نابغه جنگ سلام بنده حقیر بر این باورم اگر امروز امام زمان عج الله فرجه شریف ظهور فرمایند شما یکی از سرداران بقیه الله الاعظم هستید وهمانطوری که امام راحل عزیزمان در پیام قبول قطعنامه فرمودند : کمربندهایتان را محکم ببندید هیچ چیز تغییر نکرده است یعنی گزینه نظامی مستکبرین روی میز است بنابراین نسل سوم و چهارم انقلاب باید شما را بشناسند تا با رجوع به شما راه را گم نکنند امروز گفتن از نبوغ ،رشادت ،اخلاق ومدیریت کم نظیر شما پاسداشت شهیدان است.
    فرمانده عزیزم یادتان بیاورم آن روز که دستور دادید مسئول دفتر قضایی سپاه بوکان را ۴۸ساعت بازداشت کنند دوستش ومعاونش آمد پیش شمادلیل را جویا شد فرمودید:از اینکه احکام باز داشت بندگان خدا را برای امضا می آورد و افراد را بازداشت می کند لذت می برد باید طعم باز داشت را بچشد تا از خطا و گناه برادرانش غمگین شود نه خوشحال ، بعد ها روایتی خواندم از امام رضا (ع) بدین مضمون که حضرت در حال گذر از مکانی یا محلی بود یکی از شیعیان که مشروب خورده بود را حد می زدند امام رضا(ع) شروع کرد گریه کردن همراه امام (ع) از ایشان پرسید آقا حد شرعی را جاری می کنند چراگریه می کنید فرمودند آخر شما نمی دانید ماچقدر شیعیان مان رادوست داریم و گرنه گناه نمی کردید بنابراین چرا نباید از شما نوشت خداوند پاداش شهادت را به امثال شما عطا می فرماید (البته وعده خداوند به مجاهدان اجرا عظیما است)
    فرمانده عزیزم اگر نسل امروز آگاه نشوند و به شما رجوع ننمایند از مدیریت علوی گونه شما بی خبر باشند آیا ماها که شاهد این مسائل بودیم مدیون نسل امروز نیستیم . آیااگر زنده ماندیم بعد از شما این خاطرات را بیان کردیم مورد مواخذ قرار نخواهیم گرفت که چرا تا فرمانده نابغه جنگ زنده بودند به ما نگفتید علاوه براین بعضی فکر می کنند رزمند گان از سر شوری که جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند به جبهه رفته اند نه از سر شعور آیا گفتن از شما که حی حاضرید دفاع از تمام رزمندگان اعم از شهدا ، جانبازان ، آزادگان و همه نیروهای نظامی و داوطلب در جنگ نیست .
    بدینوسیله از دکتر بهداروند تشکر میکنم واستدعا دارم باز از شما بنویسد تا دیگر رزمندگان سپاه اسلام هرآنچه از مدیریت و فرماندهی کم نظیر واخلاق و اعتمادو توکل به خدای تعالی شمارا به یاد می آورند بیان نمایند تا ثبت گردد که فرماندهان و سربازان خمینی کبیر با شعورشان جنگیدند . در نتیجه آدمهای خوب نه خاطره اند،نه تاریخ! بلکه حقیقت روزگارند درست مثل شما .پیشاپیش نوروز ۹۳ به شما مبارک تا من اولین کسی با شم عید را به شما تبریک گفته باشم

  27. برادر عزیزم وفرمانده دلاورم حاج حسن باقری،یادگارشهداودوران دفاع مقدس.انتظار داریم ودرخواست می نماییم ازشهدای گرانقدروجانبازان سرافراز ودلاورمردان وفرماندهان شهرمان کوهدشت قهرمان بنویسیدوجاداردازدوست عزیزوشهیدگمنام خطه کردستان شهیدحاج هوشنگ ورمقانی که اهل شهرستان قروه بودندودرکامنت دوستان نام ایشان رایادآورشدندیادی بکنم وبه روح بلندومطهرآن شهیدعزیزکه نمادهمه خوبی هابود درودوسلام بفرستم.
    زمان شهادت این عزیز،بنده درسپاه کردستان بودم.واقعاشجاعانه جنگیدومظلومانه به شهادت رسید.
    روحش شادویادش گرامی باد.

    • سپاس از حضورتون آقای پیرزادی

    • یاد و خاطره سردار بی ادعا، علمدار غریب کردستان شهید واقعا مظلوم حاج هوشنگ ورمقانی گرامی باد.

      • درود بر روح بلند سردار شهید حاج هوشنگ ورمقانی

  28. با سلام وعرض ادب واحترام خدمت برادربزرگوار سردار بی ادعاوهمیشه جاوید سردار صادقی (حاج حسین پیرزادی) . وباسلام وعرض خسته نباشید خدمت آقای دکترورمقانی دوست عزیزوبزرگوارم .
    آقای دکتر ، سردار صادقی نیز یکی ازدوستان وهمرزمان پدربزرگوارتان درکردستان بودند دراین زمینه می توانید باایشان ارتباط برقرارکنید واطلاعات خواسته شده را ازایشان هم جویا شوید.

  29. سلام بهزاد عزیز یادمان هشت سال جنگ عشق

    اه از این جور و تطاول که در این دامگه است
    اه از ان سوز و نیاز ی که در ان محفل بود
    در دلم بود بی دوست نباتشم هرگز
    جه توان کردکه سعی من دل باطل بود
    دوش بیاد حریفان بخرابات شدم
    خم می دیدم که خون در دل سر در گل بود
    بس بگشتم که بپرسم سبب درد فراق
    مفتی عقل در این مسیله لا یعفل بود
    راستی خاتم فیروزه………………

  30. سلام پسر عموی عزیزم محمود
    همنشین غمکسار یاران مهربان هشت سال کارزار عاشقانه

  31. سلام هادی قبادی عزیز
    حقوق صحبت ما را بباد داد و برفت
    وفای صحبت یاران و همنشننان بین

  32. سلام حاج حسن عزیز : باز هم مثل فرماندهیت در زبیدات و موسیان صمیمی و باصلابت حرف زدی . بازهم خود را خیلی خاکی تر از خاکیان پنداشتی درود خدا بر شرفت بر استقامتت و بر قدر شناسیت به شهداییکه با خون خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند فرمانده عزیزم ترا غم مباد بقول شهید همت شما از دسته سومی هستید که بر ارزشهای اسلام و انقلاب پایبند ماندید و بایاد خاطره شهدا جان دادن کمتر از شهادت نیست چرا که مقام معظم رهبری میفرماید زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهدت نیست . سر زمین نینوا یادش بخیر کر بلای جبهه ها یادش بخیر . بامید دیدار کمترین علی جوزیپور

  33. ببخشید شهید باکری که بنده اشتباها شهید همت ذکر کرده بودم

  34. سلام . بردلاوران لرستانی آقای بهزاد باقری و پاپی زاد (موحدی ) ودیگر دلاوران لر خواهشمند است اگر ازپاسدار شهید علی جعفر اسدی فرد عکس یاخاطراتی دارید . برای خانواده شهید ارسال کنید . تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.