تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

فرماندار کوهدشت : پروژه مسکن مهر کوهدشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 4434
  • 25 اردیبهشت 1391 - 11:39

به گزارش میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان، افزود: مسکن مهر یکی از موضوعات بسیار مهم دولت است که در سطح کشور بازتاب خوبی داشته و این دولت درصدد است تا در زمان خودش این پروژه‌ها را به سرانجام برساند و ما نیز با توجه به فرصت کمی که […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان، افزود: مسکن مهر یکی از موضوعات بسیار مهم دولت است که در سطح کشور بازتاب خوبی داشته و این دولت درصدد است تا در زمان خودش این پروژه‌ها را به سرانجام برساند و ما نیز با توجه به فرصت کمی که داریم باید این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

 وی با بیان این‌که ۵۱۲ واحد مسکن مهر با مالکیت دولت در شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که متقاضیان مسکن مهر شهرستان از آسیب‌ترین قشر جامعه هستند و به دلیل نداشتن توانایی مالی نتوانسته‌اند سهم آورده خود را تهیه کنند، متاسفانه این پروژه با رکود مواجه شده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

 فرماندار کوهدشت با اشاره به این‌که این واحدها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا خرداد ماه ۱۱۲ واحد آنها به بهره برداری می‌رسد، عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل این واحدها، دیگران نیز ترغیب و تشویق شوند تا در ساخت مابقی این واحدها مشارکت داشته باشند و بتوانند سهم آورده خود را تهیه کنند.

حمزه‌پور اظهار کرد: سایر واحدها نیز طبق توافقی که با پیمانکار آن صورت گرفته است، در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

هم‌چنین مدیرکل مسکن و شهرسازی استان نیز در این جلسه گفت: در مجموع ما ۱۳۰۰ واحد مسکن را در شهرستان کوهدشت ساماندهی می‌کنیم که ۸۰۰ واحد آنها خود مالک بوده و ۳۵۰ واحد آن کامل به بهره‌برداری رسیده است.

ملکی تصریح کرد: ۵۱۲ واحد نیز که مالکیت زمین آن به عهده دولت است ۷۰ درصد پیشرفت دارند که انتظار داریم تا پایان خرداد ماه ۱۱۲ واحد آن به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این‌که واحدهای ساخته شده در کوهدشت از لحاظ معماری و کاربری‌های عمومی از بهترین واحد های استان می‌باشند، عنوان کرد: مسئولین شهرستان باید اطلاع رسانی درستی را در این زمینه داشته باشند تا مردم از این فرصت استفاده کنند و بتوانند از این واحدها که تسهیلات آنها ۴ درصد و ۹۹ ساله می‌باشد استفاده کنند.

عکس تزئینی است

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.