- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام تبریک شهردار خرم‌آباد به فیلم‌ساز لرستانی سیدغلامرضا نعمت‌پور

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ یحیی عیدی بیرانوند، سرپرست شهرداری خرم‌آباد، در پیامی دریافت سیمرغ بلورین توسط سید غلامرضا نعمت پور را به وی و جامعه‌ی هنری لرستان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

هنرمند لرستانی

همشهری موفق فیلم‌ساز

جناب آقای غلام‌رضا نعمت‌پور

آن‌گاه که نام لرستان و موطن مادری، خرم‌آباد عزیز، در سی ‌و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی فجر درخشید و سیمرغ افتخار بر شانه‌های برومند جوانی از دیار اندیشه و هنر نشستن گرفت، لبخند و اشک رضایت و شوق را در چهره‌هامان نشاند.

بر خود می‌بالیم که روزنه‌های امید و بهروزی روز به روز برای هنرمندان مستعد این سرزمین گشوده می‌شود و نام لرستان طنین‌انداز یادها و خاطره‌هاست.

«برای گونگادین بهشت نیست»، بیش از آنکه تنها یک اثر سینمایی متعلق به یک هنرمند هم‌استانی باشد، پژوهشی متعلق به همه‌ی ایرانیان است که برگی رنگ ‌و رو رفته از تاریخ لرستان، ایران و جهان  را رمزگشایی کرد و حلقه‌ی مفقوده‌ی ادبیات جهان را به نام یک لُر پیوند زد.

این تلاش جای هزاران بار ستایش و تقدیر دارد و هنرنمایی و نام‌آوری شما در این عرصه، قوت قلبی بزرگ برای دیگر جوانان سرزمین است که داشته‌ها را قدر بدانند و امیدها را تازه کنند.

تکرار این‌گونه موفقیت‌ها برای شما، آروزی قلبی و همیشگی ماست؛ باشد که همواره بدرخشید.

یحیی عیدی بیرانوند/ سرپرست شهرداری خرم‌آباد

گفتنی است فیلم «برای گونگادین بهشت نیست» توانست در بخش تحقیق و پژوهش سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی فجر را به‌دست آورد.