تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

عملیات نجات گرگ از چاه آب در شهرستان چگنی

  • کد خبر : 44390
  • 26 بهمن 1392 - 9:26

  رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی از انجام عملیات نجات گرگ از چاه آب در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، کامران فرمانپور در این رابطه اظهار داشت: عصر چهارشنبه همیاران محیط زیست شهرستان چگنی گزارشی از افتادن یک قلاده گرگ در داخل یک چاه بزرگ آب در روستای […]

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی از انجام عملیات نجات گرگ از چاه آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، کامران فرمانپور در این رابطه اظهار داشت: عصر چهارشنبه همیاران محیط زیست شهرستان چگنی گزارشی از افتادن یک قلاده گرگ در داخل یک چاه بزرگ آب در روستای حسیوند این شهرستان را به محیط زیست اعلام کردند.

وی عنوان کرد: در این راستا بلافاصله محیط بانان این واحد به سرپرستی محیط بان فرامرزی به همراه اهالی روستای مورد نظر به محل اعزام شده و گرگ را از چاه آب نجات دادند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی عنوان کرد: پس از نجات دادن گرگ، آتشی به منظور گرم کردن این گرگ روشن و زمانی که وضعیت جسمانی این جانور بهتر شد آن را رها سازی کردند تا به دامان طبیعت بازگردد.

فرمانپور در پایان از همکاری همیاران محیط زیست که در حفظ و نگهداری از این میراث خدادادی کوشش و تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. از زمان روی کار آمدن خانم ابتکار شاهد چنین اعمال مثبتی در زمینه حفظ محیط زیست هستیم.زنده باد دولت تدبیر و امید.

    • پس کشته شدن چند قلاده پلنگ در ماههای اخیر که کاملا بی سابقه است رو باید به پای کدوم دولت نوشت ؟! . دو قلاده فقط در لرستان خودمان کشته شدند . یک قلاده دیگر هم در استان خودمان قطع نخاع شده . در سایر استانها و حتی در پارک های حفاظت شده در پایتخت تعداد دیگری کشته شدن .

  2. والله گرگل خو خوشونه، تا بیه وژن و ای خوشی نیه، تا دونه ا صد کیلومتری می هویان، ایسه منی بچن ا نوم مال مردم لم بن بوشن یه چای برشن هواسیژت بو کم رنگ بو ارا قلبم ضرر نیاشتوتی!!!!!!!!!!! ا نهاته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.