تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اختتامیه اکران آثار جشنواره فیلم فجر در خرم آباد برگزار شد/ تقدیر از هنرمندان لرستانی

  • کد خبر : 44393
  • 26 بهمن 1392 - 9:32

  مراسم اختتامیه اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما استقلال خرم آباد برگزار شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مراسم اختتامیه اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، هنرمندان، […]

 

مراسم اختتامیه اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما استقلال خرم آباد برگزار شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مراسم اختتامیه اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، هنرمندان، رسانه ها و … برگزار شد.

در این مراسم از غلامرضا نعمت پور و لاله روزگرد به خاطر دریافت سیمرغ بلورین بهترین تحقیق و پژوهش فیلم های مستند در بخش سینما حقیقت سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از آرش فروغی به خاطر کسب عنوان اول در جشنواره بین المللی کاریکاتور برزیل، داوود حمزه پور به خاطر حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر و نصرت الله مسعودی پیشکسوت تئاتر لرستان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

در ادامه مراسم اختتامیه اکران فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خرم آباد موسیقی محلی با هنرمندی فرج الله علیپور اجرا شد و در پایان آن فیلم “معراجی ها” ساخته مسعود ده نمکی برای حاضران در سینما استقلال خرم آباد اکران شد.

بنابر این گزارش در جریان اکران آثار جشنواره فیلم فجر در خرم آباد ۲۰ فیلم طی ۱۰ روز به نمایش درآمد و نزدیک به ۱۰ هزار بلیت طی این مدت به فروش رفت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.