تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

گهر زاگرس لرستان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد

  • کد خبر : 4448
  • 21 اردیبهشت 1391 - 0:00

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به لطف گل زده در دیدار رفت پلی آف لیگ دسته اول ایران درخانه ایرانجوان بوشهر به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. دیدار برگشت پلی آف دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر برای مشخص شدن تیم صعود کننده به […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به لطف گل زده در دیدار رفت پلی آف لیگ دسته اول ایران درخانه ایرانجوان بوشهر به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

دیدار برگشت پلی آف دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر برای مشخص شدن تیم صعود کننده به لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه شهرداری بروجرد برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم گهر زاگرس دورود که در بازی رفت با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در زمین حریف، شرایط بهتری را برای خود فراهم کرده بود، با کسب نتیجه تساوی بدون گل در بازی امروز، صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را جشن گرفت.

بازیکنان دو تیم در طول بازی بارها در محوطه جریمه رقیب صاحب موقعیت گلزنی شدند اما با بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروازه بانهای دو تیم، فرصتی برای گلزنی یدا نکردند و توپی نیز از خط دروازه ها نگذشت.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشت و حسن کامرانی فر و بابک داوری نیز داور اصلی را به عنوان کمک داور یاری کردند و تورج حق وردی نیز به عنوان داور چهارم بازی در ورزشگاه حضور داشت.

غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ های فوتبال کشور نیز به عنوان ناظر فدراسیون با توجه به حساسیت خاص این دیدار، نظاره گر رقابت دو تیم لرستانی و بوشهری بود.

دیدار رفت این دو تیم ۱۲ اردیبشهت ماه جاری در ورزشگاه شهید بهشتی‌ بوشهر برگزار شد که دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پیش ازاین صعود تیم های آلومینیوم هرمزگان و پیکان از رقابت های لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شده بود و امروز نیز گهر زاگرس دورود به عنوان نماینده فوتبال لرستان به لیگ برتر صعود کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. چه عکس تخمی گرفتی آقای آزادبخت

  2. مبارک است این موفقیت مهم را به بازیکنان واعضای تیم گهر و هم استانی های عزیز تبریک عرض میکنم .

  3. باشد که این پیروزی گواری وجود تمام هم استانی ها باشه امیدوارم مسولین از همه لحاظ کمک کنند الخصوص استاندار و مدیرکل ورزش از لحاظ مادی و تمامی مردم با راهنمای و کمک نسبت به انتخاب مربی بازیکن باشد که لرستان و لرستانی شاد باشد

  4. خیلی خوشحال شدیم از اینکه غرب کشور یه نماینده در لیگ برتر داشته باشه و اونم تیمی از لرستان باشه
    واقعا جوانان لرستانی باعث افتخار هستند و شایسته تقدیر و تشکر
    با ارزوی موفقیت برای تیم درودی لرستان و تنها نماینده غرب کشور

  5. دمتون گرم بچه ها گل کاشتید به امید موفقیت های بیشتر

  6. گهر ثابت کرد همه چیز پول نیست با دست خالی هم میشه موفق شد باید تلاش کرد تلاش

    ثابت کردیم لرستان چقد استعداد نهفته داره به امید روزی که چنتا از این استعدادها به تیم ملی برسن

    واقعا خوشحال شدم تلاش این بازیکنای بومی و جوون نتیجه داد

    اگه مسولین مشکلات مالی رو حل کنن قول میدم گهر تو لیگ برتر هم جولان میده

  7. نمیدونم ازخوشحالی جی بکم بازی رو از رشت دیدم واقعأ امروز افتخارکردم که مردی از سرزمین لرستانم به همه تبریک میکم خصوصا به همه کوهدشتی ها وهمه کسانی که درکوجه بس کوجه های ریکا به سختی فوتبال بازی کردیم

  8. ضمن عرض تبریک صعود غرور آفرین شیرمردان لر به لیگ برترکشورکه توانسته اند دل مردم سلحشور لرستان را شاد کند از کله مسئولین محترم استان خواهشمند است که با توجه به اینکه این تیم در لیگ برتر حاضر است فکری جهت ماندن در فصول بعد را بکنند تا انشالله ثابت کنیم لرستان مهد پهلوان وورزشکاران هنوز زنده است

  9. چو لرستان نباشد تن من مباد….

  10. قوم لر همان قومی است که در بین کل مردم دنیا بالاترین همبستگی ژنوتیپی و فنوتیپی را با آریایی ها داره-ولی متاسفانه به هر دلیلی فقر در این استان بیداد میکنه- به خدا امکانات باشه لرستان دنیارو فتح میکنه.

  11. به ما ربطی نداره

  12. تبریک

  13. صعودگهرمبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

  14. تیتر زده اید “گهر زاگرس لرستان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد” خواهش بچه های دورود اینست “دورود به جای زاگرس” لطفا از اسم گهر دورود استفاده کنید.

  15. ارزوی موفقیت برای تیم لرستان فرقی نمی کنه گهر درود یا گهر زاگرس تیم محبوبه لرستان

  16. قراره حالا که گهر به لیگ برتر رفته به بهانه نبود امکانات ورزشی در دورود و استان بیچارمون تیم بره به استان دیگه ای. حاشا به غیرت مسولان بی مسولیت استان. بیایید لااقل اینبار غیرتتون رو نشون بدید. گهر با نام لرستان و دورود برتری شد و خواهد ماند انتظار داریم مدیران سیمان دورود وارد عمل بشن و آبروداری کنن

  17. می خوان امتیازشو واگذار کنند

  18. این کمک مامردم دورود بوده تیم به این جارسیده حالا که لیگ برتری شده صاحب پیداکرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.