- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

گهر زاگرس لرستان به لیگ برتر فوتبال صعود کرد

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به لطف گل زده در دیدار رفت پلی آف لیگ دسته اول ایران درخانه ایرانجوان بوشهر به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

دیدار برگشت پلی آف دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر برای مشخص شدن تیم صعود کننده به لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه شهرداری بروجرد برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم گهر زاگرس دورود که در بازی رفت با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در زمین حریف، شرایط بهتری را برای خود فراهم کرده بود، با کسب نتیجه تساوی بدون گل در بازی امروز، صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را جشن گرفت.

بازیکنان دو تیم در طول بازی بارها در محوطه جریمه رقیب صاحب موقعیت گلزنی شدند اما با بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروازه بانهای دو تیم، فرصتی برای گلزنی یدا نکردند و توپی نیز از خط دروازه ها نگذشت.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی برعهده داشت و حسن کامرانی فر و بابک داوری نیز داور اصلی را به عنوان کمک داور یاری کردند و تورج حق وردی نیز به عنوان داور چهارم بازی در ورزشگاه حضور داشت.

غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ های فوتبال کشور نیز به عنوان ناظر فدراسیون با توجه به حساسیت خاص این دیدار، نظاره گر رقابت دو تیم لرستانی و بوشهری بود.

دیدار رفت این دو تیم ۱۲ اردیبشهت ماه جاری در ورزشگاه شهید بهشتی‌ بوشهر برگزار شد که دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پیش ازاین صعود تیم های آلومینیوم هرمزگان و پیکان از رقابت های لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شده بود و امروز نیز گهر زاگرس دورود به عنوان نماینده فوتبال لرستان به لیگ برتر صعود کرد.