تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر: تا دو هفته دیگر باران نبارد، مزارع دیم شهرستان دچار خسارات جدی می‎شوند

  • کد خبر : 44492
  • 27 بهمن 1392 - 9:10

  رئیس جهاد کشاورزی پلدختر از کمبود باران در یکی دو هفته گذشته در این شهرستان ابراز نگرانی کرد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، خادمی رئیس جهاد کشاورزی پلدختربا اشاره به کاهش بارندگی در چند هفته گذشته، اظهار کرد: چون هنوز زمین رطوبت دارد، در حال حاضر مشکلی نداریم اما اگر این […]

 

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر از کمبود باران در یکی دو هفته گذشته در این شهرستان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، خادمی رئیس جهاد کشاورزی پلدختربا اشاره به کاهش بارندگی در چند هفته گذشته، اظهار کرد: چون هنوز زمین رطوبت دارد، در حال حاضر مشکلی نداریم اما اگر این روند ادامه داشته باشد، مشکل‎های زیادی ایجاد می‎شود.

وی ادامه داد: بافت خاک در پلدختر سبک است و اگر تا دو هفته دیگر باران نبارد خسارات زیادی به مزارع دیم این شهرستان وارد می‎شود.

خادمی در ادامه با اشاره به زمان برداشت محصولات پلدختر، تصریح کرد: ظرف ۱۰- ۱۵ روز دیگر بیش از ۲۰۰ هکتار خیار گلخانه‎ای در شهرستان برداشت می‎شود و این در حالی است که در مناطق دیگری از پلدختر این محصول در حال کشت است. همچنین هم‎اکنون گل نرگس نیز برداشت می‎شود.

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر درباره محصول سبزی شهرستان نیز گفت: برداشت این محصول تا اوایل سال آینده ادامه دارد و چون در فصول سرما، پلدختر خط تولید سبزی در کشور است، وقتی هوا گرم می‎شود و سایر محصولات سبزی به بازار می‎آید کشت این محصول در پلدختر کم می‎شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.