تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه خرم آباد در مسیر تهران – خرم آباد، به ۱۶ پرواز افزایش یافت

  • کد خبر : 44628
  • 28 بهمن 1392 - 9:21

  معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه خرم آباد در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس به ۱۶ پرواز(به صورت رفت و برگشت) افزایش یافته است. به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈمجید کیانپورˈ  با اعلام این خبر افزود: این پروازها روزانه و در طول هفته در […]

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه خرم آباد در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس به ۱۶ پرواز(به صورت رفت و برگشت) افزایش یافته است.

به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈمجید کیانپورˈ  با اعلام این خبر افزود: این پروازها روزانه و در طول هفته در قالب پروازهای رفت و برگشت در مسیر تهران – خرم آباد و بالعکس از طریق فرودگاه خرم آباد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه خرم آباد تا پیش از این ۱۴ پرواز به صورت رفت و برگشت بود، اظهار کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد با پیگیری های جدی استاندار لرستان و از طریق شرکت هواپیمایی ماهان انجام شده است.

به گفته کیانپور، این پروازها برای صبح روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برنامه ریزی شده و متقاضیان به انجام سفرهای هوایی از این طریق می توانند نسبت به خرید بلیط و رزرو جا دراین پروازهای جدید اقدام کنند.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل هوایی یکی از زیرساخت های اصلی توسعه و پیشرفت است، گفت: فرودگاه خرم آباد یکی از فرودگاههای مجهز کشور با بهره مندی از دستگاههای جدید کمک ناوبری است که آمادگی لازم برای ارائه هرگونه سرویس های فرودگاهی و هوانوردی را دارد.

وی افزود: درهمین رابطه طرح توسعه فرودگاه خرم آباد نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به همت استانداری لرستان با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم دردست اجراست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.