تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

تئوری تهدید به استعفا نتیجه داد؛تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان از فاینانس چین به پروژه‌های لرستان

  • کد خبر : 44629
  • 28 بهمن 1392 - 9:26

  نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، معاون رئیس جمهور قول داد که از طریق فاینانس چین امسال و سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهم عمرانی لرستان اختصاص یابد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ایرج عبدی  گفت: استان لرستان یکی از استان‌های […]

 

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، معاون رئیس جمهور قول داد که از طریق فاینانس چین امسال و سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهم عمرانی لرستان اختصاص یابد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ایرج عبدی  گفت: استان لرستان یکی از استان‌های است که با خشکسالی‌ مواجه است و اگر سدسازی در این استان صورت نگیرد باید از خلیج فارس آب این استان را تامین کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی لرستان، نوبخت، معاون رئیس جمهور قول داده که از طریق فاینانس چین امسال و سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهم عمرانی لرستان اختصاص یابد.

وی افزود: این اعتبار قرار است، به پروژه‌های سد زیبامحمد، سد معشوره، راه‌آهن‌ها و … در لرستان اختصاص یابد.

عبدی در خصوص طرح استعفای نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه کمیسیون تلفیق، مجلس و دولت بدانند که نمایندگان استان‌های محروم در احقاق حق قانونی این استان‌ها حساس هستند، تئوری تهدید به استعفا مطرح ‌شد و در مجلس حساسیت بالایی ایجاد کرد و زمانی که پیشنهاد فوق با رئیس‌مجلس مطرح ‌شد، وی قول داد که به صورت جدی حقوق مناطق محروم را با کمیسیون تلفیق مطرح کند.

عبدی یادآور شد: در مجموع با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته ۱۵۴ میلیارد تومان از ردیف ماده ۱۸۰، از محل دو درصد نفت بیش از ۱۴ میلیارد تومان، از محل ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه روستاها و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان بودجه عمران روستاها برای آب شرب سالم، بهسازی و آسفالت روستاها به بودجه سال ۹۳ لایحه دولت برای این استان اضافه شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل عوارض صنایع آلاینده دو درصد به استان‌های محروم و شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص یافته که از این محل نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان باید به لرستان اختصاص یابد.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارها ۱۰۰ میلیارد تومان برای آبیاری بارانی زمین‌های کشاورزی اضافه شد که نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان سهم استان است.

عبدی از دیگر کارهای صورت گرفته توسط نمایندگان را اختصاص مقدار قابل توجهی قیر آسفالت برای روستاهای استان‌های محروم، مبلغ ۱۰۰ ریال به ازای مصرف هر متر مکعب از پرداخت آب‌بهای مصرفی مشترکان آب برای هزینه آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و افزایش ۱۳۰ ریال به هر متر مکعب گاز طبیعی برای گازرسانی به روستاهایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و سردسیر و … عنوان کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. درج این تیتر کاملا غیرمنصفانه است، همه می دونن که وضع دولت مساعد نیست. مثل بچه ای می مونه که می دونه پدرش پول نداره و با اصرار و قهر و ترک خونه باعث میشه که پدرش از کسی پول قرض کنه یا از نیاز ضروری خانواده بگذره.
    حالا ببینیم آقایون با این پولا لرستان رو آباد می کنن یا صرف………………می کنند.

    • جناب مهدی پور ؛حالا شما نمیخواد غصه دولت و بی پولی اش رو بخورید!!! خدای دولت بزرگه.

      • غصه من دولت و جیبش نیست بلکه غصه من بهانه هایی است که عالیجنابان می گیرند. مگر قبل از ایشون چه گلی به سر ما زدن که الان با این اوضاع بتونن کاری بکنن. به جای این کارا فکر اساسی کنن و ببینند با دخلشون چیکار کنند.

    • مهدی پور عزیز:شما میگید که دولت بودجه نداره و احمدی نژاد خزانه رو خالی کرده ولی دقیقا کمتر از یک ماه بعد دولت سبد کالا رو با چندهزار میلیارد تومان پخش می کنه….!
      قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس را!!!!!!

  2. سلام ، لطفا فارسی را پاس بدارید . معادل فارسی فاینانس ؛ تسهیلات مالی خارجی . باتشکر

  3. آفرین بر دکتر عبدی نماینده دلسوز موفق باشی

  4. سلام خسته نباشی
    مواظب باشید یه وعده تو خالی نباشه

  5. دستتون درد نکنه ولی حالا کجا تا اینکه بودجه کسری نیاورد و این مبالغ مذکور واقعا اختصاص یابد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.