تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

کورانی فر : مسئولان از ظرفیت رسانه ها در مسیر توسعه لرستان استفاده کنند

  • کد خبر : 44647
  • 28 بهمن 1392 - 15:04

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مسئولان لرستان از توان و ظرفیت رسانه های استان استفاده کنند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی کورانی فر ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان لرستان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها و خبرنگاران […]

121

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مسئولان لرستان از توان و ظرفیت رسانه های استان استفاده کنند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی کورانی فر ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان لرستان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها و خبرنگاران در این حوزه اظهار داشت: هدف ما از دعوت رسانه ها در کارگروههای مختلف طرح مسائل به صورت شفاف است.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان از کنار واقعیات موجود در استان عبور کرد، افزود: طرح این مسائل و بررسی کارشناسی آنها می تواند ضمن کمک به رفع مشکلات قدمی موثر در راستای توسعه استان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه باید همه مسائل در حوزه اجرایی استان شفاف باشد، افزود: مدیران باید عملکردشان به گونه ای باشد که به صورت شفاف همه چیز قابل بررسی باشد.

کورانی فر با بیان اینکه یکی از اقشاری که می توانند در مسیر توسعه استان به کمک مدیران بیایند رسانه ها هستند، یادآور شد: به واقع رسانه از ارکان توسعه محسوب می شود و نمی توان نقش تاثیر گذار آنها را انکار کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان لرستان باید از توان و ظرفیت رسانه های استان استفاده کنند، افزود: اصحاب رسانه دغدغه توسعه لرستان را دارند و به طور قطع اگر انعکاس و طرح موضوعی در تضاد با اهداف توسعه ای استان باشند خود آنها احساس مسئولیت خواهند کرد و از درج آن خودداری می کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام بر مرد شجاع ومدیر دلسوز نظرهات بسیار مفید واقع خواهد شد

  2. بنده یه بار آقای کوارنی فر رو از نزدیک دیده ام اونم موقعی که برا تبلیغات انتخاباتی تشریف فرما بوده اند به کونانی
    ایشان علاوه بر شایستگی هایی مدیریتی که دارا می باشنداز چهره ای معصوم و ساده زیست ودوست داشتنی نیز برخوردا می باشند،انسانی بی ادعا وخاکی درعین حال متخصص ومدبردر امور .
    امیدوارم به برکت این انسان بزرکوار و ساده زیست استان محروممان نیز ازاین وضیعت نامطلوب و اسفباربیرون بیاد

  3. اقای کورانی فر با کوله باری از تجربه مدیریتی در دولت قبل!! قطعا در دولت جدید مفید خواهند بود.

  4. با سلام و احترام ؛
    فکر می کنم اگر به جای استاندار بودم به شما دستور می دادم که تمام مدیرانی که قرار است عوض شود اول معین شود و سپس همه آنها را در یک جلسه برای تودیع و معارفه دعوت می کردم .
    این همه تعلل به خاطر عوض کردن برای چیست ؟ حساب کردید که چند هزار ساعت نفر به واسطه این طرز برخورد هدر می رود .

  5. الحمدلله تا کنون از نظرات و راهکارهای جناب کورانی چیزی جز دغدغه بهبود و شفاف سازی رابطه بین مسئولین و مردم ندیده ایم.امید که پایدار و مانا باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.