تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

فرماندار اسبق کوهدشت معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان شد

  • کد خبر : 44689
  • 29 بهمن 1392 - 23:08

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر  فرماندار سالهای دور شهرستان  کوهدشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان منصوب شده است. طبق شنیده های موثق وزیر کشور با درخواست عبدالمحمد زاهدی استاندار لرستانی کردستان “علیرضا آشناگر”  را به عنوان معاونت سیاسی امنیتی، استانداری کردستان منصوب کرده است و روز پنجشنبه ی هفته جاری  […]

05507751899121610982

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر  فرماندار سالهای دور شهرستان  کوهدشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان منصوب شده است.

طبق شنیده های موثق وزیر کشور با درخواست عبدالمحمد زاهدی استاندار لرستانی کردستان “علیرضا آشناگر”  را به عنوان معاونت سیاسی امنیتی، استانداری کردستان منصوب کرده است و روز پنجشنبه ی هفته جاری  مراسم معارفه ی ایشان درمحل استانداری کردستان  برگزار خواهد شد.

گفتنی است آشناگر  اهل خرم آباد ، برادر شهید ، از نیروهای فعال  اصلاح طلب و در دوران دولت اصلاحات فرماندار ساوه  بوده است .

 

بیوگرافی و سوابق  آشناگر :

علیرضا آشناگر  ،‌  متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در خرم آباد

*  استخدام در وزارت کشور در سن ۲۰ سالگی

*  مسئولیت دفتر پذیرش سپاه خرم آباد  به مدت یکسال

*  مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان  به مدت ۹ ماه

*  بخشدار  ویسیان ۱۳۶۲  به مدت ۲ سال

*  بخشدار الشتر  به مدت ۴ سال

*  فرماندار کوهدشت

* مدیر کل قند و شکر استان همدان به مدت یکسال

* شهردار ملایر در سال ۱۳۷۴

*  شهردار نهاوند  از سال ۷۶ به مدت ۵ سال

* فرماندار ساوه در سال ۸۱  ( دوران دولت  اصلاحات )

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 38در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۸
  1. شنیدستم : در آن زمانی که بودند فرماندار شهرمان کوهدشت ، شخصی دست در جیب رفته بود محضر آشناگر، که ای جانا برادر این پنجاه هزارتومان هست خمس من و تقدیم به شمای فرماندار!
    تعجب ها در چهره ی آن عالی جناب هویدا گشته بود که من هستم فرماندار و خمس را باید برد به محضر امام جمعه ی شهر!
    انشالله آنان که خواستند بد هند خمسی تکرار نکنند چنین اشتباهی.

  2. سلام، تبریک عرض میکنم و آرزمی توفیق دارم انتصاب شایسته ای است انشاالله شاهد تحولات خوبی در کردستان باشیم.

  3. سلام، تبریک عرض میکنم و آرزوی توفیق دارم. انتصاب شایسته ای است انشاالله شاهد تحولات خوبی در کردستان باشیم.

  4. جناب آقای آشناگر انتصاب شایسته حضرتعالی که از نیروهای ارزشمند جریان اصلاح طلبی بوده را به سمت معاونت سیاسی استانداری کردستان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون حضرتعالی را در دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت دارم.

  5. آقای آشناگر آدم شایسته ای است

  6. یاد سالها پیش افتادم

  7. انتصاب حضرتعالی راتبریک عرض مینمایم توفیق حضرتعالی را ازخداوندمنان آرزومدیم

  8. تبریک میگم من بعنوان یک فوتبالیست اولین و مهمترین جایزه ورزشی ام را ازدست با لیاقت ایشان دریافت نمودم امیدوارم سالم و بهروز باشند شان ایشان بالاتر ازاین عناوین است

  9. انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک گفته وموفقیت شمارو در موقعیت فعلی وانشالله در مراتب بالاتر آرزومندیم

    • ای کاش بجای تبریک گفتن الکی کمی هم افراط گریهای این اقا را بهش گوشزدکنید.بیاد دوران تاریک سیاسی کوهدشت شوربخت درزمان فرمانداری اشناگر.

  10. تبریک میگم شان ایشان بسیار بالاتر از این عناوین دنیوی است برای ایشان که از معدود مسئولین ورزشکار هستند امید توفیق روز افزون راداریم

  11. جناب آقای آشناگر امیدوارم درسایه دولت تدبیر وامید موفق وموید باشید.امیدوارم همانند دوران فرمانداری حضرتعالی در شهر کوهدشت این بار شاهد درخشش شما در کردستان باشیم .

  12. آقای آشناگر بخشی از خاطرات دهه ۶٠ و ٧٠ کوهدشتی هاست

  13. باسلام و احترام
    سپردن پست های کلیدی و محوری به مردان شایسته و باتجربه موجب رونق همه جانبه و توسعه خواهد شد.
    جناب آقای آشناگر ، دوست گرامی، با عرض تبریک ، موفقیت شما در مسوولیت جدید را از خداوند منان خواستارم

  14. با سلام آقای آشناگر مدیری مقتدر و توانا و شایسته هستند و لیاقت بیشتر از این ها را دارند امیدوارم در این سمت موفق و موید باشند .

  15. چناب اقای اشناگر ضمن عرض تبریک بمناسبت انتصاب جنابعالی امیدوارم در ظل توجهات خاصه امام زمان عجل
    موفق و تندرست باشی.

    • خود آقای ولیپور از فرمانداران دوران اصلاحات و مقتدر آن زمان بودن امیدوارم هر کجا هستن موفق باشن

    • حلاوت مدیریت قوی ایشان بر فرمانداری درود هنوز به کام درودی ها مانده. هرچند اشتباهاتی هم داشتند ولی به انصاف مدیری بی نظیر بودند

  16. باسلام خدمت کلیه دوستان که دیدگاه خودرا به عرض تبریک اختصاص دادن ضمن تاییدشایستگی برادراشناگرامیدوارم بی عدالتی افرادافراطی هردوجناح رادرگذشته فراموش نکنندومشی اعتدال رادرپیش گیرند

  17. باسلام
    انتصاب بجاوشا یسته ی برادر ارزشی یادگار سال های خون وشهادت اخوی گرامی شهید کسی که هنوز خاطراتش در ذهن کوهدشتی هاست حاج علیرضا اشناگررا در دولت تدبیر وامید رابه سمت معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان را به ایشان تبریک عرض میکنم

  18. گرچه یاران غافلند از یاد ما ازمن ایشان را هزاران یاد باد
    حقیر نیز حسب وظیفه این انتصاب مبارک را به حضرت عالی که انصافا مصداق واقعی اعتدال میباشد تبریک وتهنیت عرض می نمایم

  19. جناب اقای علیرضا اشناگر
    انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی بعنوان معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض مینماییم از خدای منان بهروزی و موفقیت شمارا خواستارم .

    • درویشی از دورود. یاد دوران گذشته بخیر ، قسم جلاله میخورم از زمان فرماندارى دورود هنوز از بین فرمانداران کسى با تحربه تر ومقتدرتر از ایشان نیامده البته فرمانداران دیگر هم خوب بودند

  20. جناب آقای آشناگر انتصاب جنابعالی را تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای شما خواستارم .

  21. آقایان ولیپور فرمانداری می خواهند برایشان در نظر داشته باشید آقای اشناگر

  22. آقای امرایی سلام
    مگر تبریک گفتن اشگال دارد مطمین باش هیجکدام از آقایان ولیپور از آقای آشناگر متوقع نیستند ومطمین باش ولیپور به گردستان نمی رود یک کمی صبر داشته باش .خداوند عاقبت همه را ختم بخیر نماید .

  23. همانطور که استان مرکزی در زمان آقای آشناگر تبدیل به مدیران لرستانی شد انتظار می رود کردستان هم با مدیران لرستانی آشنا شوند!

  24. سلام شمایی که توان معرفی خود راندارید وبا اسم ناشناس پیام میدهید قطعا به گفته خود ایمان ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  25. همه چیز در گذر زمان مشخص می شود. نیازی به معرفی نیست. انشاا…تمامی مدیران و مسئولین کشوری و اجرائی در پست های خود موفق باشند و با توکل به حضرت حق بدون تعصبات قومی در جهت پیشرفت و توسعه جامعه تحت نظر خود، مصالح و منافع کشور اسلامی را مد نظر قرار دهند.
    آقایانی که برای انتصاب در پست های و فرمانداری های استان کردستان یا سایر استانهای کشور خود را منتصب به مدیران ارشد می نمایند توان مدیریت ندارند لذا دست به دامن افراد می شوند باید به خداوند متعال و بنیه وجودی و علمی-مدیریتی خود متکی باشند.
    حسین آقای عزیز که خود را بدون نام خانوادگی معرفی کردید به هر سخنی بدبین نباشید«…یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْم(حجرات-۱۲)

  26. بله آقای ولیپور به کردستان نمی آید ولی ممکن است بجای قبلی آقای آشناگر برود. یک کم دیگر صبر کنید. خداوند عاقبت همه را ختم به خیر می نماید. البته اگر خودمان بخواهیم.

  27. با سلام
    جناب آقای علیرضا آشناگر انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان تبریک عرض می نمایم – مجید نصرتی از همکاران دوران خدمت حضرتعالی در فرمانداری کوهدشت

  28. سلام بر برادران لرستانی خودم
    بنده به عنوان یک شهروند ساوجی به دوره فرمانداری آشناگر و استانداری زاهدی افتخار می کنم
    نگاهی کوتاه به پاک دستی و بخصوص پایمردی بر سر اصول و اعتقادات سیاسی این دو بزرگوار الگوی
    بارز و گویایی از مدیران انقلابی و سالم و کاردانی است که متاسفانه در دوران دولت احمدی نژاد به بدترین شکل ممکن عزل شدند. از انتخاب وزیر کشور در این انتخاب سپاسگذارم .
    یادمان باشد ما همه ایرانی هستیم. یادمان باشد وقتی جوانانمان در جبهه سپر گلوله ها می شدند کسی از آنها سئوال نمی کرد از کردستان آمده ای یا از لرستان یا خراسان.
    پرداختن به اینکه فلان مسئول از کجا آمده یا به کجا میرود و… از این دست مباحث در خور شخصیت ما نیست و باید ملاک ما صداقت سلامت و کار آمدی نیروها و مدیران باشد. دست حق به همراهتان

  29. امیدوارم آشنا گر عزیز به اصلاح طلبان و یاران تدبیر و امید اعتماد کند و اجازه ندهد مردان چند منظوره ی فرصت طلب دوباره پست های کلیدی استان را در دست بگیرند

  30. یادش بخیر سال۶۸ من کلاس سوم ابتدایی بودم از مدرسه شهید کشوری داشتم میرفتم خونمون که جفت فرمانداری بود ولی وسط کوچه که رسیدم با اینکه ۲نفر بودیم وهیچ تظاهرات کننده ای نزدیکمون نبود مورد اصابت گلوله قرار گرفتم وهنوز بعد از ۲۵سال با سختی دارم زندگی میکنم من نمیدونم دوستان بالا از شایستگی ایشان در چه چیزی میگن امان از مردم…….

  31. جناب اشناگر انتصاب شما راتبریک میگویم

  32. شیرمردلرستانی تبریک تبریک تا کور شود هرآنکس نتواند دید /من مهدی محمدی هستم همرزم برادر شهید دلاورت در جبهه های رکردستان

  33. به جای این همه تبریک وحرف بودار زدن برید به فکر ابادی مملکتون باشید نه به فکر راندو لج لج بازی خجالت بکشید تا کی جهالت تاکی جهل خود بینی مردم کشورم ودارن فنا میشن جوونا سن ازدواجشون از ۳۰ بالا زده برید با این مملکتتون من نمی دونم کی مملکت و به دست این قشر کمبود دار.دادیه سری آدم بی بوته که تا قبل انقلاب کارشون ولگردی بود تو خیابونا حالا شدن صاحب این مملکت .کدومتون مدرک تحصیلیتون کیلویی نیست .کدومتون تا حالا یه ایده نو دادید.همتون با رانت وپارتی وارد وزارت خونه شدید وفقط دنبال منافع خودتونید یا حسین کجای که هر روز در این دیار مسیح را به صلیب میکشن.لبیک یا حق

  34. آقای آشناگر مردی فوق العاده امین ودرستکاری هستن درود بر انسان های با شرف

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.