کد خبر : 44689
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,392 بازدید

فرماندار اسبق کوهدشت معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان شد

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر  فرماندار سالهای دور شهرستان  کوهدشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان منصوب شده است. طبق شنیده های موثق وزیر کشور با درخواست عبدالمحمد زاهدی استاندار لرستانی کردستان “علیرضا آشناگر”  را به عنوان معاونت سیاسی امنیتی، استانداری کردستان منصوب کرده است و روز پنجشنبه ی هفته جاری  […]

05507751899121610982

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر  فرماندار سالهای دور شهرستان  کوهدشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان منصوب شده است.

طبق شنیده های موثق وزیر کشور با درخواست عبدالمحمد زاهدی استاندار لرستانی کردستان “علیرضا آشناگر”  را به عنوان معاونت سیاسی امنیتی، استانداری کردستان منصوب کرده است و روز پنجشنبه ی هفته جاری  مراسم معارفه ی ایشان درمحل استانداری کردستان  برگزار خواهد شد.

گفتنی است آشناگر  اهل خرم آباد ، برادر شهید ، از نیروهای فعال  اصلاح طلب و در دوران دولت اصلاحات فرماندار ساوه  بوده است .

 

بیوگرافی و سوابق  آشناگر :

عليرضا آشناگر  ،‌  متولد 2 ارديبهشت 1338 در خرم آباد

*  استخدام در وزارت کشور در سن 20 سالگی

*  مسئوليت دفتر پذيرش سپاه خرم آباد  به مدت یکسال

*  مدير رسيدگي به شكايات استانداري لرستان  به مدت 9 ماه

*  بخشدار  ويسيان 1362  به مدت 2 سال

*  بخشدار الشتر  به مدت 4 سال

*  فرماندار كوهدشت

* مدير كل قند و شكر استان همدان به مدت یکسال

* شهردار ملاير در سال 1374

*  شهردار نهاوند  از سال 76 به مدت 5 سال

* فرماندار ساوه در سال 81  ( دوران دولت  اصلاحات )

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

محمدی وفایی در گفته :

شنیدستم : در آن زمانی که بودند فرماندار شهرمان کوهدشت ، شخصی دست در جیب رفته بود محضر آشناگر، که ای جانا برادر این پنجاه هزارتومان هست خمس من و تقدیم به شمای فرماندار!
تعجب ها در چهره ی آن عالی جناب هویدا گشته بود که من هستم فرماندار و خمس را باید برد به محضر امام جمعه ی شهر!
انشالله آنان که خواستند بد هند خمسی تکرار نکنند چنین اشتباهی.

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

سلام، تبریک عرض میکنم و آرزمی توفیق دارم انتصاب شایسته ای است انشاالله شاهد تحولات خوبی در کردستان باشیم.

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

سلام، تبریک عرض میکنم و آرزوی توفیق دارم. انتصاب شایسته ای است انشاالله شاهد تحولات خوبی در کردستان باشیم.

[پاسخ]

صلاحی (همکار شما در فرمانداری کوهدشت) در گفته :

جناب آقای آشناگر انتصاب شایسته حضرتعالی که از نیروهای ارزشمند جریان اصلاح طلبی بوده را به سمت معاونت سیاسی استانداری کردستان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون حضرتعالی را در دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت دارم.

[پاسخ]

آقاي آشناگر آدم شايسته اي است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ياد سالها پيش افتادم

[پاسخ]

مجيدكريم نژاد رئيس هياتهاي فرهنگي ورزشي كارگران لرستان در گفته :

انتصاب حضرتعالي راتبريك عرض مينمايم توفيق حضرتعالي را ازخداوندمنان آرزومديم

[پاسخ]

علی جوزیبور در گفته :

تبریک میگم من بعنوان یک فوتبالیست اولین و مهمترین جایزه ورزشی ام را ازدست با لیاقت ایشان دریافت نمودم امیدوارم سالم و بهروز باشند شان ایشان بالاتر ازاین عناوین است

[پاسخ]

فریبا مرادپور کوهدشت در گفته :

انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک گفته وموفقیت شمارو در موقعیت فعلی وانشالله در مراتب بالاتر آرزومندیم

[پاسخ]

م تیموری از آبادان پاسخ در تاريخ شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶:

ای کاش بجای تبریک گفتن الکی کمی هم افراط گریهای این اقا را بهش گوشزدکنید.بیاد دوران تاریک سیاسی کوهدشت شوربخت درزمان فرمانداری اشناگر.

[پاسخ]

علی جوزیبور در گفته :

تبریک میگم شان ایشان بسیار بالاتر از این عناوین دنیوی است برای ایشان که از معدود مسئولین ورزشکار هستند امید توفیق روز افزون راداریم

[پاسخ]

مراددرویشی (ریس شورای شهر کوهدشت) در گفته :

جناب آقای آشناگر امیدوارم درسایه دولت تدبیر وامید موفق وموید باشید.امیدوارم همانند دوران فرمانداری حضرتعالی در شهر کوهدشت این بار شاهد درخشش شما در کردستان باشیم .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

آقاي آشناگر بخشي از خاطرات دهه ٦٠ و ٧٠ كوهدشتي هاست

[پاسخ]

بهرهی-خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفته :

باسلام و احترام
سپردن پست های کلیدی و محوری به مردان شایسته و باتجربه موجب رونق همه جانبه و توسعه خواهد شد.
جناب آقای آشناگر ، دوست گرامی، با عرض تبریک ، موفقیت شما در مسوولیت جدید را از خداوند منان خواستارم

[پاسخ]

حاج شامیرزا آزادبخت همکار اسبق در گفته :

با سلام آقای آشناگر مدیری مقتدر و توانا و شایسته هستند و لیاقت بیشتر از این ها را دارند امیدوارم در این سمت موفق و موید باشند .

[پاسخ]

هاشم ولی پور در گفته :

چناب اقای اشناگر ضمن عرض تبریک بمناسبت انتصاب جنابعالی امیدوارم در ظل توجهات خاصه امام زمان عجل
موفق و تندرست باشی.

[پاسخ]

محمد درویشیان پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۱۸:

خود آقای ولیپور از فرمانداران دوران اصلاحات و مقتدر آن زمان بودن امیدوارم هر کجا هستن موفق باشن

[پاسخ]

پیامنی پاسخ در تاريخ شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵:

حلاوت مدیریت قوی ایشان بر فرمانداری درود هنوز به کام درودی ها مانده. هرچند اشتباهاتی هم داشتند ولی به انصاف مدیری بی نظیر بودند

[پاسخ]

حسرت321 در گفته :

باسلام خدمت کلیه دوستان که دیدگاه خودرا به عرض تبریک اختصاص دادن ضمن تاییدشایستگی برادراشناگرامیدوارم بی عدالتی افرادافراطی هردوجناح رادرگذشته فراموش نکنندومشی اعتدال رادرپیش گیرند

[پاسخ]

عزیز جمالی دلفان از کرمانشاه در گفته :

باسلام
انتصاب بجاوشا یسته ی برادر ارزشی یادگار سال های خون وشهادت اخوی گرامی شهید کسی که هنوز خاطراتش در ذهن کوهدشتی هاست حاج علیرضا اشناگررا در دولت تدبیر وامید رابه سمت معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان را به ایشان تبریک عرض میکنم

[پاسخ]

علی عبدال بهاروند در گفته :

گرچه یاران غافلند از یاد ما ازمن ایشان را هزاران یاد باد
حقیر نیز حسب وظیفه این انتصاب مبارک را به حضرت عالی که انصافا مصداق واقعی اعتدال میباشد تبریک وتهنیت عرض می نمایم

[پاسخ]

حامد ولی پور در گفته :

جناب اقای علیرضا اشناگر
انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی بعنوان معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض مینماییم از خدای منان بهروزی و موفقیت شمارا خواستارم .

[پاسخ]

هاشم ولى بور پاسخ در تاريخ شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۶:۱۷:

درويشي از دورود. ياد دوران گذشته بخير ، قسم جلاله ميخورم از زمان فرماندارى دورود هنوز از بين فرمانداران كسى با تحربه تر ومقتدرتر از ايشان نيامده البته فرمانداران ديگر هم خوب بودند

[پاسخ]

حمید ولیپور در گفته :

جناب آقای آشناگر انتصاب جنابعالی را تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای شما خواستارم .

[پاسخ]

امرایی در گفته :

آقایان ولیپور فرمانداری می خواهند برایشان در نظر داشته باشید آقای اشناگر

[پاسخ]

حمید ولیپور در گفته :

آقای امرایی سلام
مگر تبریک گفتن اشگال دارد مطمین باش هیجکدام از آقایان ولیپور از آقای آشناگر متوقع نیستند ومطمین باش ولیپور به گردستان نمی رود یک کمی صبر داشته باش .خداوند عاقبت همه را ختم بخیر نماید .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

همانطور که استان مرکزی در زمان آقای آشناگر تبدیل به مدیران لرستانی شد انتظار می رود کردستان هم با مدیران لرستانی آشنا شوند!

[پاسخ]

حسین در گفته :

سلام شمایی که توان معرفی خود راندارید وبا اسم ناشناس پیام میدهید قطعا به گفته خود ایمان ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

همه چیز در گذر زمان مشخص می شود. نیازی به معرفی نیست. انشاا…تمامی مدیران و مسئولین کشوری و اجرائی در پست های خود موفق باشند و با توکل به حضرت حق بدون تعصبات قومی در جهت پیشرفت و توسعه جامعه تحت نظر خود، مصالح و منافع کشور اسلامی را مد نظر قرار دهند.
آقایانی که برای انتصاب در پست های و فرمانداری های استان کردستان یا سایر استانهای کشور خود را منتصب به مدیران ارشد می نمایند توان مدیریت ندارند لذا دست به دامن افراد می شوند باید به خداوند متعال و بنیه وجودی و علمی-مدیریتی خود متکی باشند.
حسین آقای عزیز که خود را بدون نام خانوادگی معرفی کردید به هر سخنی بدبین نباشید«…یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْم(حجرات-12)

[پاسخ]

حسین در گفته :

بله آقای ولیپور به کردستان نمی آید ولی ممکن است بجای قبلی آقای آشناگر برود. یک کم دیگر صبر کنید. خداوند عاقبت همه را ختم به خیر می نماید. البته اگر خودمان بخواهیم.

[پاسخ]

مجید نصرتی در گفته :

با سلام
جناب آقای علیرضا آشناگر انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان تبریک عرض می نمایم – مجید نصرتی از همکاران دوران خدمت حضرتعالی در فرمانداری کوهدشت

[پاسخ]

محمد حسین ساوجی در گفته :

سلام بر برادران لرستانی خودم
بنده به عنوان یک شهروند ساوجی به دوره فرمانداری آشناگر و استانداری زاهدی افتخار می کنم
نگاهی کوتاه به پاک دستی و بخصوص پایمردی بر سر اصول و اعتقادات سیاسی این دو بزرگوار الگوی
بارز و گویایی از مدیران انقلابی و سالم و کاردانی است که متاسفانه در دوران دولت احمدی نژاد به بدترین شکل ممکن عزل شدند. از انتخاب وزیر کشور در این انتخاب سپاسگذارم .
یادمان باشد ما همه ایرانی هستیم. یادمان باشد وقتی جوانانمان در جبهه سپر گلوله ها می شدند کسی از آنها سئوال نمی کرد از کردستان آمده ای یا از لرستان یا خراسان.
پرداختن به اینکه فلان مسئول از کجا آمده یا به کجا میرود و… از این دست مباحث در خور شخصیت ما نیست و باید ملاک ما صداقت سلامت و کار آمدی نیروها و مدیران باشد. دست حق به همراهتان

[پاسخ]