تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقا محمدی : موفقیت تیم گهر زاگرس بیانگر توانمندی و استعداد جوانان و نوجوانان لرستانی است

  • کد خبر : 4473
  • 21 اردیبهشت 1391 - 11:23

به گزارش میرملاس نیوز ؛ منتخب مردم خرم آباد در مجلس نهم گفت: صعود تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به نمایندگی از ورزش استان به رقابت های لیگ برتر ، بیانگر توانمندی و قابلیت های ویژه جوانان و نوجوانان لرستانی درعرصه های ورزشی است. ‘ابراهیم آقا محمدی’ روز پنج شنبه طی گفت و گویی افزود: صعود تیم […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ منتخب مردم خرم آباد در مجلس نهم گفت: صعود تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به نمایندگی از ورزش استان به رقابت های لیگ برتر ، بیانگر توانمندی و قابلیت های ویژه جوانان و نوجوانان لرستانی درعرصه های ورزشی است.

‘ابراهیم آقا محمدی’ روز پنج شنبه طی گفت و گویی افزود: صعود تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به رقابت های لیگ برتر، افتخاری بزرگ برای مردم این دیار محسوب می شود.

وی با اشاره به استعدادهای ویژه ورزشکاران لرستانی ، اظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی جام جهانی فوتسال دانش آموزی و همچنین صعود تیم گهر زاگرس به لیگ برتر فوتبال کشور در سال جاری به خوبی قابلیت های منحصربفرد لرستان در عرصه های مختلف ورزشی را ثابت می کند.

وی همچنین به مشکلات مالی تیم فوتبال گهر زاگرس دورود اشاره کرد و گفت: این تیم در شرایطی که با مسایل و مشکلات مالی زیادی مواجه بود، این موفقیت بزرگ را کسب کرد که در صورت حمایت بیشتر از ورزشکاران استان، به یقین موفقیت های بیشتری در مسابقات داخلی و خارجی نصیب جوانان استان و کشور خواهد شد.

آقامحمدی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از حوزه ورزش قهرمانی در استان، خواستار برنامه ریزی و اقدام جدی متولیان در راستای تامین منابع مالی پایدار برای تیم های ورزشی استان شد.

تیم فوتبال گهر زاگرس دورود در بازی عصر دیروز خود با ایرانجوان بوشهر، به لطف گل زده در دیدار رفت پلی آف لیگ دسته اول ایران درخانه حریف، به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لااقل اینبار مردانه دست به دست هم دهیم به مهر ……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.