تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:نصب تابلوهای ایمنی و راهنما در محور خرم آباد – کوهدشت

  • کد خبر : 44759
  • 30 بهمن 1392 - 9:22

    مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: در ایام نوروز سال آینده ۲۲ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد – کوهدشت زیر بار ترافیکی می رود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، شهرام ملکی  در جلسه هماهنگی خدمات سفر استان لرستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از […]

 

 
مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: در ایام نوروز سال آینده ۲۲ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد – کوهدشت زیر بار ترافیکی می رود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، شهرام ملکی  در جلسه هماهنگی خدمات سفر استان لرستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اداره کل راه و شهرسازی لرستان برای ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز سال ۹۳ حدود ۲۲ کیلومتر از چهار خطه خرم آباد – کوهدشت زیر بار ترافیکی می رود.

وی از خط کشی محورهای مواصلاتی، نصب تابلوهای ایمنی و راهنما تا قبل از آغاز ایام نوروز دراستان خبر داد و گفت: همچنین بروشورهای راهنمای مسافران در ایام نوروز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بین مسافران توزیع می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان بیان داشت: در این بروشورها مسافت راههای استان، تلفن های ضروری مانند امداد جاده ای، مکان کمپ ها و … پیش بینی شده است.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای قسمتهایی از پروژه های چهار خطه لرستان تا قبل از شروع ایام نوروز خبر داد و گفت: ما سعی خواهیم کرد که تا قبل از شروع این ایام بخشی از این چهار خطه ها را به بهره برداری برسانیم تا در ایام نوروز زیر بار ترافیک بروند.

وی از بهره برداری از ۲۲  کیلومتر از چهار خطه خرم آباد – کوهدشت خبر داد و افزود: همچنین ۱۵ کیلومتر از کمربندی جنوبی مرکز استان که مسیر شمال به جنوب کشور محسوب می شود و سال گذشته شاهد وقوع برخی تصادفات در آن بودیم  را نیز چهار خطه خواهیم کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان از روکش و آسفالت محور خرم آباد – بروجرد خبر داد و گفت: ما سعی خواهیم کرد که از همه ظرفیتهای خود برای اجرایی شدن برنامه های ایام نوروز در حوزه راه استان استفاده و ظرف ۱۵ روز آینده به طور کامل آنها را عملیاتی کنیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44759

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. آقای مدیر کل؟ جاده ازسمت کوهدشت به خرم آباد اصلا پیشرفت کاری نداره لطفا جواب بدید؟

  2. اقای مدیر کل انصافا اسفلت این لاین تازه افتتاح شده افتضاحه مگه شما نظارت ندارید؟؟؟

  3. با تشکر از زحمات دلسوزانه مهندس ملکی

  4. باسلام خدمات جناب آقای مهندس ملکی مدیرکل راه وشهرسازی لرستان و مسئول محترم اداره راه شهرستان کوهدشت:آقایان بنده به عنوان یک شهروند از شما میخواهم که به چند سوال جوابگو باشید:
    ۱- جاده پل سیمره تا دوراهی بازوند که جاده بین المللی است اصلا در فهرست راههای شماهست یا بکلی فراموش شده ؟
    ۲- از جاده فوق الذکر که محل عبور خودروهای سنگین عراقی است با خودرو شخصی وهمراه خانواده رفت وآمد کنید تا ببینید مردم بخشهای رومشکان-کوهنانی -درب گند وگراب با چه بدبختی ومشکلاتی دست وپنجه نرم می کنند؟
    ۳-خرابی ، باریکی و فرسودگی جاده پل سیمره تا دوراهی بازوند به حدی رسیده که همانند جاده های زمان جنگ که باموشک وخمپاره مورد اثابت قرار گرفته باشد کاملا ازبین رفته وچاله های زیاده در آن ایجاد شده وباعث فرار خودروها به سمت لاین مقابل میشود وتصادفات مرگباری را بوجود آورده وروزانه وماهانه شاهد کشتار مسافران دراین مسیر می باشیم ودل هر انسان حق بین وخداترسی را به درد می آورد حال آیا شما بعنوان متولی امر از خداترس ندارید که بخاطر عملکرد ضعیف شما دراین مسیر جان انسانهای بیگناه گرفته می شود؟
    ۳- ما شاهد چهار بانده شدن ادامه این جاده در استان ایلام(بعد ازپل سیمره) و ورودی شهرستان پلدختر هستیم،آیا فقط برای این استانها وشهرستانهای همجوار ما بودجه واعتبار کافی برای این موضوع هست ؟ وشهرستان کوهدشت که درفقر بسر میبرد بایداز جاده هم محرو م باشد؟
    ۴- آیا مسافرانی که از استانهای ایلام وکرمانشاه وخوزستان وارد خاک شهرستان کوهدشت می شوند واز جاده فوق الذکر عبور می کنند بر مسئولین دست اندکار که به این جاده رسیدگی نمی کنند نفرین نمی فرستند؟
    خواهشمنداست مدیرسایت بدون کم وکاست این مطالب را درج نمایند ومسئولین ذیربط جوابگوی سوالات بنده باشندضمناا از کاربران عزیز خواهش میکنم دراین زمینه پیامهای مشابه برای مسئولین ارسال نمایند تاشاید روزنه امیدی که وجود دارد با پاسخگویی مسئولان ،توسعه شهرستان راشاهد باشیم.

  5. باسلا خدمت آقای ابراهیمی :چرا کامنتی که الان درمورد جاده پل سیمره تا دوراهی بازوند گذاشتم وجود ندارد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.