تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جذب ۲۶۰ نفر در سازمان جهاد کشاورزی لرستان

  • کد خبر : 44767
  • 30 بهمن 1392 - 15:11

     رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از جذب ۲۶۰ نفر ناظر در این سازمان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مهرداد غضنفری  در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش یافته های جدید در زمینه سموم دفع آفات نباتی با اشاره به اهمیت و ضرورت نگاه دقیق به بخش کشاورزی گفت: کشاورزی […]

 

 
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از جذب ۲۶۰ نفر ناظر در این سازمان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مهرداد غضنفری  در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش یافته های جدید در زمینه سموم دفع آفات نباتی با اشاره به اهمیت و ضرورت نگاه دقیق به بخش کشاورزی گفت: کشاورزی بخشی است که دو جمعیت مهم روستایی و عشایری استان با آن سر و کار دارند و اقتصاد استان لرستان نیز متکی به این بخش است.

وی ادامه داد: هر چند اقدامات درخوری در بخش کشاورزی استان انجام شده ولی راضی کننده نیست و خلاء مدیریت به وضوح در آن دیده می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه تامین امنیت غذایی بر عهده این سازمان، تصریح کرد: مسیر توسعه در کشورهای پیشرفته از بخش کشاورزی می گذرد که در رابطه با مسیرهای عبور از وضعیت فعلی بخش کشاورزی و رویکردهای آینده این بخش برنامه عملیاتی سازمان طی سال آینده در هر شهرستان بر اساس پتانسیل های موجود پیش بینی شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با بحت استخدام ناظرین یادآور شد: بر اساس مجوزهای ابلاغ شده و بر اساس قانون ۲۶۰ نفر جذب سازمان جهاد کشاورزی می شوند که این امر به تدریج در سال ۹۳ صورت می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در خصوص استفاده بی رویه از کود و سم در کشاورزی یادآور شد: در استفاده از کود و سم باید تجدید نظر شود و بر میزان استفاده و خرید و فروش آن باید نظارت کامل به عمل آید چرا که یکی از وظایف سازمان تامین غذای سالم برای عموم است.

وی در پایان بر شناسایی سمومی که برای کشاورزی و محیط زیست خطر آفرین هم است تاکید کردند.

بنابر این گزارش در این کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان شهرستانها و مراکز خدمات روستایی، مسئولین فنی کلینیک های گیاه پزشکی، مسئولین حفظ نباتات شهرستانها و ستاد استان و فروشندگان فعال سموم نباتی استان حضور داشتند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و خسته نباشید
    جناب آقای غضنفری در سازمان زیر دست شما آقای .. مدیر .. و ناظر این قسمت آقای … با یک شرکت پیمانکاری زدو بند کرده اند و تمام کارهای گلخانه ها که زیر نظر ایشان
    میباشند به برادر …و.. میدهند پس ما که شرکت داریم و آشنا نداریم چکار باید بکنیم لطفا پیگیری نمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.