تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مصاحبه ی ابراهیم آقامحمدی با سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

  • کد خبر : 4477
  • 21 اردیبهشت 1391 - 23:06

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی، نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سالن بیداری اسلامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: جهاد فرهنگی، همان رجوع به فرهنگ اسلامی-ایرانی است.  آقامحمدی در این مصاحبه در خصوص بازخورد و دیدگاه وی نسبت به سالن بیداری اسلامی گفت: آنچه اینجا […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی، نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سالن بیداری اسلامی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: جهاد فرهنگی، همان رجوع به فرهنگ اسلامی-ایرانی است.

 آقامحمدی در این مصاحبه در خصوص بازخورد و دیدگاه وی نسبت به سالن بیداری اسلامی گفت: آنچه اینجا دیدیم شمه ای است از آنچه در جهان در حال وقوع است یا به وقوع می پیوندد و ناگفته های بیداری اسلامی در قالب تصویر به تأثیر کشیده شده است.

وی افزود: انتظار می رود سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پا به پای فعالیتهای مربوط به نهضتهای اسلامی در خارج از کشور، در داخل کشور هم اطلاع رسانی کند، چون همه مردم نمی توانند از رویدادها اطلاع کافی پیدا کنند .

وی گفت : شکی نیست در جهان اسلام تا قبل از انقلاب اسلامی، اسلام وجود داشت ولی بیداری اسلامی وجود نداشت و آنچه تاکنون بعد از انقلاب رخ داده بصورت مستقیم وبدون شک نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است .

آقامحمدی در خصوص مؤلفه های جهاد فرهنگی نیز گفت : مؤلفه های جهاد فرهنگی بازگشت به فرهنگ اسلامی ایرانی خودمان است،  پتانسیلی که در فرهنگ خودمان چه در بعد استقلال طلبی و چه در بعد دفاع از فرهنگ دینی  و چه در بعد تلاش و کوشش در جهت ساختن کشور کاملا متبلور شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما حاکمیت غیراسلامی را نفی کردیم و حاکمیت اسلامی را پذیرفتیم و باید تلاش کنیم که مظاهر غرب را که شخصیت انسانی را تحقیر می کرد کاملا از کشور خودمان برچینیم . تلاش امروز در ابعاد مختلف قابل قیاس با تلاش های گذشته نیست، تلاش امروز نشأت گرفته از فرهنگ دینی ما است.

وی در خصوص تولید محتوای اسلامی نیز گفت: ضرورت دارد که متفکرین در تولید فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنند، همانطور که شهید مطهری در بدو انقلاب اسلامی گفت، مردم تشنه معنویت هستند اگر اندیشمندان بصورت جدی وارد عمل نشوند و فرهنگ اصیل اسلامی را ارائه ندهند، ممکن است جوانان و توده های تشنه اسلام  به صورت التقاطی عمل کنند و به اسم فرهنگ اسلامی نهضت را منحرف کنند .

آقامحمدی در ادامه گفت : مقاومت فلسطین که قبل از انقلاب رنگ ناسیونالیستی داشت، بعد از انقلاب اسلامی کاملا رنگ اسلامی به خود گرفت واز نظر بعد دینی نیز نهضت فلسطین قوی شد و توده ها به جای مقاومت عربی به سمت مقاومت اسلامی روی آوردند، زیرا در ابتدا رهبران مقاومت باورشان نمی شد که انقلاب توسط جوانان و با دست خالی به نام اسلام در جلوی ارابه مرگ صهیونیستها صورت بگیرد .

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت :     قدرت مقاومت فلسطین از انقلاب اسلامی است که به توده های مسلمانان به خصوص جوانان روشنفکر جهان اسلام منتقل گردیده است .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. با تبریک به منتخب مردمی
    من به شما در دور اول رای نداده و از کاندیدای دیگری حمایت کرده اما امیدوارم در راستای خدمت به مردم موفق باشید و این جو شایعات را که پشت سر شما بعنوان نماینده ای که قصد انتقام از مدیران را دارد را با درایت خنثی کنید شاید زمان انتخابات این حرف جایی داشت اما امروز نیاز به بررسی شما از عملکرد مدیران می باشد تا مدیران موفق استان قربانی اغراض هواداران و برخی صاحب نفوذها نشوند از طرفی مواظب باشید عده ای که از سوی نمایندگان قبلی رانده شده به هر دلیل یا عدم همراهی یا عدم توانای امروز خود را به شما نزدیک می کنند تا جایگاه پیدا کنند و از سویی عده ای همه جا حاضر که تا دیروز بر سفره نمایندگان قبلی فربه شده اند با فرصت طلبی ستاد شما را اشغال نکنند چون عمده ضعف نمایندگان اداوار گذشته وجود این دسته افرادمی باشد

  2. آقای اقا محمدی به قصد خدمت کار کن نه به قصد عزل مدیران

  3. با سلام خدمت حضرتعالی و تبریک مجدد به مناسبت نماینده شدن شما
    چیزی که به نظر بنده در لرستان جالب توجه است تلاش بیش از حد نمایندگان ادوار گذشته در مهره چینی مسیو لین استان و انتخاب افرادی که احساس دین نسبت به انان دارند به طوری که در لرستان خیلیها بدون داشتن معیار صرفا به این عنوان که نماینده شاید در اینده گره ای از مشکلات شخصی و نه اجتماعی ایشان را بازکند به ان شخص رای میدهند با توجه به شناختی که از حضرتعالی دارم و شما را جدا از نسبت فامیلی و طایفه ای شخص مخلصی دانسته و به این مسا له ایمان دارم که تفکر حضرتعالی بسیار فراتر از مسایل عشیرهای و طایفه ای است و درد خرم اباد عزیز باند های طایفه ای است منتظر تصمیمات فرا طایفه ای و ارزشمند شما در در بایه ریزی بیشرفت خرم اباد عزیز هستیم و تفکر کلان شما( که در مقالات شما نمو د دارد) در کنار خلوص حضرتعالی ما را بیش از بیش به اینده شهرمان امیدوار کرده است

  4. با سلام وعرض تبریک خدمت نماینده منتخب مردم فهیم خرم آباد وحومه.
    مقام معظم رهبری فرمودند:”رای حداکثری به نمایندگان نشامن دهنده اعتبار آنها وظیفه آنان را سنگین می سازد.”
    لذا کسب بالاترین رقم آرا در تاریخ انتخابات خرم آباد خود بیانگر اعتبار وسنگینی وظیفه ی شمامی باشد.امیدواریم با درایت صحیح دوره ی نمایندگی شایسته ای را به ثمربنشانید،تاکه انشاءا.. ی عملکرد شما خود برگ زرینی برافتخارات خدمتگزاری شما بیفزاید.

  5. با سلام :
    امروز در اطراف شما شاهد کسانی هستیم که نه حامی شما بوده اند و نه قدمی در این راه برداشته اند اما با دورنگی و ریاکاری تمام و صرفا در جهت نیل به اهداف شخصی و تصدی پست های مدیریتی همواره شما را رها نمی کنند انتظار می رود دست این گونه افراد را کوتاه کنید و شایسته سالاری را محور اهداف خود نمائید

  6. با شناختی که از اطرافیان جناب آقای آقا محمدی دارم زیاد خوشبین نیستم که مسئولین خوبی را به کار بگمارند به هر حال آرزوی میکنم موفق باشند

  7. واقعا براتون متاسفم یه مشت دورو و پاچه خوار افتادن دور آقای آقامحمدی تورو خدا آقای آقا محمدی به این فتنه گرای اطرافتون توجه نکنید اینا اگه وفادار بودن به آقای ملکشاهی وفادار می موندن پس به شماهم وفادار نخواهند بود….

  8. سلام از این جا میخاستم به آقای حاج احمد ناصری خداقوت بگم براش آرزوی سلامتی و موفقیت دارم(بخدا هرجا رو بگردید مدیری به کارامدی حاجی پیدانمیکنید)اینو به معلمای سپیددشتی میگم خدای نکرده با شما نیستم تاکور شود هرآنکه نتواند مدیریت حاجی را ببیند

  9. حدود ۱۰ ساله از اون شهر و بهبودش قطع امید کردم و ساکن پایتخت شدم و حالا سالی یکبار برای دیدن دوستان برمیگردم .
    شهر خوب را مردم بافرهنگ میسازنند . طایفه گرایی و باندبازی و وجود افراد نالایق در مصدر امور ان شهر را به فراموشخانه ای تبدیل کرده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.