تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار لرستان : میل به سرمایه گذاری در لرستان افزایش یافته است

  • کد خبر : 44814
  • 01 اسفند 1392 - 23:44

  استاندار لرستان از افزایش میل به سرمایه گذاری در این استان خبر داد و گفت : افزایش تمایل سرمایه گذاران در توسعه و عمران این استان امید بخش است.   هوشنگ بازوند در گفت و گوی  با ایرنا با بیان اینکه امید یک پارامتر مهم در توسعه محسوب می شود افزود: در همه دنیا […]

img203215912

 

استاندار لرستان از افزایش میل به سرمایه گذاری در این استان خبر داد و گفت : افزایش تمایل سرمایه گذاران در توسعه و عمران این استان امید بخش است.

  هوشنگ بازوند در گفت و گوی  با ایرنا با بیان اینکه امید یک پارامتر مهم در توسعه محسوب می شود افزود: در همه دنیا از امید به عنوان یک پایه توسعه نگاه می کنند و خوشبختانه این امید در لرستان در ۴ ماه اخیر به نحو چشمگیری افزایش یافته است .

وی اظهار داشت : مراجعه سرمایه گذاران به استانداری در چند ماه اخیر برای سرمایه گذاری و تولید ثروت قابل قیاس با ماههای اول و دوم نیست و ما شاهد مراجعه بسیاری از سرمایه گذاران هستیم .

نماینده عالی دولت در استان لرستان بسیاری از سرمایه گذاران در جریان رقابت برنده شدند که نمونه بارز آن مجتمع کشت و صنعت که در قالب یک رقابت برنده آن مشخص شد .

مدیر ارشد اجرایی دولت در لرستان بیان داشت: دولت وظیفه دارد زیر ساخت های سرمایه گذاری را فراهم کند و با فراهم شدن زیر ساخت ها قطعا بخش خصوصی برای سرمایه گذاری از خودشان تمایل نشان می دهد .

بازوند گفت : توسعه تنها با امکانات دولتی امکان پذیر نیست بلکه نیازمند مشارکت و سرمایه گذاران هستیم و امیدواریم بتوانیم شرایط را برای بخش خصوصی فراهم کنیم .

استاندار لرستان با بیان اینکه برغم پتانسیل ها رتبه نخست بیکاری را در کشور داریم تصریح کرد : متاسفانه آمار بیکاری در این استان بسیار بالا است اگرچه بیان مقام نخست بیکاری کشور اصلا مقام خوبی نیست و برای سرمایه گذاری یک نوع سیاه نمایی است اما این یک واقعیت است و ما وارث این موضوع هستیم که تبدیل به نرخ بالای بیکاری شده است .

ˈبازوندˈ یکی از ظرفیت های توسعه را بخش خدمات عنوان کرد و بیان داشت: ۴۷ درصد اشتغال را در بخش خدمات واقع شده است و می توان در این بخش در قالب طرح های مختلف پتانسیل ها آنرا شکوفا کنیم و فرمانداران می توانند از این ظرفیت بخوبی در جهت ایجاد اشتغال استفاده کنند .

وی ، با بیان ظرفیت های بخش کشاورزی لرستان اظهار داشت : با توجه به شناختی که از استان داریم می توان بخوبی و بدرستی از این ظرفیت استفاده کنیم تا منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود .

وی گفت: در قانون بودجه نیز مقوله کشاورزی به خوبی دیده شده است و در بحث آبیاری تحت فشار و کمک های فنی برنامه های خوبی تصویب شده که امیدواریم جهاد کشاورزی از این ظرفیت بخوبی استفاده کند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جناب آقای استاندار باسلام وعرض ادب،به استحضار میرساند غارتگران ،زمین وزمان را شخم زدند ، مراتع وجنگلها را غاصبانه از بین بردند چرا اقدامی نمی کنید برای نمونه به مراتع جاده اولادقباد شهرستان کوهدشت اشاره میکنم که اگر دیر بجنبید جاده آسفالت را هم شخم می زنند خواهشمندیم شخصا به محل تشریف فرما شده واین مصیبت را از نزدیک مشاهده بفرمایید

    • با سلام بر (طرفدار محط زیست)
      دست شما درد نکنه از پیشنهاد بسیار خوبتان-تمام طرفداری ما و شما از محیط زیست بخاطر آسایش و حیات بهتر بشر است .اشتباه نکنیم محیط زیست نیاز به طرفداری دارد بخار جلوگیری از پدیده مخرب زیست محیطی است که بشر را به نیستی می کشاند.

      • بدینوسیله همه طرفداران محیط زیست را برای محکوم کردن پدیده شوم تخریب جنگل ومراتع فرا میخوانیم

  2. ناله را هر چند میخواهم که پنهان سر کنم///// سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.