تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

روستاهای بالای ۷۰ خانوار لرستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند

  • کد خبر : 44841
  • 02 اسفند 1392 - 11:41

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: روستاهای بالای ۷۰ خانوار لرستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش سرویس فناوری ودانلود/ میرملاس نیوز:مسیب قبادیان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: شرکت مخابرات در راستای توسعه پوشش تلفن همراه مسیرهای مواصلاتی استان ۲۰ سایت جدید را امسال در دستور کار قرار داده که عملیات عمرانی آن‌ها در تمام نقاط مذکور انجام و پس از تامین تجهیزات توسط شرکت اعتبارات استان راه‌اندازی و وارد سرویس می‌شوند.

این مسئول یاد‌آور شد: برای رفع مشکل ترافیکی و نیز عدم پوشش درب بعضی از نقاط شهری جهت نصب و راه‌اندازی ۴۵سایت به اتمام رسیده که به زودی وارد سرویس می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: به منظور توسعه خدمات اینترنت پرسرعت روستاهای بالای ۷۰خانوار لرستان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

قبادیان اضافه کرد: این خدمات در سال آینده اجرایی می‌شوند و در حال حاضر این طرح در حال نهایی شدن روستاهای هدف با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات لرستان در ایام نوروز آمادگی این را دارد که نیازهای ارتباطی کاروان‌های راهیان‌‌نور را تامین کند.

وی افزود: پیش‌بینی استفاده از btsهای پرتابل جهت تامین پوشش و پاسخگوی به ترافیک احتمالی در مسیر صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، با انتخاب ستاد برگزاری نمایشگاه و بازدید کنندگان از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۴ لرستان شرکت مخابرات لرستان به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه برگزیده شد.

نخستین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ۲۰۱۴) در حالی هفته گذشته به پایان رسید که شرکت مخابرات لرستان به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ما که این اینترنت پرسرعتو ندیدیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.