تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

آشناگر : از فضای نقد منصفانه استقبال می کنم / روابط کاری با محوریت قانون ساماندهی می شود

  • کد خبر : 44859
  • 03 اسفند 1392 - 2:18

    به گزارش  میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر در جلسه شورای اداری کردستان که  با دستور کار تودیع و معارفه معاونین سیاسی و امنیتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان برگزار شد با تقدیر از حسن ظن استاندار کردستان در انتخاب خود به عنوان  معاونت سیاسی امنیتی استانداری اظهار کرد: کردستان به […]

 

 

به گزارش  میرملاس نیوز ؛ علیرضا آشناگر در جلسه شورای اداری کردستان که  با دستور کار تودیع و معارفه معاونین سیاسی و امنیتی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان برگزار شد با تقدیر از حسن ظن استاندار کردستان در انتخاب خود به عنوان  معاونت سیاسی امنیتی استانداری اظهار کرد: کردستان به همت فرزندان برومندش و با تلاش فراوان دست اندرکاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک امنیت پایدار رسیده و کاملاً آمادگی ورود به مرحله توسعه همه جانبه را دارد.

وی گفت: برخی گلایه های مطرح شده از سوی نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با توسعه استان با توجه به شاخص های اعلام شده، به جاست، اگرچه دوستان درباره کمبود اعتبارات و مشکلاتی که منجر به کند شدن روند توسعه کردستان شده نیز مسائلی را مطرح کردند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه امنیت پایدار منطقه به طور طبیعی مبتنی بر شاخص های هنری و فرهنگی مردم کردستان است، حضور مردم در صحنه را تداوم دهنده و تحکیم بخش این امنیت عنوان کرد و گفت: در صورت وجود امنیت، سرمایه گذاران رغبت می کنند در منطقه حضور یابند بنابراین ضروری است رسانه های جمعی استان این امنیت را تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.

از فضای نقد منصفانه استقبال می کنم

آشناگر خاطر نشان کرد: اعتبارات تخصیصی به استان به طور طبیعی کفاف نیازهای فراوان منطقه در بخش های مختلف را نمی دهد و نیاز به هم افزایی تلاش ها و گسیل سرمایه گذاران به منطقه مورد تاکید است تا با سرمایه های مردمی بتوانیم کارهای بزرگ و خطیر را در کردستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نهاد قدرت باید نقد شود تا نظارت تحقق یافته و فساد ایجاد نشود، گفت: البته ورود به فضای نقد نیازمند رعایت حریم اخلاقی افراد است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان تصریح کرد: باید بضاعت، توان اجرایی و موقعیت مدیران و مسئولین را در نظر بگیریم سپس نقد کرده و اگر پیشنهادی مثمر ثمر به نظر می رسد آن را ارائه دهیم.

روابط کاری با محوریت قانون ساماندهی می شود

آشناگر با اشاره به اینکه کردستان دارای فرهنگی غنی است و اگر این ظرفیت ساماندهی شود می تواند به کمک مدیریت آمده و این امیدواری ایجاد شود که مجموعه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به درستی کار خود را به پیش می برند، اظهار کرد: برقراری تبادلات فرهنگی و هنری با اقلیم کردستان عراق با توجه به تفوق هنری کردستان، یکی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: با حمایت استاندار به صورت ویژه ساماندهی بازارچه های مرزی کردستان برای ارتقای فعالیت های تجاری و بازرگانی را در راستای افزایش سطح اشتغال استان پیگیری می کنم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: در تنظیم روابط کاری باید قانون محوریت پیدا کند چراکه اگر قانون ملاک عمل قرار گیرد تمایل به دخالت در امور یکدیگر کاهش یافته و تداخل کاری جای خود را به تشریک مساعی می دهد.

در جابه جایی مدیران اجرایی شتاب زده عمل نمی شود

وی با بیان اینکه قصد دارم از همه استعدادها و نیروهای کردستان برای بالا بردن توان اجرایی استان استفاده کنم، اظهار کرد: به طور طبیعی اعمال تغییرات برای استفاده از نیروهای کارآمدتر است.

آشناگر گفت: باید در جا به جایی افراد دقت فدای سرعت نشده و به دور از اِعمال سلایق سیاسی، باندی و جناحی از همه نیروهای دل داده به نظام استفاده و از تصمیمات هیجانی و شتاب زده پرهیز شود.

سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان متولد خرم آباد است که مسئولیت دفتر پذیرش سپاه خرم آباد، مدیر رسیدگی به شکایات استانداری، بخشدار ویسیان، بخشدار الشتر، فرماندار کوهدشت، مدیر کل قند و شکر استان همدان، شهردار ملایر، شهردار نهاوند و فرماندار ساوه را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. سلام ،آقای آشناگر از نیروهای با تجربه و شایسته است انشاالله موفق باشند وتمام تدابیر لازم را برای توسعه استان کردستان بکار بگیرند.

  2. انشاا… از نیروهای متعهد بومی استفاده شود

  3. جناب آقای آشناگر فکر میکنید در ساختن چهره ای نامطلوب از کوهدشت بی تأثیر بوده اید؟
    نمیدانم میر ملاسیان عزیز خبری را که مربوط به استان کردستان است ،چرا آنقدر به خورد خاطر رنجده دوستانش میدهد؟
    به خدا من دلم حسابی به میشکند ،تصویر این آقا ارزانی دیگران!!!!!!!

  4. ایشان از قوی ترین مدیران بومی استان میباشند.و به نظر بنده دوران طلایی مدیریت ایشان مربوط به کوهدشت می باشد. و ایشان در کوهدشت چهره محبوب هستند. تاکنون از هیچ فرمانداری در زمان خداحافظی با بدرقه ۲کیلومتری روبرو شده اند. به غیر از ایشان. بدانید اینگونه افراد مثل اقای مهکی از قم حتما از نظر گرایشات سیاسی مخالف ایشان هستند. و نیز مخالف ارای مردم عزیز

  5. درود بر ایشان… ایشان خود از خانواده محترم و معزز شهدا می باشند. . ونیز از مدیران توانمند . تبریک به لرستانی های عزیز امیدوارم شرایطی فراهم شود که در استان از ایشان استفاده شود.

  6. ضمن تبریک به مناسبت این انتصاب ۲۴م خردادی به آقای مهندس آشناگروابراز خوشحالی
    ازجناب ایشان میخواهم بدون فوت وقت فرمانداراحمدی نژادی شهرمرزی سنندج رو ازفرمانداری این شهر برکنارویک نیروی باتدبیرراجانشین نامبرده نمایند

    • خانم یا آقای شیب آقای میرزایی یکی از افتخارات کوهدشت و لرستانند . وی فردی نجیب ، با اصالت ، تحصیلکرده و مردمی هستند. ضمنا” نامبرده در دولت اصلاحات از آموزش و پرورش به وزارت کشور انتقال یافته و در پستهایی که داشته همواره موفق بوده است . همچنین آقای آشناگر از دوستان قدیمی وی بوده و ایشان را می شناسند و به توانمندی وی واقفند.

  7. دورود بر ایشان حقا مدیر لایق اند.

  8. بنده خودم مدیریت ایشان را دیده ام و به دور از مسائل جناحی خدایش انسان پاکدست و مدیری اند.بیایید جناحی افراد را نقد غیرمنصفانه نکنیم. ایشان اگر در کوهدشت عملکرد قوی نداشت ۶ سال دولت اسلامی ایشان را در شهرستان جهت ایجاد فضای امن و .. نگه نمی داشت. تبریک تبریک به مردم کردستان

  9. بنده در سپاه با ایشان همکاری بودم واقعا از جوانی آدم توانمندی بود. و نیز انقلابی.

  10. سرکارخانم یا آقای شیب عزیز ، جناب آقای میرزایی فرماندار محترم شهر سنندج از نیروهای انقلابی و تحصیلکرده کوهدشت و یکی از افتخارات لرستان هستند که بحق توانمندی بیش از این را دارند . دوست عزیز ایشان در دولت اصلاحات به عنوان معاونت فرمانداری شهرستانهای صحنه ، قصر شیرین ، اسلام آباد غرب را به عهده داشتند و سپس با توجه به توانمندی که داشتند ۴ سال به عنوان فرماندار قروه و از سال ۱۳۸۹ تا بحال فرماندار شهرستان سنندج هستند و الحق ایشان توانمندی بیش از این را دارند . بروید از مردم شهرهای محل خدمت ایشان در استانهای کردستان و کرمانشاه تحقیق کنید .

  11. جناب آقای آشناگر با کوله باری از تجربه به کردستان میروند برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم

  12. آقای مهکی به هرکدام از سایتهای لرستان سر می زنیم شما فقط مخالف افراد موفق کوهدشتی هستید . خداوند به راه راست هدایتتان کند .

  13. سرکار خانم شیب نیاز به تحقیق بیشتر داری . موفق باشی

  14. خداوکیل آقای آشناگر ازمفاخر لرستان است و خوشحالیم که همزبانان کرد از وجود همچین انسان پاک و شریف و البته باکلاسی استفاده خواهند نمود اینان که توهین میکنند بهتر است انتقاد کنند تاکور شود هرآنکس نتواند دید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.