تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

شهردار جدید خرم آباد معرفی و منصوب شد

  • کد خبر : 44879
  • 03 اسفند 1392 - 14:28

  مراسم معارفه شهردار جدید خرم آباد روز شنبه با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران اجرایی استان در خرم آباد برگزار شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، در این مراسم محمد مهرابی با انتخاب شورای اسلامی شهر خرم آباد و با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز لرستان معرفی […]

 

مراسم معارفه شهردار جدید خرم آباد روز شنبه با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران اجرایی استان در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، در این مراسم محمد مهرابی با انتخاب شورای اسلامی شهر خرم آباد و با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز لرستان معرفی و منصوب شد.

مهرابی پیش از این عضو نخستین ، دومین و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد بوده و تا کنون ریاست زندان پارسیلون خرم آباد را بر عهده داشته است.

وی جایگزین ˈیحیی عیدی بیرانوندˈ سرپرست کنونی شهرداری خرم آباد می شود که از چهارم آذرماه امسال به جای ˈهرمز نصیریˈ شهردار سابق به مدت حدود سه ماه در این سمت فعالیت داشت.

با کنار رفتن مهرابی از جمع ۱۳ عضو اصلی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد، ˈسبزخدا صفر بیرانوندˈ به جمع اعضای اصلی شورا پیوست.

جمعیت خرم آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۰ مرکز آمار ایران ۳۴۸ هزارو ۲۱۶ نفر بوده و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. دوست عزیز وگرانقرر جناب اقای محرابی انتخاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده وبرایتان موفقیت وسربلندی ارزومندیم .

  2. خدا به شهر مان کمک کنه

  3. شورای شهر از چشم مردم افتادید و با این نابخردیتان کاری کردید که نه در دورهای بعدی و نه در هیچ محملی کسی برایتان تره هم خورد نکند!شما بر چه مبنایی آن مرد(هرمز نصیری) رو برداشتید و این عجوبه متخصص! رو گذاشتید؟!این کارتون فاجعه بار است برای شهر مظلوم ما!وای بر شما!وای وای وای………………….!

  4. به به به به به.فقط امیدوارم جاهای خوش نشین پارسیلون رو برا ارباب رجوع همیشه محکوم در نظر گرفته باشن.ممنون از داریوش برون مرزی که ما کوچ نشینان غریب مثل خودش رو از اخبار داغ درون استانی مطلع میکنن

  5. داریوش خان نظر ما رو قابل چاپ ندانستید چرا؟!

  6. آقای آشتیانی: میترسم دِ روزگاری کَس نیا وِ خورموهَ //وا ای شهرداری که دارید شهرتو خراو موهَ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.