کد خبر : 44942
تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,591 بازدید

تصاویر قدیمی از ورزشکاران کوهدشت

      بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و ادب خدمت مسئولین محترم سایت میرملاس و خوانندگان این سایت وزین: قصد دارم خاطره ای در مورد این عکس ( عکس بالا ) جهت استحضار بیان کنم در سال 1360 در پی دعوت تیم فوتبال شاهین تهران از تیم منتخب کوهدشت با هزینه خودمان […]

scan0004

 

scan0010

 

scan00015

 

Untitled

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب خدمت مسئولین محترم سایت میرملاس و خوانندگان این سایت وزین: قصد دارم خاطره ای در مورد این عکس ( عکس بالا ) جهت استحضار بیان کنم

در سال 1360 در پی دعوت تیم فوتبال شاهین تهران از تیم منتخب کوهدشت با هزینه خودمان به تهران اعزام شدیم. قرار بود با تیم شاهین آن موقع دو یا سه بازی دوستانه برگزار کنیم. اولین بازی ما در تاریخ ششم تیرماه 1360 برگزار شد که 2 بر 1 بازی را به تیم شاهین واگذار کردیم

قرار بود بازی بعدی ما روز هشتم تیرماه 1360 برگزار شود. بعد از یک روز استراحت و صرف شام در آسایشگاه شاهین استراحت می کردیم که حدود ساعت 21 مورخ هفتم تیرماه 1360 صدای انفجار مهیبی همه را به وحشت انداخت و سراسیمه به محوطه باشگاه هدایت شدیم. هرکسی یک چیز میگفت خبرهای ضد و نقیضی به گوش می رسید. تا اینکه بعد از چند دقیقه خبر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی تهران اعلام شد. منافقین کوردل تعداد زیادی از مسئولین کشور را به شهادت رساندند ( شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن ) آن شب را به سختی گذراندیم. تا اینکه فردا صبح متاسفانه شاهد به شهادت رسیدن تعداد زیادی از مسئولین کشور عزیزمان شدیم.

خداوند رحمت کند این شهدای والامقام را به همین شرایط ادامه مسابقات وجود نداشت و به کوهدشت برگشتیم

با تشکر از آقای احسان ( علی ) امید

 

درج شده توسط : بهزاد باقری / دبیر سرویس شهدا و منتظران " میرملاس نیوز "bagheri1348@yahoo.com

دیدگاه ها

عبداله امرایی در گفته :

سلام احسان جان شب بخیر.دستت دردنکنه.نفراول دلشاد رحیمی و نفر دوم مجید اسپیدی

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۱:

سلام وعرض ادب خدمت شما برادر گرامی تشکر از اظهار لطفتان.
و تشکر از اینکه آقایان رحیمی و اسپیدی را یادآوری کردی

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

سلام آقا احسان ،سالهاست خدمت نرسیدم اگه همانجور مانده باشی عالیه شاداب وچابک وسرحال .یاد شهدای گرانقدری که در این تصاویر هستند گرامی باد.چقدر زیباورزش جسمی وروحی در کنار هم عجین شده است، انسانهای والا مقامی که اسطوره های ایثار وشهادت هستند همه در کنا هم مشق انسانیت میکنند.تشکر از آقا احسان وآقا سعیدعزیز

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۷:۵۵:

سپاس از آقای امید و حاج آقا جعفری عزیز که حضورتون دلگرمی ماست

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۴:

حاج آقا سلام ارادتمند شما هستم به خدا خیلی دلم برایتان تنگ شده انشاالله شرایطی پیش آید که شما را زیارت کنم

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند-نهاوند در گفته :

سلام به آقا احسان امیدوعبداله (عیدی)امرایی عزیزان و اساتید خودم.در عکسهای بالا بنده افتخار شاگردی آقایان علی محمد رستمی ،حشمت کونانی و محمد ملکی بعنوان مربیان عزیزم در تیم جوانان سال 69و70 و تیم بسیارخوب بسیج رو داشتم.یادش بخیر ،انصافا عیدی امرایی در تیم بسیج وزنه بسیار مهمی بودند.از تجربیات ایشون و صالح خالوندی خیلی بهره ها بردیم .خدا حفظشون کنه.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱:

سلام آقای ترکاشوند
با آقای امرایی ( عکاسی فوجی ) صحبت کردم و منتظر تصاویر و خاطرات مرحوم اسماعیل امرایی هستم

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند-نهاوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴:

تشکر از زحماتتون آقا سعید.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۷:

تشکر از شما آقای ترکاشوند

[پاسخ]

آزادبخت تهران در گفته :

با سلام وتشکر بابت عکس های زیبایتان که یاد آور تاریخ کهن فوتبال شهرستان کوهدشت میباشد وهمچنین درود بر شهدای سربلند وپهلوان و ورزشکاران همیشه قهرمان شهرمان،ضمنا در معرفی یکی از بازیکنان که بانام کاکه طرهانی وارد کردیددر حال حاضر اسمشان حجت اله طرهانی میباشد باتشکر

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۰:

آقای آزادبخت تشکر از حضورتان و تشکر از اصلاح نام آقای طرهانی

[پاسخ]

عبداله امرایی در گفته :

سلام مسلم جان.شرمنده می فرمایید.شماخودتون گل بودی و هستید.

[پاسخ]

مسلم ترکاشوند-نهاوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۳:۵۶:

متشکر،سلام عزیزم .آرزوی موفقیت براتون دارم.

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

باسلام و تشکر از همکلاسی عزیزم آقای امید
اقدام زیبای شما که با رو کردن آرشیو ارزشمندتان ما را به آن سالهای پر خاطره می برید فوق العاده است هم دیدن همکلاسی های عزیز و هم دیداری با شهیدان شهرمان که یاد همگان به خیر .

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۲:

حاج آقا سلام و تشکر از اظهار لطفتان

[پاسخ]

عبداله امرایی (عیدی) در گفته :

سلام حاج آقا.وقت بخیر.فوتبال کوهدشت 18شهید تقدیم انقلاب کرده.براتون عکس میذارم

[پاسخ]

نیما صفایی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۷:

سلام آقای امرایی مدیر عزیز بنده،خوشحالم در این سایت حضور دارید

[پاسخ]

سلام عبدالله جان شهدای گرانقدر کوهدشت 22 عزیزند .احسان عزیزامیدوارم همیشه سالم باشید هادی قبادی عزیز هم قسمتی از خاطرهای ابدی ماست . حاج بهروز باقری بهزاد حاج حسن دوست داشتنی .شهید سعید پرویز هادیان …. یاد روزی که بسیجی میشدیم . شمع شبهای دویجی میشدیم . یادش بخیر

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۷:۱۹:

ممنون از حضورتون اما ای کاش خاطرات و تصاویر ارزشمندتون رو در اختیارمون بگذارید

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۳:

آقای علی تشکر از لطف جنابعالی

[پاسخ]

امیرهوشنگ رشیدیان در گفته :

سلام سعید جان بسیار زیبا راستی در خدمتیم برای ب روز رسانی وبلاگ شهدای ورزش کار …

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۷:۳۱:

سلام امیرهوشنگ
ممنون از لطفت
اجرت با شهدا
چشم تلفنی باهات صحبت میکنم

[پاسخ]

گراوند-شيراز در گفته :

بسيار عالي

سه نفر از اين عزيزان استاد بنده بوده اند…. بسيار خوشحالم كه خاطراتشون زنده شد.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۴:

سلام و تشکر از شما که قدر شناس پیشکسوتان خودتان هستید . این مطلب شما انشاالله الگویی است برای جوانان امروز . یا علی

[پاسخ]

حمید محمدی در گفته :

باتشکر از شما جهت قرار دادن تصاویر

[پاسخ]

دردمند در گفته :

دست گلت دردنکنه پایدارباشی

[پاسخ]

کوروش سوری در گفته :

با سلام خدمت پیشکسوتان واقعی فوتبال شهرمان
ولی خدا وکیلی شما که از کوهدشت رفتید آیا دینتان را به این خاک ادا کردید حالا فقط عکساهایتان را برای زنده کردن خاطرات خوش گذشته به نمایش می گذارید
قصد بی احترامی به شما را ندارم و نخواهم داشت کی میخواد که جواب این بلایی که چندین و چند سال است که سر فوتبال این استان و شهــــــــــــــــرمان آماده را جواب دهد
تازه گل بود به چمن نیز آراسته شد

[پاسخ]

کریمی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۲:

یادم هست آن موقع قبل از آغاز مسابقات فوتبال هر کدام از تیمهای مقابل قبل از بازی حلقه میزدند و دست در گردن هم شعار میدادند”قهرمان واقعی شهیدان اسلامند”
در حالیکه آنان خود از بهترین دوستان شهدا و یا خود شهدا بودند یاد شهید پرویزپور؛آزادگان؛موسوی وساکی بخیر…
اما فاصله ها را ببینید فوتبالیست امروز رابا مردان فوتبال آنروز شهرمان مقایسه کنید عجب فاجعه ای
آقای سوری!
آن مردان بزرگ با شهادت و اخلاق و انسانیتشان؛ دینشان را به ما و همه ادا کرده اند
شهدایشان را سلام و مسافرانشان را با دعای خیر بدرقه میکنیم.
از آقای احسان امید کمال تشکر را دارم

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۰:

جباب آقای کریمی سلام و ممنون از اظهار لطفتان .التماس دعا

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۸:

آقی کوروش سوری سلام عرض میکنم . و خوشحال هستم که عزیزانی مثل شما وجود دارند که دلشان برای شهرشان می تپد.
زمانی بود که من و جوانان دیگر کوهدشتی با تمام وجود چه در عرصه ورزش و چه در میدان رزم برای سربلندی کشور و ملت و شهرمان بدون هیچ چشمداشتی میجنگیدیم با وجود تمام کمبودهایی که در آن زمان گزیبانگیر جوانان بود کسانی که شانس بیشتری داشتند تا آخرین قطره خونشان برای سرافرازی شما جوانان امروز جان فشانی کردند و امروز جز نامی نیک و خاطره ای از آنان باقی نمانده ما نیز که در کنار آنان در خیلی از عرصه ها حضور داشتیم اکنون دیگر به میانسالی رسیده ایم و مدتهاست که باید وظیفه مقدسی را که ما جوانان قدیمی بر عهده داشتیم شما جوانان امروز به دوش بکشید .کارنامه ما که در مقابل دیدگان همه کاملاً گشوده میباشد اما برادر عزیز شما از وقتی که عهده دار این مسئولیت خطیر شدید چه کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تمام امکاناتی که امروز در اختیار همه فرزندان این مرز و بوم میباشد انتظار میرود با وجود فعالانی همچون شما جوان گرامی اوضاع خیلی بهتر از این باشد.

[پاسخ]

مهرعلی درویشی - شیراز در گفته :

با تشکر از سایت میرملاس و آقا احسان عزیز . جناب آقای امید خیلی دوست دارم زیارتتان کنم ، اگر اشکالی نمی بینی شماره همراهی ، آدرس ایمیلی یا از هر طریق دیگر که صلاح می دانید در ارتباط باشیم .

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۱۶:

سلام درویشی جان بنده هم دلم برای بچه های قدیمی تنگ شده . ایمیل من aliomid345@yahoo.com میباشد.ضمنا یک عکس ورزشی که احتمالا شما هم هستید برای آقای بالنگ فرستاده ام . قراره بعدا درج بشه پیگیری بفرمایید. متشکرم

[پاسخ]

س.م.والی پور در گفته :

حضرت امام (ره) چه خوش فرمودند : من ورزشکارنیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم .حضرت امام افرادی را دوست داشتند که مانند ورزشکاران شهرمان دردو جبهه برعلیه دشمن می جنگیدند( جبهه ورزش و جبهه ی حق برباطل) یادوخاطره کلیه شهدا علی الخصوص شهدای عزیز شهرمان گرامی باد . تشکر ازآقای امید وبالنگ عزیز که زحمت کشده اند.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۲:

سلام تشکر از شما برادر عزیزو گرام

[پاسخ]

عبداله امرایی (عیدی) در گفته :

سلام آقای درویشی(شیرلز).یادروزهای باشگاه تختی وزمین خاکی جنب میدان توحید بخیر(حاج علی کورانی ، دکترسیاوش،منوچهر،شهیدمرتضی کونانی،شهیدغلام خلفی.یادتیم شهیدحامدکونانی بخیر)

[پاسخ]

محمدیان در گفته :

یادشهیدسرافراز پرویز پرویزپور بخیر که هم درمیدان جهاد وهم درمیدان ورزش الگویی بی نظیر بود
انشاالله باسالار شهیدان محشور گردد.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ دوشنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴:

آقای محمدیان تشکر از دقت جنابعالی

[پاسخ]

فوتبالی در گفته :

سلام احسان جان.شب بخیر.به دل نگیر.کارنامه ها گواه همه چیزه.شما وما با پول توجیبی خودمون میرفتیم مسابقه،وضع فوتبال با اون زمین خاکی اونجوربود.اماحالا با دو زمین چمن چی داریم؟

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ سه شنبه ۶ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۶:

سلام بسیار از اظهار لطف جنابعالی متشکرم. ای کاش جوانان ورزشی امروزی ما همانند جوانان قدیم خود باور بودند و میدانستند در چه شرایط ایدالی زندگی میکنند

[پاسخ]

مهرعلی درویشی - شیراز در گفته :

از محبت و لطف جناب آقای امید سپاسگزارم . انشاءالله توفیق دیدارتان را داشته باشم . ایمیل بنده darrvishie_m2008@yahoo.com

[پاسخ]

مهرعلی درویشی - شیراز در گفته :

عبداله جان (عیدی خودمان ) واقعاً به درستی اشاره فرمودید . چه روزهای طلایی و خاطره انگیزی بود ، یاد آنهمه صفا و صمیمیت بخیر . بنده معتقدم همان محبت ها و صمیمیت ها در درون تک تک دوستان قدیمی نهفته است ولی دست روزگار و شرایط زندگی هر یکی را به گوشه ای از این مملکت سوق داده و به نوعی فرصت ها را آنچنان محدود نموده که گاه حسرت در جمع دوستان قدیمی بودن را بر دلمان گذاشته است . امیدوارم همواره سربلند و سرافراز باشید .

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ سه شنبه ۶ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۴:

آقای دروشی اگر تصاویری دارین در اختیارمون بگذارید

[پاسخ]

مهرعلی درویشی - شیراز در گفته :

جناب آقای بالنگ عزیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی قبلاً هم خدمتتان عرض کرده بودم متأسفانه بنده تصاویری که قابل ارائه در سایت باشد در اختیار ندارم .

[پاسخ]

حسین پیرزادی در گفته :

سلام آقای امید،دوست عزیزوهم کلاسی بزرگوارم.
ازاقدام بسیارخوبتان سپاسگذارم.بادیدن این تصاویر که بنده افتخاردوستی وهم کلاسی بابیشترآنان را داشته ام یادوخاطره آن دوران رابرایم تداعی کردید.ازخداوندبزرگ برای شما توفیق روزافزون وبرای شهیدان عزیزویزرگوار ورزشکار،علو درجات را خواستارم.

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷:

سلام خدمت شما دوست بسیار ارزنده وقدیمی برادر گرامی حاج آقا پیرزادی از اظهار لطفتان ممنونم

[پاسخ]

سید مروت علی والی پور در گفته :

امام فرمودند: من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. مقام معظم رهبری هم فرمودند: من از جوانان سه چیز میخواهم: تهذیب، تحصیل، ورزش.
همیشه ورزشکار باشید…

[پاسخ]

احسان امید پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۲:۲۸:

تقدیر و تشکر از شما برادر گرامی

[پاسخ]

سید محمدصادق محمدی وفایی در گفته :

سلام علیکم جمیعا

زندگی های شهری ، بی خبری دوستان از همدیگر ، دلهای لک زده برای دیدن رخ همدیگر و دیدن این تصاویر در دل با برکت میرملاس می زداید نمی از غم جدایی ها
به برکت فضای مجازی و دستان سرشاز مهر میرملاس آلبوم دوستان برای همگان دیدنی شده است.
بنده ی کمترین از قم و سایر دوستان از تهران و کرمانشاه …و از همه جا دیدیم این عکسهای دهه ی شصت را .

و زیبا نوشته اند زنده یاد مرحوم قیصر امین ‌پور

حرف‌های ما هنوز ناتمام ….
تا نگاه می‌کنی :
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آن‌که با خبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود
آی …..
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود!

[پاسخ]

احسان امید در گفته :

جناب آقای محمدی وفایی : از شما تشکر میکنم به خاطر مطلب زیبا و با احساستان

[پاسخ]

هادي مومني در گفته :

دهه ي هفتاد عجب دهه اي بود، ما در كوهدشت زندگي مي كرديم و نمي دانستيم كشور داره پوست اندازي مي كنه، نمي دونستيم كه پشت سر هم داره كتاب ترجمه ميشه و داريم وارد فضاي فرهنگي جديدي ميشيم، خيلي برامون روشن نبود كه فضاي تيره و تار دهه ي شصت داره شكل تازه اي به خود مي گيره، چرا كه كوهدشت كوچك ما نه كتابخانه اي داشت نه حتي يك كتابفروشي ساده، هـيچ خبري از تحول در فضاي فرهنگي شهر نبود، تنها دلخوشي من اين بود كه روز يكشنبه بشه و برم دم باجه و مجله ي دنياي ورزش و اطلاعات هفتگي برادرم را بگيرم و ببرم مغازه ي لوازم ورزشي مرحوم اصغر جمشيدي( نور به قبرش بباره)، اصغر دوست نزديك سيروس برادرم بود و حالا كه سيروس رفته بود تهران برا كار از من قول گرفته بود كه هر هفته برم مجله اي كه اشتركشو گرفته بود بگيرم و ببرم برا عزيزترين دوستش، اصغر و احتمالن اكثر فوتباليست هاي قديمي كوهدشت ميشناسن يه فوتباليست فني كه اگه جدي ترمي گرفت فوتبال رو… شايد كسي ندونه در اون برهوت( كوهدشت) همون دوتا مجله ي به اصطلاح زود و عامه پسورد چه تأثير شگرفي بر زندگي من گذاشت، من عاشق مطالعه و كتاب شدم. من و دوستاي ديگه اي كه با هم بوديم عاشق فوتبال بوديم و اگه الان يه سري خاطره بگم احتمالن براي بيشتر خواننده ها درد مشترك باشن، جمع آوري عكس هاي بازي كنان ايراني و خارجي يك آلبوم”عكس دوربيني” از مارا دونا و رد گوليت و وان باستن، عكس هاي كه هنوز تصويرهاي روشني ازشون در دهنم مونده، ضربه سر وحشتناك رد گوليت به دروازه ي شوروي، گل با دست مارادونا به پي تر شيلتون انگليسي،دست دادن مارادونا و رومنيگه قبل از شروع بازي، ژست هاي فوق در خشان مارادونا،اشك هاش و لبخندهاش عكس هاي گويگو چا وقت گرفتن پنالتي ها، كاني جيا، زنگا،ايگنر، باتيستاي آرژانتيني، حتمن متوجه شديد من عاشق آرژانتين بودم، و پرسپوليس ، پيوس، محرمي، كرماني مقدم و… ايراني توي تصوير معمولن روي يك توپ نشسته بودن و يا دست در گردن هم عكس يادگاري گرفته بودن، انگار هنوز دوربين هاي كه بشه در حركت عكس بگيرن توي ايران نبود، ايران داشت عصر جديدي را تجربه مي كرد و نمود اين پيش رفت و نوآوري فقط توي زمين هاي فوتبال كوهدشت مشهود بود ولي السوس كه هيچكدام از اون نابغه هاي فوتبال به جايي نرسيدند، يادمه كوهدشت دو تا تيم اصلي داشت كه توي ليگ كوهدشت يگانه بودن و پر از بازيكن هاي ناب، زمين چمني داشت ساخته ميشد و فوتباليست ها ي خلاق پشت سر هم متولد مي شدند، معروفترين هاش، علي دانش زاد( زرعلي) و كرم بگ عبدولي،و يه مربي در حد فرگوسن به اسم رستمي يادمه ميگفتن تيمو بدون “زرعلي “فرستاده بود تو زمين و تيم عقب بود، زرعلي دقايق پاياني وارد زمين ميشه و دقيقه ي نود تمام تيم حريف رو دريبل ميزنه و روي خط دروازه از لج مربي( رستمي) نگه ميزاره و بازي تموم ميشه، آدم ياد كاكرو يوگا مي ندازه اين داستان، بازيكناي مهمي داشت و من خاطره هاي تكه تكه اي از هر كدومشون دارم، كرم بك عبدلي، از خط كرنر توپ رو مي نداخت مواج كنج دروازه، يادمه رو زمين خاكي آنچنان گرد و غباري راه انداخته بود كه نگو نپرس، تكنيكي بود و پر سرعت و دريبل زن، زرعلي فانتزي كار بود و پر از استارت هاي سريع، علي اشرف احمدي خلاق و قلب تيم، كيانوش آزادبخت با برگردون هاي به ياد موندنيش، ” توكل” با ضربه هاي سرش كه آدمو ياد كريم باوي مي نداخت( چيزي كه اون وقتها درباره اش مي گفتن) راستش تصاوير تك تك بازيكنان رو به ياد دارم ولي اسمشون رو نه، نتيجه اي كه ميخام بگيرم اينه كه اوج پيش رفت و دنياي تك تك جوان ها و نوجوانهاي اون سالها توي زمين فوتبال خلاصه ميشد، كاش دوستان نازنيني كه از اون تيم و اون سالها تصاويري دارن زحمت بكشن و براي عموم اون عكس ها رو به نمايش بزارن شايد من هم بتونم قطعات گمشده ي خاطراتم را سرهم ببندم و گذشته رو نزديك كنم به زمان حال، من با همه ي وجود منتظر عكس هاي ازتيم بسيج ، ظفر، در نهايت صدف كوهدشت رو در همين سايت هستم.

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس ایثار و شهادت "میرملاس نیوز " mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ شنبه ۱۰ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۸:۵۹:

آقای مومنی بسیار سپاسپذاریم از حضورتون
ممنون میشیم اگر تصاویری دارید از شهدای شهرمون در اختیارمون بگذارید

[پاسخ]

هادي مومني در گفته :

با موبايل نوشته شده اين متن و پرا اشتباه هاي تايپي، در ذهنم شده، دهنم، توپ رو روي خط دروازه نگه داشت تا بازي تموم شه از لج مربي، كاملن بي معني شده ومنظور مجله ي زود نبوده، مجله هاي زرد و عامه پسند و، السوس هم منظور افسوس است، باشد كه با اين هه اشتباه جان كلام بنده را گرفته باشيد، بازه ببخشيد بابت اشتباه هاي تايپي عزيزان

[پاسخ]

حمید در گفته :

دوستان بچه های خوب و ارزشی در این شهر کم نبودند ولی افسوس بیکاری و شغل های نامناسب اکثر عزیزان را از راه بی راهه برد که وقتی فکرشان را می کنم مغزم سوت می کشد / بعضی هم از این شهر رفتند که دوست عزیزم آقای امید و برادرش و نجات شریفی و … از آن گروه می باشند چند نفر شون هم که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند ( فردین ساکی / تاجدالدین دلوجی / پرویز پور / سیروس تیموری / جوادموسوی … ) از این جمله اند و از همه مهمتر صباح عباسی که با آن اخلاق خدا پسندانه و شیرینش در یادها برای همیشه جا گرفته است / روحش شاد و یادش گرامی باد / به راستی مرحوم جواد صادقی داور خوش اخلاق و حاضر جواب یادش به خیر روحش شاد

[پاسخ]

بهمن مرغورزار در گفته :

سلام خدمت همه پیشکسوتان کوهدشت وخدمت دوست عزیزم عبدالله امرایی .نمیدانم الان خاطراتی از من حضور ذهنتان هست یا نه ولی من یاد اون لحظه ها می افتم واقعا که متحول میشم.خیلی دوس دلشتم در کنار همه شما بیاد قدیم فوتبال بازی میکردم اما افسوس که کار و گرفتاری این اجازه را نمی دهد.با آرزوی موفقیت برای همه شما.

[پاسخ]

عبداله امرایی در گفته :

سلام بهمن عزیزم.وقت بخیربرادر خوبم.چطوری.خوبی؟ چند روز پیش با آقای جوزی پور
ذکر خیر جنابعالی و ضربه های سر قشنگت بود.مگه میشه بهمن از یاد ما بره.

[پاسخ]