تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان: رسانه‌های لرستان باید ساماندهی شوند

  • کد خبر : 44953
  • 04 اسفند 1392 - 9:39

    دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان گفت: رسانه‌های لرستان باید ساماندهی شوند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،  رضا سپهروند در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت تدبیر و امید در لرستان در خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید مشخص شود، کلید واژه خبرنگاری به چه کسانی تعلق می‌گیرد و متولی اصلی این امر […]

 

 

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان گفت: رسانه‌های لرستان باید ساماندهی شوند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،  رضا سپهروند در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت تدبیر و امید در لرستان در خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید مشخص شود، کلید واژه خبرنگاری به چه کسانی تعلق می‌گیرد و متولی اصلی این امر مهم چه کسانی هستند، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید هر چه سریع‌تر در استان انجام گیرد، شناسای خبرنگاران واقعی و فعال در استان لرستان است.

وی افزود: برای اینکه کار شورای اطلاع‌رسانی دقیق‌تر صورت گیرد، باید وضعیت ساماندهی خبرنگاران از طریق کارت شناسایی، گواهی از خبرگزاری یا مطبوعات مربوطه و … مشخص شود.

این مسئول تصریح کرد: بیشتر خبرگزاری‌های این استان در حال حاضر تعامل خوبی با مجموعه عوامل دولت روحانی در استان دارند و همگام با رسانه‌های دولتی در حال انتشار اخبار به روز از مسئولان مختلف هستند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان با بیان اینکه ما باید فضای استان را در نظر بگیریم، یاد‌آور شد: برخی سایت‌های که بدون مجوز هستند، باید حذف شوند، زیرا امکان اینکه این رسانه‌ها ایجاد ناامنی فضا کنند، بسیار زیاد است.

سپهروندی ابراز داشت: باید یک کمیته با مدیرت ارشاد اسلامی لرستان جهت شناسایی خبرنگاران و معرفی آن‌ها به این شورا معرفی شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی سایت‌های غیرمجاز در لرستان وجود دارد که باید برای قانونی کردن آن‌ها تلاش شود، زیرا اگر قانونی برای آن‌ها وجود داشته باشد، مجبور به رعایت آن قانون می‌شوند.

سپهروندی در پایان متذکر شد: ساماندهی مبحث مربوط به رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان باید در الویت باشد و در این زمینه کلیات را در نظر بگیریم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر حاج رضای عزیز …انشا… موفق باشی ……….همکلاس قدیمی از کوهدشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.