تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

برخی سامانه‌های پیامکی لرستان وجاهت قانونی ندارند

  • کد خبر : 44967
  • 04 اسفند 1392 - 12:29

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: برخی از سامانه‌های پیامکی وجاهت قانونی ندارند و شورای اطلاع‌رسانی لرستان باید با آنها برخورد کند .

به گزارش  سرویس فناوری و دانلود/میرملاس نیوز: به نقل از خبرگزاری فارس  روح‌انگیز جهان‌افروز شنبه شب در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت تدبیر و امید در لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: رسالت و وظیفه شورای اطلاع‌رسانی به عنوان حلقه واسطه اطلاع‌رسانی بین تمام دستگاه‌ها با دولت و مردم یک وظیفه سنگین است.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود، اساسنامه شورای اطلاع‌رسانی استان با حضور روابط عمومی‌ها، مطبوعات، رسانه‌های شنیداری و … اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: برخی از سامانه‌های پیامکی وجاهت قانونی ندارند و شورای اطلاع‌رسانی لرستان باید با آنها برخورد کند.

جهان‌افروز تصریح کرد: شورای اطلاع‌رسانی استان باید همایشی با حضور روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها برگزار کند و در این همایش چارت و ترکیب این شورا را در زمینه‌های مختلف بیان کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: شورای اطلاع‌رسانی لرستان باید وضعیت رسانه‌ها به ویژه سایت‌های خبری را رصد کند و اگر سایت خبری فاقد مجوز رسمی از وزارت ارشاد بود با آن برخورد جدی صورت گیرد.

جهان‌افروز تصریح کرد: این شورا باید با اعضای هیئت منصفه مطبوعات در ارتباط باشد و اگر مشکلی برای رسانه‌ای به وجود آمد آن را رصد کند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=44967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.