- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

۸ میلیارد تومان برای ماندن تیم گهر زاگرس در لرستان لازم است !

 

 

گهر زاگرس دورود نیازمند همکاری و مساعدت مردم و مسوولان لرستان

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس دورود گفت : ماندن تیم فوتبال ‘گهر زاگرس’ در استان لرستان و شهرستان دورود بستگی به مساعدت و همکاری همه مردم و مسوولان در سطوح مختلف دارد .

گهر زاگرس دورود نیازمند همکاری و مساعدت مردم و مسوولان لرستان [1]

‘اسماعیل حیدرپور’ روز یکشنبه در طی گفتگویی افزود : بر اساس اعلام مسوولان ورزش کشور ، شهرستان دورود باید شرایط لازم به منظور حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را داشته باشد.

وی اظهار داشت : بر اساس بازدید های صورت گرفته از مجموعه ورزشی نیمه کاره کارگران و هتل زیتون شهرستان دورود ، این دو مکان تا حدود زیادی انتظارات A.F.C را برآورده

خواهد کرد.

حیدرپور گفت : استادیوم و ورزشگاه کارگران دورود ، در حال حاضر نیمه کاره است که می بایست تا حدود ۴۰ روز دیگر این مکان آماده بهره برداری شود.

وی افزود : همچنین هتل زیتون دورود تمام شرایط لازم به منظور اسکان بازیکنان تیم های مطرح کشور را دارست که تکمیل شدن این مکان هم نیاز به همکاری و مساعدت مسوولان دارد.

حیدرپور با حساس قلمداد کردن شرایط برای گهر زاگرس دورود گفت : اگر تا چهارم تیرماه سال جاری امکانات گهر زاگرس به منظور حضور در مسابقات دسته اول لیگ برتر کشور مهیا نشود امکان اینکه این تیم به شهری دیگر واگذار شود بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد : بر اساس نظر کارشناسان ورزشی ، میزان اعتبار مورد نیاز برای حضور آبرومندانه تیم گهر زاگرس دورود در مسابقات لیگ برتر کشور افزون بر ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

تیم گهر زاگرس دورود در دیدار برگشت خود با ایران جوان بوشهر با نتیجه صفر صفر به مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور صعود کرد.