- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : اهمیت به خواسته جوانان سرمایه گذاری برای مدیریت آینده است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: اهمیت به خواسته جوانان و شناسایی تهدیدهای پیرامون این قشر به نوعی سرمایه گذاری برای مدیریت آینده کشور و استان محسوب می شود.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ علی کورانی فر در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات استان با بیان اینکه جوانان با توجه به مقتضیات زمانی از محیط خود تاثیر می پذیرند، افزود: امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی، اینترنت و ماهواره شبهات بسیاری ذهن جوانان را درگیرمی کند.

کورانی فر با بیان اینکه فضای پاسخگویی به سوالات جوانان در این همایش باید خارج از یک فضای رسمی و به صورت صمیمانه باشد، ادامه داد: مهمترین سرمایه هر استانی نیروی انسانی است که به نظر می رسد بخش مهمی از سرمایه انسانی هر جامعه ای در قشر جوان آن جامعه خلاصه می شود.

وی با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان الگویی برای سایر مسوولان است افزود: با توجه به طرح مباحث و مسایل کاربردی در این همایش مطابق با سوالات و شبهاتی که ذهن جوانان را درگیر کرده است، این برنامه به طور قطع مورد استقبال جوانان لرستانی قرار خواهد گرفت.

وی ایجاد سوال و شبهه در ذهن جوانان را ویژگی این نسل دانست و تصریح کرد: در راستای رفع این ابهامات باید در مسیر اقناع جوانان حرکت کرد چرا که جوان تا زمانی که شخصا به پاسخ سوال و ابهامی نرسد نگرشش نسبت به آن موضوع تغییر نمی کند.

وی با تاکید بر پاسخگویی به سوالات جوانان در فضای صمیمانه اظهار داشت: در صورت ایجاد احساس امنیت در جوانان و رفع نگرانیهای آنها برای طرح سوالات آنها می توان شاهد ایجاد یک فضای بحث و تبادل نظر در جریان برگزاری این کمیسیون ها بود.

وی گفت: عامل اصلی توسعه لرستان نیروی انسانی جوان، خوش فکر و باانگیزه است و توجه به جوانان و خواسته های انان نیز از اولویت های مجموعه مدیریت ارشد استان است.

کورانی فر همچنین به نقش برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات لرستان در تقویت روحیه پرسشگری جوانان اشاره کرد و گفت: افراد خلاق و دارای ایده هیچ گاه به وضع موجود بسنده نمی کنند و ایده های آنها همواره با ˈچراˈ شروع می شود.

وی پرسشگری جوانان را یک نعمت دانست و اضافه کرد: جوانان به طور ذاتی به دنبال چرایی موضوعات هستند و این پرسش ها می تواند در حوزه های مختلف مطرح شده و تبدیل به یک گفتمان جدید شود.

وی با یادآوری اینکه سوالات جوانان باعث ایجاد تحرک و حرکت در مسیر حل مسایل می شود، حضور مسوولان پاسخگو در کنار جوانان پرسشگر یک ضرورت است تا علاوه بر داشتن جامعه ای پویا، در مسیر توسعه حرکت کنیم.

تهیه خبر : الهام بابایی / میرملاس نیوز