تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

” رییس ستاد انتخاباتی روحانی در لرستان ” فرماندار خرم آباد شد

  • کد خبر : 45133
  • 07 اسفند 1392 - 11:37

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ طی حکمی از سوی مهندس بازوند  استاندار لرستان جبیب الله خجسته پور به عنوان سرپرست فرمانداری خرم آباد منصوب شد. متن حکم صادره استاندار لرستان :  به استعانت ماده ۷ مصوبه شماره ۱۲.۶۰۲ مورخه ۳۰/۷/۱۳۷۷ شورای عالی اداری کشور (موضوع شرح وظایف استانداران) و با عنایت به حسن […]

IMG_3302

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ طی حکمی از سوی مهندس بازوند  استاندار لرستان جبیب الله خجسته پور به عنوان سرپرست فرمانداری خرم آباد منصوب شد.

متن حکم صادره استاندار لرستان :

 به استعانت ماده ۷ مصوبه شماره ۱۲.۶۰۲ مورخه ۳۰/۷/۱۳۷۷ شورای عالی اداری کشور (موضوع شرح وظایف استانداران) و با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری خرم‌آباد منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید.

گفتنی است حبیب اله خجسته پور رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در لرستان بوده است و پیش از این سمت فرمانداری خرم آباد بر عهده مرتضی ولی پور ( اهل کوهدشت ) بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=45133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 47در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۷
  1. امیدوارم که آقای ولی پور هر جا که هست موفق باشه

  2. تبریک عرض میکنیم

  3. انتخاب حضرتعالی دردولت تدبیروامید صمیمانه تبریک عرض می کنم توفیق هربیشتر شمارا درخدمت به مردم ازخداوندبزرگ خواهانم

  4. بخدا حیف بود

  5. مبارک است، بسیار عالی! پیام تبریک فراموش نشود …خدا وکلیی اختلافات را کنار بگدارید، همدیگر را تحمل کنیم.

  6. اره دیگه تحمل کردن و آشتی و صلح فقط برای دولت اصلاح طلب کارگزار هست دیگه….دولت قبل یادمون نرفته چطور انواع فحش و دشنام و تهمت را نثار رئیس جمهور قانونی کردید….

  7. عرض تبریک وارزوی موفقیت برای شما

  8. ان شااله ازاده سرافراز جناب اقای ولی پوری را در پست های کلیدی کشور مشاهده خواهیم کرد

  9. ایشان انسانی توانمند است که افق بلندی را در نظر دارد. امیدواریم که در سایه دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق گردند.

  10. به فضل خدای آقای دکتر ولیپور رادر سطوح بالاتر خواهیم دیداز استاندار محترم باتوجه به احترام ویژه ای که برای خانواده های معظم شهدا ، آزادگان وجانبازان قائل میشود انتظار میرود که در پست دیگری از آقای ولیپور استفاده کند

  11. ما واقعا به جانبازان وازادگانی مانند ولی پور وخانواده های محترم شهدا مدیون هستیم

  12. تاسف می خورم ! خجسته چه رزومه کاری دارد!؟

  13. اقای ولی پور چند سال فرماندار الیگودرز‌‌.چندسال فرماندار نوراباد .وچندسال فرماندار خرم اباد بودندفرمانداری دیگه کافیه بفکر بالاتر باید باشه ان شااله استاندار شدن وزیر شدن و…..

  14. ما هم به جناب دکتر خجسته پور تبریک می گوییم و الحق و والانصاف ایشان لیاقت و شایستگی این مسئولیت را دارند.

  15. آقای امرایی عزیزازرزومه جناب آقای خجسته همین کافی است که ازگزینه های پست ریاست اموزش وپرورش استان بوده اند/ازمیان این همه شخصیت سیاسی فعال ایشان بعنوان رئیس ستاد دکتر روحانی دراستان انتخاب شدند.عضو موسس بنیاد تدبیروامید درکشور هستند.مشاور عالی استاندار می باشند که درصورت یکروز حضور درفضای استاندار متوجه خواهید شد که تمامی رفت وآمدهای مردمی به کدام یک از اتاق های استانداری مشهود می باشد/ودرپایان ایشان با مشورتهای وزارت کشور بعنوان فرماندار شهرستان انتخاب شده اند که بی شک درصورت کمی تحمل با توانایی های ایشان آشنا خواهید شد

  16. جناب آقای بابایی .منظور از رزومه سوابق اجرایی ومدیریتی است.ضمن آرزوی موفقیت برای آقای خجسته ولی ایشان سوابق مرتبط با این مسئولیت مهم راندارند.بنظرم آقای بازوند باید دقت بیشتری میکردند.

    • برادرعزیزم جناب آقای موسوی

      از سادات عزیز وبزرگ این کشور که جد حضرتعالی همواره یاری گران بود مردی بود که این انقلاب را به پشتوانه ملتش انجام داد.
      روح الله بزرگ آیا دارای سوابق اجرایی بود که رهبری یک امت را بعهده گرفت.
      حال بلاتشبیح بلا تشبیح که بی شک آن بزرگ مرد تاریخ ایران کجا و دوستان مورد نظرما کجا،اما آیا واقع یک فرماندار می بایست قبلا فرماندارزاده شده باشد؟
      تمام مسئولین ما ازقبل با یک پرونده رزومه کاری زاده شده اند؟
      الحق والانصاف خود شما فردای انتخاب شدن بری یک مسئولیت انشالله آیا دوست دارید چنان تنگ نظرانه دربرابرتان بیاستند؟
      آقای موسوی عزیز دل که انشالله موسوی باشید که خوشحال می شوم با یک سید بزرگوار سخن گفته باشم:
      آیا حضرتعالی همه مسئولین استان را چنین رصد نموده اید هرچند باورکنید کمی تحقیق ازشخصیت جناب آقای خجسته نظرشما را عوض می کند
      زنده باشی سید خدا

  17. بنده از قبل و بعد از انتخابات بسیار به ایشان نزدیک بوده ام (خیلی نزدیک) ایشان چه بخواهد و چه نخواهد به نوعی شاخص و نماد دولت ندبیر و امید در استان هستند، لذا حتما حتما باید برخی رفتارهای خود را اصلاح کند. مثلا به قول خودمان “سرگرزی” با افراد برخورد نکند. آن جوانانی که در عصر چهارشنبه هفته آخر انتخابات در زیبا کنار فریاد می زدند خجسته دوستت داریم، همگی از ایشان دلخورند و ایشان نتوانست حتی یکی دو ماه آنها را در کنار خود نگه دارد. ایشان خوب جواب سلام نمی دهد! جواب پیامک دوستانش را نمی دهد یا تحقیر آمیز جواب می دهد. در برخی جلسات که دعوت می شود شرکت نمی کند (برایش کسر شان دارد) در جریان انتخاب مدیر سازمان آ. پ بچه گانه اصرار می ورزید که من باید مدیر باشم. ایشان نتوانست اصلاح طلبان را زیر یک چتر جمع کند. حتی از نزدیکترین فرد به او (آقای علی پناه) در پاره ای مسائل حمایت نکرد و نتوانست او را راضی نگه دارد(هرچند در ظاهر اینطور نباشد) اگر من جای او بودم در اوج شهرت و محبوبیت باد آورده مطلقا هیچ پستی نمی گرفتم و فقط دنبال اجماع اصلاح طلبان بودم. مثل فوتبالیست معروف پله که در اوج محبوبیت در هیچ زمینی بازی نکرد. بزرگ شدن سهل است اما بزرگ ماندن خیلی مشکل است. امیدوارم یک تغییر رویه اساسی در خود ایجاد کند تا یکایک ما خوشحال شویم و به وی افتخار کنیم. ایشان امتحان بسیار سختی پیش رو دارد. یا قبول خواهد شد یا مردود. حتی گزینه تجدیدی برای ایشان متصور نیست.خدایا این توفیق را به جناب خجسته ما بده تا همه اصلاح طلبان را سربلند کند. سربلندی ایشان سربلندی همه ماست.

    • اگر شما بسیار نزدیک به آقای خجسته پورهستید که صداقت حکم می کرد بجای گذاشتن نظرتخریب کننده به خود ایشان ایراداتان را بفرمایید.
      اما آن جوانانی که برای ایشان صوت وکف زدند اکنون هم هرروز برای گفتن نظرات خود دراستانداری بجای پیامک زدن رودررو صحبت می کنند(هرچند بعید می دانم شما آقای خیلی نزدیک به ایشان این ارتباطات را ندیده باشید)
      فرمودید درجریان انتخب مدیراموزش وپرورش بچگانه رفتارنمود شما با سند یک جمله از ایشان بیاورید اما بنده برای پاسخ شما باسند سخن می گویم ایشان باوجود اینکه قبل از اقای کریمی فر برای مصاحبه مدیریت اموزش وپروش به مرکز رفته بودند اما بعد از انتخاب اقای کرمی با حضور دردفتر ایشان به وی تبریک گفته ودرجلسه معارفه درردیف سوم نشسته بودند درحالی که برای عدم حضور صد بهانه وجود داشت وهم اینک هم نزدیکترین رابطه را با هم دارند.

      اما درکل ای کاش دوستان به اصطلاح اصلاح طلب کمی بیشتر مراقب باشند تا گزک به دست هرکسی ندهند.

      وپایگاه خبری میرملاس عزیز که انصافا بسیار به روز وخوب عمل می کند تنها برای رعایت انصاف درانعکاس نظرات کمی تاحدودی بیشتر دقت کنند چرا که تخریب افراد اینروزها بسیار آسان شده است ومثلا انعکاس جمله((فرمانداری دربرابرمدیرکلی هیچی نیست)) علاوه بر توهین به شخصیت حقوقی شخص اقای فرماندار به شخصیت دوست ازقدیم رسانه ای ما جناب آقای خجسته نیز توهین می باشد.

      همگی خسته نباشید

  18. برادر فرهیخته وارجمند جناب آقای حاج حبیب الله خجسته پور

    انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان فرماندار خرم آباد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم ، بی شک حضور افرادی چون شما در مجموعه مدیریت اجرایی استان برای پیشبرد اهداف وبرنامه های دولت تدبیر و امید ، لازم و امید بخش است. موفقیت بیشتر را برایتان آرزومندم

  19. تبریک عرض میکنم برای حسن انتخابشون؛
    از دولت تدبیر انتظار میرود بخشدار های فرهنگی آموزش وپرورش شهرستان کوهدشت راهرچه سریعتر را عوض نماید

  20. دوست عزیز شک نکن که با نیروهای قبلی از هر نظر قابل مقایسه نیستن

  21. من هم این انتخاب مبارک را به جنا ب آقای خجسته پور و اصلاح طلبان استان تبریک و عرض خسته نباشی به جناب ولی پور

  22. آقای امرایی عزیز دیگران چه رزومه و عملکردی دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. آقای ولی پوری شمافردی بسیجی .جانباز وآزاده سرافراز هشت سال دفاع هستید امیدواریم که در جایی که قرار است خدمت کنید موفق باشید

  24. فرماندار قبلی خسته نباشی،فرماندار جدید موفق باشی
    پست ها ملک و ارث شخصی هیچکسی نیستند،آزمونند ،فرصتی برای خدمت!!!!!

  25. برادر گرامی جناب آقای حاج حبیب اله خجسته پور
    توانمندی و مدیریت شما در دوران حساس انتخابات ریاست جمهوری در انسجام بخشیدن حامیان دکتر حسن روحانی قابل تقدیر و ستایش بود و لذا شکی نداریم که در این عرصه نیز چون گذشته توان مندی شما مثال زدنی خواهد شد . از خداوند منان برایتان توفیقات روز افزون را خواهانیم .
    ستاد تدبیر و امید شهرستان های کوهدشت و رومشگان

  26. جناب ولی پور امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی

  27. جناب آقای حاج حبیب اله خجسته پور

    انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان فرماندارشهرستان خرم اباد را تبریک عرض می نمایم.

    رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن مدیریت محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی نام گذاری گردیده است، خواهد گردید.

    دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

  28. به برادر بسیجی جناب آقای خجسته پور تبریک عرض میکنم .حاجی ، به پیام های بعضی افراد توجه نکن ،چه کنیم فکر شان در این حده ،

  29. تبریک به آقای خجسته

    • ضمن تبریک به ایشان وآرزوی سلامتی برای مسئول قبلی از فرماندار محترم تقاضامندیم یه فکری به حال کیفیت بسیار بد نان در شهرستان خرم آباد بکنند. آقای فرماندار شما مطلعید که مردم خرم آباد قوت لایموتشان همین نان خالی است از طرفی هم وزن آن بسیار کم شده .سزاوار این مردم نیست که دستگاه گوارش را هم از دست بدهند .بابا این که دیگه هزینه ی آنچنانی ندارد فقط کمی احساس مسئولیت در برابر این مردم نجیب میتواند در این مسیر رضایت همگان را جلب کند .موفق باشید

  30. البته وقتی کسی مدیر میشه جواب تلفن وپیام هیچکس را نمیدهند اما من با کریمی فر دوست بودم جواب پیام های تبریک مرا هرروز میدهد ایشان لیاقت خدمت به فرهنگیان را دارد.رقیب خجسته پوراز جنس مردم بود .
    فرمانداری دربرابر مدیر کلی هیچ نیست.

    • برادر من فعلا که کلید روانی قفل کوهدشت روباز کرد و جوجه روهم اخر پاییز میشمورن.

    • آقای کوهدشت عزیز سلام

      کوهدشتی جماعت چنان به غیرت وصراحت وبزرگی معروفه که باورم نمی شه شما از کوهدشت باشید وگرنه جسورانه ایم وفامیل خود را می زنید.
      دوم آقای کریمی فرافتخار این استانه!
      آقای فرماندار نیز افتخار این استان!
      وهردوی این عزیز از یک تفکر برمی خیزند واختلاف میان این دو از خواب های آقایان کوته فکره!

      اما دوست عزیز شما چقدر باجایگاه حقوقی فرمانداری آشناهستید؟

      چقدر از ماده۱۸ قانون جرایم یارانه ای خبر دارید؟

      برادرمن چرا احساسی برخورد می کنید که چه؟

    • شماچقدر بیکاری که هر روز به آقای کریمی فر پیام تبریک میفرستید و اون از شما بیکارتر که نشسته پشت میز وبجای اینکه معاوناش رو سروسامانی بده نشسته با شما پیام بازی میکنه البته ایشون تو این مملکت نبوده که بدونه چی میگذره یا تو کلمانکره بوده یا تاجیکستان بعید میدونم با سیستم آموزش و پرورش آشنایی داشته باشند هر چند حرف واسه گفتن زیاده ولی مجال اندکه…پس سعی نکنین شخصیت همچین چهره ارزشمندی رو زیر سوال ببرید.از ۳۰تا مدیر کل ۲تاش غیر کوهدشتیه شما ناراحت نباش دو روز دیگه ایشونم برکنار میکنید.

  31. جناب آقای حاج حبیب اله خجسته پور
    سلام علیکم :

    انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان فرماندارشهرستان خرم اباد را تبریک عرض می نمایم.

  32. جناب آقای خجسته پور سلام علیکم با توانمندی که از جنابعالی سراغ داریم شک نداریم که لیاقت شما بیش از این می باشد ضمن عرض تبریک امید است همیشه پیروز باشید

  33. خوش به حال این آقای بابایی زاده ؟ایشان یا بی کارند یا سرمایه دارِ.

    • برادرعزیز ناشناس
      سرمایه دارکه اگربودم وقت برای دفاع از حقیقت نمی گذاشتم بلکه الان کناربرادربابک جان زنجانی نردبازی می کردم!

      اما بی کار هم لطف خدا جای شما خالی درحد نان وپنیری می رسد رزق ما!

      واما اینکه خوش بحالم!

      اتفاقا برادرخوش بحال شما که اینقدر راحتی!

      خوش به حال شما که هرچه بخواهید بگوید آب خوردن برایتان انتشارمی دهند تا هیچ شبی با عقده وکینه نخوابید که خواب راحت بهترین نعمت است…

      و بد بحال ما که هنوز معنای دقیق آزادی نظر وعقیده را نمی دانیم و ابزار رسانه را دردست گرفته ایم!

      بدبه حال ما که حالمان بهتر از این نمی شود تا این است حال واحوال پرازبغض وحسدمان!

  34. سلام. باتشکر وتبریک به اقای خجسته پور برادار خسته پور لطفا به فکر این این همه جوان بیکار باشید این پست. واسه همه گﺫﺍﺭﻩ

  35. جناب آقای دکتر ولی پوری
    شما با سالیان خدمت درجایجای این استان و در رأس فرمانداریهای مختلفی چون الیگودرز ، خرم آباد ، نورآباد و غیره دین خود را به هم استانیها ادا نموده ای امیدوارم شما را در سطوح مختلف ببینم .

  36. جناب آقای دکتر ولیپوری برادر و ازاده هشت سال دفاع مقدس .واقعا جای شما در استان لرستان خالیست هر کجا که هستی موفق وموید باشید

  37. با سلام وخسته نباشید به شما امیدوارم آقای خجسته پور لیاقت فرمانبرداری از مقام معظم رهبری را داشته باشد و همیشه دسبوس آقا بماند

  38. جناب آقای ولیپور سلام خسته نباشی برادر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.