- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نامه برخی از فعالان سیاسی کوهدشت به نماینده الیگودرز : طرح های عمرانی برزمین مانده کوهدشت را دریابید

 

تعدادی از فعالان سیاسی کوهدشت  با ارسال توماری اعتراضی به نماینده الیگودرز،خواهان پیگیری پروه های عمرانی زمینگیر شده این شهرستان شدند.

به گزارش  سایت خبری ماد ؛ این فعالان سیاسی در نامه خود که خطاب توکلی آورده اند که پروژه های این شهرستان در سایه اهمال کاری عده ای متوقف مانده است.
نکته مهم در این تومار،این است که این نخبگان کوهدشتی نماینده ای غیر از آقای ملکشاهی را خطاب قرار داده اند.
متن تومار ارسالی به ماد بدین شرح است:

«به نام خدا»
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
جناب آقای توکلی نماینده محبوب و ارزشمند شهرستان الیگودرز
سلام علیکم:
احتراماً، همانطور که کارشناسان خبره امور آب اعلام نموده‌اند و بر اساس وضعیت موجود شهرستان کوهدشت در سال‌های آتی با بحران شدید کمبود آب مواجه بوده و حتی مهاجرت از این شهر به خاطر بحران آب را محتمل می‌دانند. لذا با اعتقاد به این مطلب در مقطعی با کار جهادی و فعالیت و پیگیری‌های دلسوزانه و توجه جدی دولت وقت در نهایت در سال ۱۳۸۹ مصوبه احداث پروژه عظیم سد معشوره نهایی گردید و قرارگاه خاتم‌الانبیاء نیز با همت و کار جهادی شروع به فعالیت نمود.
تا در یک پروسه هفت ساله آب سد معشوره برای تقویت سفره‌های آب زیرزمینی کوهدشت(شرب) و تأمین آب زمین‌های زراعی و شهرک‌های صنعتی و رعایت حق آب پایینی دستی و تأثیرات فرهنگی به سرانجام برسد و در این راستا مطابق اسناد مقداری از کار که شامل راه شکافی، ایجاد راه دسترسی، تجهیز کارگاه، ایجاد حوضچه‌های لازم، تونل انحرافی و غیره بود انجام و در آستانه لجن‌برداری برای خشک شدن محوطه دیواره‌های سد بود که متأسفانه با دخالت‌های ناروای سیاسی و فرصت‌سوزی‌های هدفدار که جنابعالی نیز بر آن واقفید و در کمال بی تفاوتی‌ها و نگرش‌های سطحی و … با اعتقاد به انتقام از عدم همراهی مردم کوهدشت با بعضی از افراد تأثیرگذار باعث رکود و یا تعطیلی این پروژه عظیم که به خاطر ماهیتی معشوته و مطالبه اصلی و قدیمی و به حق مردمان فهیم و نجیب و انقلابی این دیار است شد. حال ضمن سپاسگزاری و تقدیر و تشکر فراوان از صداقت و پیگیری‌های مجدانه و کارشناسی جنابعالی و ابراز محبت نسبت به مردم بی‌پناه کوهدشت که از رسانه ملی ۲/۱۲/۹۲ نیز منعکس گردید، عاجزانه تقاضامندیم با درایت و هوشمندی سایر مصوبات مربوط به کوهدشت را که شامل کارخانه خودروسازی، پتروشیمی، بیمارستان شماره ۲، احداث جاده اتصال کوهدشت به نورآباد، و احداث خط آهن کوهدشت به جنوب با توجیه خدمات عمومی و ترانزیت تولیدات صنعتی و غیره می‌باشد پیگیری نموده که مبادا آنها همچون پروژه عظیم سد معشوره در خواب بی‌تفاوتی‌ها و بی‌لیاقتی‌ها و سطحی‌نگری‌ها تعطیل و یا معامله شوند.
در پایان یادآور می‌شویم شأن و جایگاه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان کوهدشت در گرو نگاه توسعه‌محور و کلان‌نگر می‌باشد تا به یاری خداوند متعال در سایه دستاوردهایی که حاصل خون شهداست به جایگاه واقعی خود برسد.
انشاالله
برایتان عاقبت بخیری آرزومندیم

جمعی از فعالان سیاسی شهرستان کوهدشت

منبع : سایت خبری  ماد نیوز [1]