- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان : پروژه های عمرانی خوابیده لرستان باید بیدار شوند/ به دنبال ثبت پروژه ای بنام خودم نیستم

0-(14)

 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت بیدار کردن سرمایه گذاری صورت گرفته در زمینه پروژه های عمرانی نیمه کاره در استان، گفت: به دنبال ثبت پروژه ای به نام خودم نیستم.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مهندس بازوند  اظهار داشت: در زمینه اقتصادی در لرستان نگرانیهایی وجود دارد که باید با کمک و مشارکت همه این نگرانیها رفع شود.

وی با بیان اینکه به دنبال این نیستیم که پروژه ای را به نام خودم ثبت کنم، ادامه داد: مهم ترین اولویت من پویا کردن پروژه های نیمه کاره ای است که روند عملیات اجرایی آنها متوقف شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر نتوانیم این ظرفیتهای خفته را بیدار کنیم، این پروژه های تبدیل به تورم و فرصت سوزی می شود، عنوان کرد: در راستای رفع این مشکلات و جذب سرمایه گذاری رسانه ها و به ویژه صدا و سیما می تواند موثر باشند.

بازوند با بیان اینکه لرستان و لرستانیها  با توجه به ظرفیتهای موجود در استان حق دارند که شاهد توسعه باشند، عنوان کرد: در بحث گردشگری قابلیتهای منحصر به فردی در لرستان وجود دارد که می تواند اشتغال قابل توجهی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای حضورم در لرستان اعتبارات دولتی چندانی نداشتیم که توزیع کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر متوسط تخصیص اعتبارات استان ۱۸ درصد بوده که در برخی پروژه ها این میزان بیشتر و برخی کمتر است.

استاندار لرستان خواستار فضاسازی مناسب رسانه ها و به ویژه صدا و سیما برای جذب سرمایه گذارای بخش خصوصی شد و گفت: نگرانیهایی در بحث اشتغال و سرمایه گذاری داریم که تا فضای استان تغییر پیدا نکند این نگرانیها رفع نمی شود.